DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Sex utenfor forhold, er det greit?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 3 av 4 [61 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4 Neste
Av Innlegg
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
det har jeg.. og.. kan si jeg har lært mye og gud hvor mye deilig jeg hadde det.. jeg er litt lei meg for atte det stoppet, men det er pga. følelsene fra min side begynte å komme og personen backet fra meg.. Men gud så morro jeg hadde det !!Very Happy

InnleggSkrevet: Ons 12 Mai 2004, 19:54
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
aniraC skrev:
det har jeg.. og.. kan si jeg har lært mye og gud hvor mye deilig jeg hadde det.. jeg er litt lei meg for atte det stoppet, men det er pga. følelsene fra min side begynte å komme og personen backet fra meg.. Men gud så morro jeg hadde det !!Very Happy

*fysjepå* GRISEJENTE!
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 07:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

ikke akkurat grisejente da.. kaller det mere å ha det morro jeg Wink lærte mye nytt og sånt..og igjen; det var perfekt !Very Happy

InnleggSkrevet: Tor 13 Mai 2004, 10:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

leste igjennom litt gamle innlegg, og fant dette... det er jo mere enn 1 år siden det forholdet ble avsluttet, og jeg må si jeg ikke savner det i det hele tatt.. vet ikke om jeg har blitt voksen eller hva..
jeg kommer aldri til å klare å ha en pulevenn lenger, ettersom jeg prøver å se etter "the one and only".. Dessuten ender jeg kun opp med følelser for fyren, og han vil som regel kun ha et knull i ny og ne...

noen som driver med sex utenfor forholdet her?
hva syntes dere?
klarer dere å kun holde dere til sex, og ikke følelser?

InnleggSkrevet: Ons 14 Des 2005, 00:31
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
jepp, har hatt, det var ikke noe problem. Var faktisk knalldigg til tider også. Men så slutter man bare og da er det greit som det er.

InnleggSkrevet: Ons 14 Des 2005, 14:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Når du skrev sex utenfor forholdet trodde jeg først du mente å ha sex med en annen mens du var i et forhold!

Jeg har også hatt sex uten å ha kjæreste, og det kan være helt greit. Men det er jo bare et substitutt. Det fungerer ikke særlig lenge som regel. Kan føles litt tomt at det ikke er noen følelser til stede!

InnleggSkrevet: Ons 14 Des 2005, 14:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
hm, om du mente sex med en annen mens man er i et forhold har det aldri skjedd.

InnleggSkrevet: Ons 14 Des 2005, 14:22
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

var ikkke det jeg mente nei Wink

InnleggSkrevet: Tor 15 Des 2005, 01:20
Coralin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004
aniraC skrev:
leste igjennom litt gamle innlegg, og fant dette... det er jo mere enn 1 år siden det forholdet ble avsluttet, og jeg må si jeg ikke savner det i det hele tatt.. vet ikke om jeg har blitt voksen eller hva..
jeg kommer aldri til å klare å ha en pulevenn lenger, ettersom jeg prøver å se etter "the one and only".. Dessuten ender jeg kun opp med følelser for fyren, og han vil som regel kun ha et knull i ny og ne...

noen som driver med sex utenfor forholdet her?
hva syntes dere?
klarer dere å kun holde dere til sex, og ikke følelser?

Jeg ser og etter "the one and only" men jeg har likevel sex utefor forhold. Jeg har aldri gjort det før. Og egentlig er dette en eks kollega av meg vi er begge single, og egentlig veldig gode venner, og en kveld så ja det skjedde bare, og vi har snakket om det og ingen av oss er forelska, og hvis noen av oss skulel få en partner på en annen kant så kommer vi ikke til å ha sex mer. Jeg trodde egentlig aldri jeg ville få til å ha sex utenfor et forhold. men hva kan jeg si?! jeg elsker sex, men jeg er lei av forhold for de to jeg har hatt har gått så dritt. Nå har jeg bra sex, uten mas, forventninger osv. Og faktisk så nyter jeg det. og jeg har ikke noe verre sex nå enn da jeg var i et forhold, men nå skal det sies at vi i ut gangspunktet var veldig gode venner, og at jeg nok ikke var så forelsket i eksen som jeg trodde...
Og dette med at dess mer sex dess dårligere er jeg ikke med på. Det varierer noe helt sykt. nå har jeg vært seksuelt aktiv i over 4 år. Og man kan vel si det sånn at jeg i dag er mer bevisst på hva jeg liker og hva jeg er villig til å prøve osv. Og jeg er overbevist om at om man er glad i sex så blir sexen bedre, og er man glad i sex, da har man ikke sex hvert jubelår. (i et forhold altså..)
Nå har jeg sagt tidligere at Kjærlighet er viktigere for meg enn sex, og det står jeg ved, jeg kan alltids masturbere. Men det mest ideele er å ha en partner som har det samme behovet en selv har. Og jeg kan godt si at jeg foretrekker en Kåt mann. for å si det slik. rett og slett fordi jeg er litt lei av å alltid ta initiativ. Og Kåte menn kan finne på litt spontane ting. Så jeg kan vel si det slik at jeg nå har den beste sexen jeg noen gang har hatt, og jeg er ikke i et fast forhold. Hvor det ender hen er jo uvisst. Men akkurat nå så bare nyter jeg, for vi har avklart helt hvor vi står, og da syns jeg det er greit.
Når det er sagt så har jeg egentlig ikke særlig mye til overs for ONS og tilfeldig sex, for jeg skjønner ikke at sex for en natt med en tilfeldig person kan være noe bra, så akkurat det holder jeg meg unna.

InnleggSkrevet: Tor 15 Des 2005, 09:44
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

jeg lå med eksen min etter fem år på mandag.. det var faktisk skikkelig digg, men det vil ikke skje igjen.. jeg får bare følelser for han og alt blir bare fucka.. og når vi er pulevenner, så ser jeg ikke forskjellen mellom det og være vanlige kjærester? vi gjør jo alt kjærester gjør....

InnleggSkrevet: Tor 15 Des 2005, 13:39
Coralin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004
aniraC skrev:
jeg lå med eksen min etter fem år på mandag.. det var faktisk skikkelig digg, men det vil ikke skje igjen.. jeg får bare følelser for han og alt blir bare fucka.. og når vi er pulevenner, så ser jeg ikke forskjellen mellom det og være vanlige kjærester? vi gjør jo alt kjærester gjør....

Jeg har ligget med en eks (etter det ble slutt altså...) og det var bare dumt, og ikke særlig bra og så oppdaga jeg at han jugde om noe vesentlig, og da ga jeg faen!

InnleggSkrevet: Tor 15 Des 2005, 20:50
aniraC
Moderator
Moderator

det gjorde jeg også...når jeg dro hjem, så dro han til den andre dama...ugh

InnleggSkrevet: Tor 15 Des 2005, 22:14
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
aniraC skrev:
jeg lå med eksen min etter fem år på mandag..

En du var sammen med i 5 år, eller at det er 5 år siden det ble slutt..?
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Fre 16 Des 2005, 08:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

vi var sammen i fem år..det tok slutt i slutten av februar i år..jupp:D

InnleggSkrevet: Fre 16 Des 2005, 11:13
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Man kan være så sikker man vil på at dette er en følelsesløs gesjeft, og
selvsagt humpe i vei til mini faller av, men har man først en seksuell
attraksjon er det i mange tilfeller bare et spørsmål om tid før en av partene
utvikler følelser for den andre.
Erfaringsmessig, i alle fall, men det er logisk å tro at det skjer flere enn meg,
for så attraktiv er jeg ikke akkurat.

InnleggSkrevet: Fre 16 Des 2005, 11:41
Crash_O
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004
alt som er godt er godt men jeg er aldri utro

- = www.com.tilmeg = -

InnleggSkrevet: Tor 22 Jun 2006, 01:38
Knaskerot
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006
Har man kjærste, har man sex bare med den personen man er kjærste med, med mindre man blir enige om å trekke flere inn i forholdet (trekant osv). Ingenting er mer skadelig for et forhold enn mangel på penger, få uventede unger eller å ha sex med andre enn kjærsten. Ferdig snakka.

InnleggSkrevet: Søn 09 Jul 2006, 16:33
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
aniraC skrev:
jeg lå med eksen min etter fem år på mandag.. det var faktisk skikkelig digg, men det vil ikke skje igjen..

Jeg kommer ikke til å ligge med en eks. Det er alltid en grunn til at det ble slutt, går jeg så er det en grunn til at jeg ikke vil være sammen med den personen og da vil jeg ikke ha den fysiske delen hellr. Går han, så får han aldri en verden en ny sjanse til noe som helst.
Men hva hver enkelt gjør er opp til dem. Folk skal gjøre det som funker for dem.

InnleggSkrevet: Tir 11 Jul 2006, 15:23
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006
Pyro skrev:
aniraC skrev:
jeg lå med eksen min etter fem år på mandag.. det var faktisk skikkelig digg, men det vil ikke skje igjen..

Jeg kommer ikke til å ligge med en eks. Det er alltid en grunn til at det ble slutt, går jeg så er det en grunn til at jeg ikke vil være sammen med den personen og da vil jeg ikke ha den fysiske delen hellr. Går han, så får han aldri en verden en ny sjanse til noe som helst.
Men hva hver enkelt gjør er opp til dem. Folk skal gjøre det som funker for dem.

Dette er jeg helt og holdent enig i.

InnleggSkrevet: Tir 11 Jul 2006, 15:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Men det kan jo være at man fungerte utrolig bra fysisk, mens det var andre områder som gjorde at det ble slutt. Ser ikke direkte noe galt i å ha sex med en ex, men begge bør være klar over hva de går til.

Funker dårlig hvis en vil tilbake til fortiden...

InnleggSkrevet: Tir 11 Jul 2006, 18:40
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 3 av 4 [61 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet