|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Klittoria
Främling

Ble Medlem: 15 Aug 2004 Innlegg: 20 Bosted: Bærum
|
Jeg har gått i søvne, da skulle jeg egentlig på do, men holdte på å låse opp yttedøra. Heldigvis kom mamma.
Så driver jeg å skjærer tenner og river meg i håret, har jeg hørt fra en venninne.
Hihi
Sykt!
|
_________________ A little fall of rain
Skrevet: Søn 15 Aug 2004, 22:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
rebecca
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 435 Bosted: Flekkefjord
|
Har blitt fortalt at jeg snakker endel.
|
Skrevet: Søn 15 Aug 2004, 22:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
hvis jeg legger meg før typen min, og han legger seg senere får jeg hver morgen høre jeg prater mye til han om alt mulig og lager rare grimaser..haha..er artig når han prøver å etterligne meg..hihi
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Ons 18 Aug 2004, 20:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Majane
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 21 Okt 2003 Innlegg: 671 Bosted: Frogner
|
D var sånn delvis i søvne...
Mamma vekte meg mitt i en kanske aktiv drøm hvor jeg var driitsur og kjeftet på noen, så i halvsøvne fortsatt jeg å kjefte, bare da på henne.
Hun skjønte ikke dritten stakars.
Og etterpå huska jeg ikke et ord jeg hadde villsvin.
hehe
|
_________________ When in danger
when in doubt
run in circles
scream and shout.
Skrevet: Tir 24 Aug 2004, 08:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Homewrecker
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Jun 2004 Innlegg: 231 Bosted: Trondheim rock city
|
[quote="Missipia"]jeg lå å halv sov en gong..
Daæven...Kødder du??
|
_________________ Just because I dress like this doesn't mean I'm a Communist...
Skrevet: Tor 30 Sep 2004, 01:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
en på jobben fortalte: drømte at han var på fjelltur, og at han så en stein falle ned i retning kona, så i søvne tar han tak i kona og kaster henne ut av senga. han forventet litt credit etterpå for å ha reddet livet hennes i drømmen, men fikk ingenting!
Selv var jeg en aktiv søvngjenger når jeg var 10-12 år. Da hadde jeg en radiostyrt bil, som jeg hadde kjørt (i søvne) fra rommet mitt og inn i stua og rundt i stua inntil batteriet var flatt. Da hadde mamma kommet inn i stua og spurt hva jeg drev med. Jeg hadde svart at jeg måtte bytte batterier, også gikk jeg inn på rommet igjen for å sove.
|
Skrevet: Tor 30 Sep 2004, 07:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Atti
Varm i trøya

Ble Medlem: 31 Mai 2004 Innlegg: 36 Bosted: Oslo
|
Hvert år er jeg på det samme orkesterkurset (en uke i sommerferien).. Vi sover i store klasserom. Hvert år er det en der som i søvne hver natt ramser opp en hel del på tysk. Hu lar det gjerne gå uttover den som ligger nærmest. Dvs dytter til og skriker inn i øret til og sånn..Hun husker ikke noe av det når hun våkner. Men det er god underholdning for oss som er våkne 
|
Skrevet: Tir 09 Nov 2004, 12:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
cyan_26
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Okt 2004 Innlegg: 183 Bosted: Bislett
|
i fjor når jeg gikk på folkehøgskole så snakket jeg vistnok vilt mye i søvne, hadde vel en del å tenke på da
men jeg vet om en som gestikulerer i søvne, ikke noen lyder, bare masse fakter, sinnykt spest.
og venninnen min sover med sånne halvåpene øyne, det er kjempe ekkelt *grøsse*
|
_________________ Cogito ergo doleo
Skrevet: Tir 09 Nov 2004, 14:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
å sove med øynene sånn halvveis åpne skulle vært ulovlig:P
når jeg var liten var det en gammel dame som passet meg engang mamma var i USA.. Etter masse krangel fikk jeg endelig lov til å sove i sengen hennes (var skummelt å sove alene)..Hun hadde sovnet og etterhvert begynner hun å snorke SKIKKELIG høyt.. sånn ekkel snorking som skremmer småbarn.. er fortsatt litt sånn redd for "rar" snorking..hihi.. kall meg merkelig altså, men det var _e-k-k-e-l-t_ 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Man 22 Nov 2004, 16:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Om natten er jeg ganske ofte med samboeren min på trailertur. strålende festlig I natt dro vi til norefjell med trapper til norefjelltunet. fasinerende.
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Man 22 Nov 2004, 20:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
aniraC skrev: | å sove med øynene sånn halvveis åpne skulle vært ulovlig:P
når jeg var liten var det en gammel dame som passet meg engang mamma var i USA.. Etter masse krangel fikk jeg endelig lov til å sove i sengen hennes (var skummelt å sove alene)..Hun hadde sovnet og etterhvert begynner hun å snorke SKIKKELIG høyt.. sånn ekkel snorking som skremmer småbarn.. er fortsatt litt sånn redd for "rar" snorking..hihi.. kall meg merkelig altså, men det var _e-k-k-e-l-t_  |
Sånne mennesker burde hatt advarsel-skilt eller en tatovering i panna eller et brennmerke ellerno, og unger som skal ha barnevakt bør læres opp til å forstå at et slikt merke/skilt må respekteres.
|
Skrevet: Tir 23 Nov 2004, 09:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |