DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Musikk
Darkthrone
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 3 av 3 [53 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3
Av Innlegg
lupin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Mai 2004
Jeg har ingen ting av dem jeg Razz Og aldri hørt noe som helst

InnleggSkrevet: Tor 24 Jun 2004, 22:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
SecretWindancer
l33t
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004
Jeg vil satse på og si at det kanskje er litt vell black i forhold til det du vaneligvis hører på? =P Det er værre, mye værre, en dissection Very Happy

InnleggSkrevet: Tor 24 Jun 2004, 22:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
darkfrog skrev:

det er ikke growling hvis du har hørt på det en stund,man kan ikke gå rett fra rap til svartmetal,man går igjenom mange sjangere først(ihvertfal gjør de fleste det)og da vender man seg til det,så det og si at det bare er growling er teit
jeg har da alltid hatet rap, og hører stort sett bare på metal i ymse varianter.. eksempelvis My Dying Bride, Tristania, Therion, Nightwish, After Forever, osv osv..

Jeg mente ikke å si at all black metal er bare growling, da misforsto du.. jeg mente at der hvor det er growling, klarer jeg ikke helt å like, i og med at jeg gjerne vil høre teksten..
En annen ting er at jeg ikke har så fryktelig mye til overs for kristendomshets, og av det følger jo at jeg ikke hører mye på dem med slikt artet budskap.
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Fre 25 Jun 2004, 11:43
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
lupin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

SecretWindancer skrev:
Jeg vil satse på og si at det kanskje er litt vell black i forhold til det du vaneligvis hører på? =P Det er værre, mye værre, en dissection Very Happy

Det skal nok gå bra Very Happy

InnleggSkrevet: Fre 25 Jun 2004, 15:05
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

Ønskemestern skrev:
darkfrog skrev:

det er ikke growling hvis du har hørt på det en stund,man kan ikke gå rett fra rap til svartmetal,man går igjenom mange sjangere først(ihvertfal gjør de fleste det)og da vender man seg til det,så det og si at det bare er growling er teit
jeg har da alltid hatet rap, og hører stort sett bare på metal i ymse varianter.. eksempelvis My Dying Bride, Tristania, Therion, Nightwish, After Forever, osv osv..

Jeg mente ikke å si at all black metal er bare growling, da misforsto du.. jeg mente at der hvor det er growling, klarer jeg ikke helt å like, i og med at jeg gjerne vil høre teksten..
En annen ting er at jeg ikke har så fryktelig mye til overs for kristendomshets, og av det følger jo at jeg ikke hører mye på dem med slikt artet budskap.

det er rett og slett smak og behag Very Happy
growling er tøft,bare det ikke blir overdreven bruk av det

kristenhat i tekstene er bare morsomt,eller kansje ikke for deg,men jeg som er såpas antikristen som jeg er liker det,ikke av den grunn at kristene blir raka ned på(eller jo,det også Razz)men mer av den grunn at det gårmer og mer opp for meg hvor poengløs den relegionen egentlig er

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Fre 25 Jun 2004, 17:11
darkfrog
l33t
l33t

springwillow: en ting skal du ha klart for deg,atte hvis du hører på gamle Darkthrone så er det ikke sangen det er noe galt med eller noe men musikken dems skal vere sånn
det høres nemeli ut som om det er spilt inn i et dårlig studio med dårlig lyd,men Fenriz sier at de ville ikke ha noe varme eller noe følelse i musikken sin så de lagde "stygg" musikk med hensikt,bare så folk vet dette Razz Razz

Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?

InnleggSkrevet: Fre 25 Jun 2004, 17:14
lupin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Litt sånn er Bathory også Very Happy

InnleggSkrevet: Fre 25 Jun 2004, 20:05
Kaipa
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 22 Mai 2004
darkfrog skrev:
Ønskemestern skrev:
darkfrog skrev:

det er rett og slett smak og behag Very Happy
growling er tøft,bare det ikke blir overdreven bruk av det

kristenhat i tekstene er bare morsomt,eller kansje ikke for deg,men jeg som er såpas antikristen som jeg er liker det,ikke av den grunn at kristene blir raka ned på(eller jo,det også Razz)men mer av den grunn at det gårmer og mer opp for meg hvor poengløs den relegionen egentlig er

Er ikke du satanist da??

InnleggSkrevet: Lør 26 Jun 2004, 07:48
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

SATANIST,SATANI...du skulle fått deng Razz
vet du hva en satanist er og hva får deg til og tro at jeg er det??
hvis du sikter til kristenhatet så har ikke det noe med satanisme og gjøre,en satanist hater ikke kristene så mektig,de dreper ikke kristne og de brenner ikke kirker,ihvertfal ikke de seriøse,satanister "minds there own buisniss"

men for meg er kristendom noe tull,religion gennerelt,men kristendommen tar kaka
jeg mener,man tror på noe som er så fullstendig usannsynelig som det at en kvinne fikk et barn,UTEN og ha hatt sex,og at dette barnet vandret rundt og helbredet blinde folk og lagde vann til vin og allt det tullet der,så ble han korsfestet og drept,så var han ikke dø likevel,han var bare i koma eller noe Razz så kom den jævla engelen og snakket til han så ble han levende igjen
jeg mener,ver så snill da
gud og satan er noe noen har skapt for og skremme barn "hvis du ikke spiser opp grønnsakene dine kommer du til helvette hvor du skal brenne og pines i evig tid under satans favn,men hvis du er snill gutt får du komme opp til gud og danse rundt i en stor blomstereng og leke med engler"
skal man tro på noe så kan man tro på norrøn mytologi,det er ihvertfal litt SPENDENE(nei jeg tror ikke på det,men leser om det fordi det er faktisk veldig spendene)
så jeg er ikke satanist,jeg er bare en med litt mer vett som faktisk har fått opp øya...ihvertfal på noen temaer

InnleggSkrevet: Lør 26 Jun 2004, 10:26
Kaipa
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 22 Mai 2004
darkfrog skrev:
wertoi skrev:
Kirkebrenning?

hehe god tolkning

bare for og få det klart er jeg imot kirkebrann,gøy og spøke med det,men kirkebrann suger,fordi for hver kirke som brenner kommer vi nærmere og nærmere forbudd av satanisme og stilen vår..tror JEG da,kal meg gjerne paranoid,men det er det jeg tror

sangen viser kristenhat,og får fram budskapet ganske bra syns nå jeg
POENGET mitt er atte...nei...poenget...hva var poenget mitt igjen??

Sorry da, bare misforstod poenget ditt her jeg da.... Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Søn 27 Jun 2004, 09:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
darkfrog
l33t
l33t

hehe ja det er ikke alltid lett Razz

InnleggSkrevet: Søn 27 Jun 2004, 10:16
Troll
Främling
Främling

Ble Medlem: 19 Jun 2004
Det skal ikke være lett, må være litt utfordringer Laughing
Men uansett: Black Metal er og blir best! (kanskje med unntak av litt folk/viking metal, sånn som Storm, Einherjer osv. )
and out of luck!
Evil or Very Mad

InnleggSkrevet: Lør 03 Jul 2004, 23:21
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
SecretWindancer
l33t
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004
àsmegin?

InnleggSkrevet: Søn 04 Jul 2004, 07:37
Vis Innlegg fra:   Sorter etter: