DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
grmmfh
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 3 av 22 [423 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, ..., 20, 21, 22 Neste
Av Innlegg
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Mareth skrev:
Jeg har på følelsen av at endel av kritikken er retta mot meg?
Beklager i såfall..

Jeg er bare generelt sur, gretten, frustrert og oppgitt for tiden.
Det er ikke meningen å la dette gå ut over spesifikke personer, og jeg vil ikke at noen skal føle at jeg hopper på tærne deres med harde, piggete fotballsko. Shocked

Unnskyld masse.
Jeg prøver å skjerpe meg. Freakish

InnleggSkrevet: Ons 07 Apr 2004, 22:37
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Det går bra. Det aner meg at du ikke er en ond heks. Jeg tror egentlig du er et bra menneske. Smile
Jeg har bare en ting for skyldfølelse og selvklandring og vriing av alt til egen disfavør. Ikke noe å bry seg om det heller.

*klemme veronica*

InnleggSkrevet: Ons 07 Apr 2004, 22:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
mongo tastaturet.

blaeh.
snoft.

det fungerer liksom ikke.

InnleggSkrevet: Ons 07 Apr 2004, 23:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
*klemme songbird*

Bedre nå? Ikke tastaturet altså, ser ingen grunn til å klemme det heller.
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Ons 07 Apr 2004, 23:10
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
hüter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004
de siste månedene har jeg ikke hatt problemer fordi jeg har generelt sluttet å bry meg. aner ikke hva som har skjedd, forstår ingenting, men har ikke problemer med det faktum at jeg ikke forstår. er som om jeg vet at uansett hva jeg gjør kan det ikke bli feil eller noe...merkelig følelse. som om jeg har blitt religiøs eller noe. eller jevnt sløvet ned med noe greier...følelsene blir mere stemninger, ikke alvorlige, bare lette, meningsløse og uforståelige. trenger kanskje hjelp, men har jo ingen problemer...

InnleggSkrevet: Tor 08 Apr 2004, 02:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Litt hrmpf fordi pita tok den siste fungerende lighteren min med hjem og jeg gjerne skulle ha brent litt reklame, melkesjokoladekartonger, regninger og aviser i peisovnen.

InnleggSkrevet: Tor 08 Apr 2004, 04:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Songbird: Blaeh! Snoeft! Baeae! Moeoe! Funker helt genial synes jeg. Kan godt stoette deg i denne tunge tastatur tiden Wink Haaploest er forresten et ord som er drit kult å skrive sånn som jeg skrev det nettopp. driver faktisk aa sier det til vanlig...!

InnleggSkrevet: Tor 08 Apr 2004, 18:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Jeg har fått klage av naboen......! Jeg RYGGER for fort!? Hva i helvete er det?????

InnleggSkrevet: Fre 16 Apr 2004, 21:46
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Da tør jeg ikke tenke på hvor fort du kjører forover Wink

InnleggSkrevet: Fre 16 Apr 2004, 21:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

B9ilen min har tydeligvis ikke turtallsperre.. 50 på første gir, 93 på andre gir, 130 på 3 gir og 185 på fjerde gir. Men jeg kjører rolig mesteparten av tida. Bortsett fra når jeg holder følge med typen miin. desverre er bilen hans litt sprekere enn min, men jeg er da like flink/tøff/gal som han. Hva er galt med å kunne rygge?? Jeg hadde ikke hatt sjans her i gården hvis jeg ikke kunne rygge, for det er mange biler til stadighet her, og alle må plasseres..

InnleggSkrevet: Fre 16 Apr 2004, 22:12
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

25 på 1. 50 på 2. 85 på 3. og 120 på 4. Smile

Dog kan man på 2. og 3. gir gå til... var det 60 og 95 for kortere perioder, hvis man absolutt må.

Synes det er ganske bra jeg, til 40 hestekrefter å være.

Men jeg har aldri blitt beskyldt for å rygge for fort... Du har da sikkert full kontroll?

InnleggSkrevet: Fre 16 Apr 2004, 22:38
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Jess Smile JEg er faktisk god på å rygge. Har rygget ut varebiler fra gården med dårlig sikt bak og noen få cm klaring fra en bil på ene siden og et gjerde på andre bl.a. Og rygger som bare den med bilen til pappa og. Men opelen er liten og genial å rygge ,ed. har lyst til å rygge en lengre strekning jeg. Et par kilometer eller noe. Hadde vært så tøft det Smile

Men jeg har en grmph her. JEg har vondt vondt vondt på leggene mine, og ikke noe jeg gjør blir bedre, Og faenskapet gror saaaaaakte i tillegg Sad

InnleggSkrevet: Fre 16 Apr 2004, 22:46
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Mareth skrev:
B9ilen min har tydeligvis ikke turtallsperre.. 50 på første gir, 93 på andre gir, 130 på 3 gir og 185 på fjerde gir.

Min går nogenlunde nøyaktig det samme, bare bytte ut '185 på fjerde gir' med 210-220 på 4/5-gir.. og den har turtallssperre..
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Lør 17 Apr 2004, 02:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Turtalls-sperre?
Bobla klarer seg uten slike spissfindigheter - max hestekrefter kommer ved 4000 omdreininger, men du kan godt ta den til 6000 på 1. hvis du har tid, ork og ørepropper. Men du får ikke noe mer effekt ut av det. Du skifter ganske enkelt gir pga mangel på videre aksellerasjon og krefter lenge, lenge, lenge før det er noe fare for at motoren skal bli skada.

Forøvrig er parkering, eller rettere sagt andre folks mangel på vett når de parkerer, et irritasjonsmoment. Det er faktisk lov å rette opp bilen sin så man ikke står på skrå med ene enden kloss oppi min bil. Og det er lov å ikke parkere bak andre folk slik at de ikke kommer ut uten å jobbe som en gal ved rattet.

InnleggSkrevet: Lør 17 Apr 2004, 10:18
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Noe helt annet, men allikevel grumf:

Greit at det er barnedåp i dag, men trenger de sende den direkte på tre av de fire kanalene jeg har på TV?

InnleggSkrevet: Lør 17 Apr 2004, 11:41
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

DÃ¥pen var i tillegg kjedelig.

Onskemesteren. Husk at jeg har en 8ventilers 1,6 liters kadett fra 88 med 90 hester da... Den bilen har ikke godt av hastigheter over 190. Men jeg vil ha fler hestekrefter, men kan ikke få over 145 eller hva det er? Sad Irriterende trist og blah....!

InnleggSkrevet: Lør 17 Apr 2004, 13:22
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
ARGHH!!! Mad

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Ons 21 Apr 2004, 12:59
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

*Rope ut med sharee så ensomheten blir litt mindr* ARRGH!! (Jeg har vondt på leggene mine Sad(

InnleggSkrevet: Ons 21 Apr 2004, 13:01
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Jeg kan ikke bestemme meg for om og jeg føler meg som en skosåle eller en sokk....

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Ons 21 Apr 2004, 13:05
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Ææææææææææææææææææh!

Jeg vil ha band nå. Er lei av å synge alene.

Blæææææhghphsjhp...

BANDBANDBANDBANDBANDBANDNBANFBFDJMNHFRJMYRFjyuh.
NÃ…!

InnleggSkrevet: Ons 21 Apr 2004, 13:06
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 3 av 22 [423 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, ..., 20, 21, 22 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Utropstegn! »   Klagemuren
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet