|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
desmodus
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 24 Apr 2004 Innlegg: 263 Bosted: litt sånn overalt
|
*tenke på is*
litt trist, skulle ned på butikken å kjøpe is, så var butikken stengt... det var trist.. men jeg skal spise is med sjokolade mousse i morgen!! nam!!
|
_________________ Jeg liker pizza, liker du pizza?
pizza på norsk er pizza, pizza på engelsk er pizza, pizza på svensk er pizza. men pizza på nynorsk er KJØTTLEFSE:)
Skrevet: Tor 29 Apr 2004, 17:16 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Kjøpte spinbeger med is i sta jeg. På diplomaten (diplom is/mövenpick isbar)
Hihi, min spinnbeger favoritt er sjokolade softis med sjokolade topping 
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tor 29 Apr 2004, 21:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
FriskIs!!!!!!
Og i dag fikk man kjøpt Hennig Olsen Sørlandsis, Vaniljeis med sjokoladebiter..... weeee... bare huske å snylte rørte jordbær av mamma i morgen 
|
Skrevet: Tor 29 Apr 2004, 22:10 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
vet du, det hørtes slett ikke så dumt ut... 
|
Skrevet: Tor 29 Apr 2004, 22:17 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
desmodus
SteinHakkeToillat

|
den beste soft isen finner du på Havna gatekjøkken hjemme på Ørnes. har aldr smakt så god soft is. beste strøet er krokan og daim!!
|
pizza på norsk er pizza, pizza på engelsk er pizza, pizza på svensk er pizza. men pizza på nynorsk er KJØTTLEFSE:)
Skrevet: Fre 30 Apr 2004, 17:50 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hüter'n
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: på nettet, vel
|
sjokolade softis...det er ikke overalt i norge ennå, men det er best! liker sånn japp-is og snickers-is, men det fungerer like bra å fryse ned en bounty...softis med stivt sjokoladetrekk og nøttestrø...fikk blått trekk på softisen i polen. aner ikke hva det var laget av, bortsett fra estoffer, da...
|
Skrevet: Fre 30 Apr 2004, 19:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
desmodus
SteinHakkeToillat

|
| meine hüter skrev: | | sjokolade softis...det er ikke overalt i norge ennå, men det er best! liker sånn japp-is og snickers-is, men det fungerer like bra å fryse ned en bounty...softis med stivt sjokoladetrekk og nøttestrø...fikk blått trekk på softisen i polen. aner ikke hva det var laget av, bortsett fra estoffer, da... |
sånn blå ting er vel ofte laget av bringebær tror jeg...
har nettopp spist is jeg Det var deilig det... men hvorfor må is være så dyrt? 16 kroner for en royal... skrekk og gru
|
Skrevet: Lør 01 Mai 2004, 16:34 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eruanna
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 07 Apr 2004 Innlegg: 357 Bosted: Horten
|
Beste is ever er sjokoladeis og pistasjis! NAMMENAM!!!!
Med masse sjokoladestrø og saus over!
hmm. nå fikk jeg lyst på is! 
|
_________________ Perfect day for scrubbing the floor and other exciting things.
Skrevet: Søn 02 Mai 2004, 10:06 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
Lillebror fikk iskrem maskin i bursdagsgave i dag.. Bedre gave kunne han ikke fått, iallefall ifølge hans søsken 
|
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Tor 20 Mai 2004, 16:24 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Jeg spiser vanilje is med hermetisk frukt på! Og ute snør det..
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Tor 20 Mai 2004, 18:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Snør? Hva er det for et slags sommervær da? brr..
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Tor 20 Mai 2004, 18:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Det sier jeg også.. Men nå har det gått over til å regne. *trøstespise is*
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Tor 20 Mai 2004, 18:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mattestykke
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004 Innlegg: 631 Bosted: seljord
|
Hmmm, jeg har 20 kr.. skal jeg kjøpe is for den tro.
|
Skrevet: Tor 20 Mai 2004, 18:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Det kan du jo gjøre.. Hvis ikke kan det jo hende at du bare sløser dem bort på noe.. 
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Tor 20 Mai 2004, 18:27 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
rotta
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 457 Bosted: lothlorien. ok da, oslo.
|
royal spesial. sann literboks-greie, sjokoladeis med karamell og nøttebiter. beste isen jeg noensinne har smakt.
|
_________________ Smil
og du får en støvel
midt mellom øynene
smil
likevel
Skrevet: Tor 20 Mai 2004, 23:04 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
har alltid vært fan av sjokolade, så når det spises is spør jeg etter:
To kuler sjokolade, med sjokoladesaus, toppet med soft-is med sjokoladestrø.
Jeg må alltid sidet to ganger, og det tar alltid litt ekstra tid å finne ut hva prisen er for dette.
|
Skrevet: Fre 21 Mai 2004, 09:33 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eruanna
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 07 Apr 2004 Innlegg: 357 Bosted: Horten
|
Jeg er enig i en sjokolade delen, men jeg er ikke så glad i softis. Sier alltid at jeg skal ha en kuleis med sjokolade (3 kuler hvis jeg orker, for man må jo ha masse)..
Det er sjokolade som er godt, og pistasj. For vanilje og jorbær og masse anna surr er ikke noe godt. Blæh..
|
_________________ Perfect day for scrubbing the floor and other exciting things.
Skrevet: Fre 21 Mai 2004, 10:43 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Randar og jeg kom på en god ide for softis på 17. mai. Man burde ha en maskin som blandet for eksempel tutti-frutti strøssel inn i selve isen mens den ble fylt oppi kjeksen eller begeret. Slik at det ikke bare ble strøssel utapå isen, men også inni. Det hadde vært noe, det.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Fre 21 Mai 2004, 18:35 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Det er ganske lurt, det. Da slipper man å få en overdose i begynnelsen og så er det ikke mer strøssel igjen. Lurt, lurt.
|
- Tom Waits
Skrevet: Fre 21 Mai 2004, 18:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
| songbird skrev: | | wertoi skrev: | | songbird skrev: | | For det andre bor jeg like ved en diplom is fabrikk, og bruker å stikke ned dit om sommeren for å få masse gratis is. Snille, snille diplom is. |
Tror jeg skal på klassetur til akkurat den isfabrikken i nær framtid..
Hehe, ungdomsskolen er artig.. |
Skal du til Rakkestad? Jøsses...si fra hvis du får lyst til å skulke unna eller no. Jeg bare kjeder meg for tida... |
Snart blir jeg å finne i Rakkestad. Men ikke på Diplom Is, men på hjemmefrontsmuseet.. *skuffet*
|
- Tom Waits
Skrevet: Tor 27 Mai 2004, 18:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |