DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Politikk & Religion
journaliststreik
Start Nytt Tema   Dette temaet er stengt, du kan ikke endre innlegget eller starte nye svar Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 3 av 3 [50 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3
Av Innlegg
maria
l33t
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Niconogood skrev:
Hvis det er mitt innlegg du viser til, er dette snarere nettopp et forsøk på å påpeke forhold i resten av tråden, og at drittslenging skaper svært lite konstruktive debatter.

Innlegget ditt var likedan, spar deg. Det har overhode ingenting i en debatt om journaliststreik å gjøre.

Moderator-Maria.

InnleggSkrevet: Lør 15 Mai 2004, 20:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
En negativ ting med streiken er at jeg må se på tv for å få med meg nyheter. Jeg savner aftenposten på web!

InnleggSkrevet: Lør 15 Mai 2004, 21:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004
uahh..høyremann!

InnleggSkrevet: Søn 16 Mai 2004, 00:37
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Kan man la være å vrøvle om politiske parti i denne tråden? Det henger jo ikke helt på grep, egentlig. Feil tråd.

InnleggSkrevet: Søn 16 Mai 2004, 05:47
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
JC\forum
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Jul 2003
Dagbladet.no er ikke rammet Smile

Forøvrig vil jeg bare kommentere litt ang. transportarbeiderstreiken.. De streiker der for at de fagorganiserte skal få lønnstillegg. Noen gang tenkt over hvorfor alle får lik lønn uavhengig av om de er organiserte eller ikke?

Det har nemlig ikke alltid vært sånn. Tidligere var det bare de organiserte som fikk bedre lønn etter oppgjørene. Konsekvensen av dette var at arbeidsgiverene ikke ansatte de fagorganiserte.

Derfor kjempet LO en hard kamp for lik lønn uavhengig av om man var fagorganisert eller ikke.

De vant kampen.

Jeg støtter ikke transportarbeidernes grådige og tankeløse forsøk på å undergrave dette.

InnleggSkrevet: Søn 16 Mai 2004, 09:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Niconogood
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 30 Mar 2004
Maria skrev:
Innlegget ditt var likedan, spar deg. Det har overhode ingenting i en debatt om journaliststreik å gjøre.
Det må da ærlig talt være lov til å påpeke andres usakeligheter, og etterprøve deres påstander uten å bli kalt usakelig selv. Forholdene jeg kommenterer er påstander allerede lagt fram tidligere i tråden.
Hvis du ikke vil at andre skal kommentere usakelige innlegg, bør du kanskje heller slette disse.

InnleggSkrevet: Søn 16 Mai 2004, 13:01
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Det klør i fingrene mine etter en mulighet til å utøve min nye moderator-makt, og hvis det fortsetter å være for vanskelig å holde seg til tema (Journaliststreiken, for de som har glemt det), kommer jeg til å stenge tråden.

Eller kanskje jeg bare sletter enkelte innlegg. Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Søn 16 Mai 2004, 13:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004
sånn,her har du et innlegg du kan slette. gratulerer som moderator.
usaklig.

InnleggSkrevet: Søn 16 Mai 2004, 14:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Det er var jo ikke nødvendig!

Kan noen stenge tråden, er jo ikke noen som holder seg temaet eller er saklige!

InnleggSkrevet: Søn 16 Mai 2004, 15:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Bra plan, Ronja.

InnleggSkrevet: Søn 16 Mai 2004, 15:52
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 3 av 3 [50 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3
Start Nytt Tema   Dette temaet er stengt, du kan ikke endre innlegget eller starte nye svar Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Politikk & Religion
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet