|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 1376 Bosted: Fredrikstad
|
Niconogood skrev: | Hvis det er mitt innlegg du viser til, er dette snarere nettopp et forsøk på å påpeke forhold i resten av tråden, og at drittslenging skaper svært lite konstruktive debatter. |
Innlegget ditt var likedan, spar deg. Det har overhode ingenting i en debatt om journaliststreik å gjøre.
Moderator-Maria.
|
Skrevet: Lør 15 Mai 2004, 20:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
En negativ ting med streiken er at jeg må se på tv for å få med meg nyheter. Jeg savner aftenposten på web!
|
Skrevet: Lør 15 Mai 2004, 21:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: på nettet, vel
|
uahh..høyremann!
|
Skrevet: Søn 16 Mai 2004, 00:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Kan man la være å vrøvle om politiske parti i denne tråden? Det henger jo ikke helt på grep, egentlig. Feil tråd.
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Søn 16 Mai 2004, 05:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
JC\forum
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Jul 2003 Innlegg: 166 Bosted: Oslo omegn..Kolsåsbanen leve!
|
Dagbladet.no er ikke rammet
Forøvrig vil jeg bare kommentere litt ang. transportarbeiderstreiken.. De streiker der for at de fagorganiserte skal få lønnstillegg. Noen gang tenkt over hvorfor alle får lik lønn uavhengig av om de er organiserte eller ikke?
Det har nemlig ikke alltid vært sånn. Tidligere var det bare de organiserte som fikk bedre lønn etter oppgjørene. Konsekvensen av dette var at arbeidsgiverene ikke ansatte de fagorganiserte.
Derfor kjempet LO en hard kamp for lik lønn uavhengig av om man var fagorganisert eller ikke.
De vant kampen.
Jeg støtter ikke transportarbeidernes grådige og tankeløse forsøk på å undergrave dette.
|
Skrevet: Søn 16 Mai 2004, 09:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Niconogood
Spitzy (!)

Ble Medlem: 30 Mar 2004 Innlegg: 127 Bosted: Bergen
|
Maria skrev: | Innlegget ditt var likedan, spar deg. Det har overhode ingenting i en debatt om journaliststreik å gjøre. | Det må da ærlig talt være lov til å påpeke andres usakeligheter, og etterprøve deres påstander uten å bli kalt usakelig selv. Forholdene jeg kommenterer er påstander allerede lagt fram tidligere i tråden.
Hvis du ikke vil at andre skal kommentere usakelige innlegg, bør du kanskje heller slette disse.
|
_________________ "The last time someone listened to a Bush, people wandered around the desert for 40 years."
Skrevet: Søn 16 Mai 2004, 13:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
Det klør i fingrene mine etter en mulighet til å utøve min nye moderator-makt, og hvis det fortsetter å være for vanskelig å holde seg til tema (Journaliststreiken, for de som har glemt det), kommer jeg til å stenge tråden.
Eller kanskje jeg bare sletter enkelte innlegg. 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Søn 16 Mai 2004, 13:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: på nettet, vel
|
sånn,her har du et innlegg du kan slette. gratulerer som moderator.
usaklig.
|
Skrevet: Søn 16 Mai 2004, 14:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Det er var jo ikke nødvendig!
Kan noen stenge tråden, er jo ikke noen som holder seg temaet eller er saklige!
|
Skrevet: Søn 16 Mai 2004, 15:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
Bra plan, Ronja.
|
Skrevet: Søn 16 Mai 2004, 15:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |