|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Terning
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 28 Mar 2004 Innlegg: 1049
|
Det er jo så lett å merke at min teori er sann. Med minste tegn til problemer eller svakheter, det kan være noe så enkelt som at man er kjedelig, så blir man vraket, kastet vekk, skydd.
Og jeg tror det at hvis andre opplever det anderledes, da er de bare dumme.
|
Skrevet: Tor 21 Okt 2004, 20:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
Vennene mine kan irritere meg, drive meg til vanvidd, være kjedelige og råtne, men de er vennene mine. Og om noen av vennene mine ba meg om å gjøre det værste jeg kan tenke meg ville jeg gjort det uten å tenke over det.
Jeg vet at vennene mine aldri vil be meg om mer enn jeg kan gi, de er vennene mine, men jeg gir gjerne mer enn jeg har for det, av akkurat samme grunn. For meg betyr vennene mine mer enn livet, typen, familie, alt. Gjør det meg til en naiv idiot? Jeg syns ikke det.
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Tor 21 Okt 2004, 20:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Terning skrev: | Det er jo så lett å merke at min teori er sann. Med minste tegn til problemer eller svakheter, det kan være noe så enkelt som at man er kjedelig, så blir man vraket, kastet vekk, skydd.
Og jeg tror det at hvis andre opplever det anderledes, da er de bare dumme. |
Sorry, det der er bare arrogant og ingenting annet. Skjønt også egentlig ganske trist. Jeg vet jeg har venner som bryr seg om meg uansett hvor kjedelig eller teit jeg måtte være, og jeg bryr meg om dem også, uansett hva de måtte finne på.
Bare fordi du kanskje har det slik selv betyr ikke det at alle andre har det slik.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tor 21 Okt 2004, 21:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 1512 Bosted: Oslo
|
Terning skrev: | Og jeg tror det at hvis andre opplever det anderledes, da er de bare dumme. |
...oog takk til deg! 
|
_________________ Vidi, Vici, Veni!
Skrevet: Tor 21 Okt 2004, 21:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Terning
Hurrafantastisk

|
Bare kødda 
|
Skrevet: Tor 21 Okt 2004, 21:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
a good friend will bust you out of jail,your best friend will sitt there next to you saying "man,we really fucked up"
en venn er en som er der når du trenger en og snakke med og en og fortelle ting til som du ikke vil at andre skal vite,en venn er en som ikke lyver til deg,som gjør ting uten og be om gull og grønne skoger tilbake,en venn er en som verdisetter deg for den du er uanset...
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Fre 22 Okt 2004, 00:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Terning
Hurrafantastisk

|
Det der kan en datamaskin også gjøre for deg. Altså kan datamaskiner være venner. Altså er ikke venner mer enn ting (datamaskiner). Altså har jeg rett.
Vær glad dere, for at jeg ikke begynte med "ergo"... 
|
Skrevet: Fre 22 Okt 2004, 00:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Hva med folk som ofrer livet for å redde en venns? hvordan vil du snu det til noe egoistisk? Og før du sier det: nei, det er ikke bare for å bli en helt.
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Fre 22 Okt 2004, 08:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Terning
Hurrafantastisk