|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sĂžrland
|
Jeg vil ha en ufo.. med lys Ä lyd. sÄnn som de har i "NÊrkontakt av tredje grad" av Steven Spielberg (en bok!... og en film.. filmen er dÄrlig, boken er bra. ..)
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tir 23 Mar 2004, 10:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
manitou
FrÀmling

Ble Medlem: 23 Mar 2004 Innlegg: 1
|
For de som orker og gidder Ä lete litt, sÄ finnes det MENGDER av UFO-materiale pÄ DVD, VHS, TV, nettet osv. Jeg kjÞpte for en tid tilbake siden DVD`en Ultimate UFO fra Pacific DVD i USA. Her er det over 5 timer med autentiske opptak av UFO`er. Helt tilbake fra 50-tallet og opp til slutten av 90-tallet. Massevis av opptak bl.a. fra Mexico, Israel, Tyskland, England, USA og faktisk et gammelt opptak fra Norge ogsÄ!
Kvaliteten er hÞyst varierende, noe er veldig dÄrlig, men en del er meget bra. Spesielt en del av opptakene som er gjort i Mexico er imponerende. Disse er filmet pÄ lyse dagen, og man kan bl.a. se store formasjoner med UFO`er. Helt opp i 20-30 stk samtidig. Det er forÞvrig pÄfallende at mange av opptakene er gjort i storbyer (dvs. ikke av bygdetullinger ute pÄ landet - slik man ofte tror det er), men midt over/i store byer, bl.a. Mexico City, Phoenix, Tel Aviv osv.
Jeg har selv observert UFO`er ved 3-4 anledninger, og har ingen forklaring pÄ hva det var jeg sÄ, men yttererst merkelig var det uansett. Ved en gjennomgang av ovennevnte film (og mange andre), samt alle de tusenvis av observasjoner som gjort, sÄ er det overhodet ingen tvil om at NOE foregÄr. Og NOEN vet nok en del om hva det er, men av forskjellige grunner, vil man ikke la allmennheten ta del i denne viten. Jeg tenker da her da pÄ de som styrer innen det millitÊre, etterretning, sikkerhetstjenester etc.
SÞk pÄ The Disclosure Project pÄ nettet. Man kan laste ned en to timer lang pressekonferanse, der hÞyststÄende offiserer fra bl.a. det amerikanske millitÊret, NASA osv., stÄr frem med historier om ting de har opplevd tidligere. Det er pÄ tide at noen fÄr frem sannheten om dette emnet. Verdens befolkning har iallefall blitt holdt for narr lenge nok nÄ.
Sjekk ogsÄ ut www.ufocasebook.com. Er en del interessante filmklipp, bilder, artikler osv. der. Verdt Ä kikke pÄ!
|
Skrevet: Tir 23 Mar 2004, 18:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hĂŒter'n
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004 Innlegg: 2008 Bosted: pÄ nettet, vel
|
poenget mitt var at elektornika er hjernevasking, man vet hvordan forfmen pÄ u niverste er...hater dette tastauret...
mamma kaller meg nerd, fordi jeg digger data, verdensrommet og har gode karakterer, leser mye osv.
men jeg har ikke kviser, briller, regulering og en kjÊreste jeg aldri har mÞtt annet enn pÄ nettet...
hva er definisjonen pÄ nerd??
|
Skrevet: Ons 24 Mar 2004, 14:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
SVAR PĂ
DET OPPRINNELIGE SPĂRSMĂ
LET:
klart det er noen andre der ute.. denne er 200M i diameter, er perfekt geometrisk, og dukket opp pÄ en natt. i tillegg er biologien i kornet som er pÄvirket endret betydelig. ingen mennesker kunne gjort det.
|
Skrevet: Ons 24 Mar 2004, 15:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Jeg har vÊrt medlem i et UFO haike-lag siden -94. Vi tropper opp i skogen med hÄndklÊr og div nyttige ting en gang i blandt for Ä se om vi klarer Ä flagge ned en UFO eller to, og har lyktes et par ganger. Hessdalen er et fint omrÄde Ä haike, kan dere tro. 
|
Skrevet: Ons 24 Mar 2004, 15:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Oceanborn
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 05 Nov 2003 Innlegg: 335 Bosted: Safely away from the world...
|
0nskemestern skrev: | klart det er noen andre der ute.. denne er 200M i diameter, er perfekt geometrisk, og dukket opp pÄ en natt. i tillegg er biologien i kornet som er pÄvirket endret betydelig. ingen mennesker kunne gjort det. | Og hvis jeg skal legge til noe, hadde omrÄdet denne kornsirkelen dukket opp i vÊrt utsatt for kraftig regnvÊr i flere dager, slik at da de fÞrste vitnene kom til Ätstedet, sank de ned til anklene i sÞle. Likevel fantes det ikke en sÞleklump i sirklene. De fleste kornsirklene har blitt til pÄ en natt (4-5 timer) i sommermÄnedene i England, og noen har til og med blitt til i lÞpet av 5-10 minutter. GÄ inn her og trykk pÄ Introduksjon for Ä fÄ vite litt mer om kornsirkler!
|
Skrevet: Fre 14 Mai 2004, 11:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
Hmpf, skulle tro eventuelle hÞyerestÄende intelligenser holdt seg for gode til Ä reise mangfoldige lysÄr bare for Ä skrible i maten vÄr og gjemme seg. Dette mimrer mest kjent fra barnehagen egentlig..
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Fre 14 Mai 2004, 15:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
theJack
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Apr 2004 Innlegg: 485 Bosted: Oslo
|
Jeg tror det er noen form for liv der ute, men hva sÄ egentlig? Romfart er mye viktigere med det i tankene at vi mÄ flykte fÞr sola eksploderer. Vi kommer neppe til Ä ha noen god kommunikasjon med fremmede raser. Om de i det hele tatt Þnsker Ä kommunisere.
Hvordan kommuniserer maur? FÞlehornkontakt? Hva om rare skapninger kommer og sier -med saltsyre rett i Þya pÄ deg: "Take me to your leader". Hvordan ville du oversatt det? Hva ville den fÄtt ut av dine ville smerteskrik som Þyeblikkelig angrep dens vitale organer og tok livet av den? Det ville blitt krig, det.
SĂ„ har vi jo sendt ut meldinger da. Metalldingser fra jorda flyr rundt i universet med kassettspillere.
[U%$#gRGK] blir nok glad nÄr han fÄr den i "hodet".
Flat, men lykkelig. Det er jo ikke sÄ ofte man fÄr en melding fra jorda.

|
Skrevet: Fre 14 Mai 2004, 15:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Oceanborn
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 05 Nov 2003 Innlegg: 335 Bosted: Safely away from the world...
|
Eyden skrev: | Hmpf, skulle tro eventuelle hÞyerestÄende intelligenser holdt seg for gode til Ä reise mangfoldige lysÄr bare for Ä skrible i maten vÄr og gjemme seg. Dette mimrer mest kjent fra barnehagen egentlig.. | Tja, jeg kan jo vise fram noen "rablerier:" (kommentarer stÄr under bildene)
Et bilde av jĂždenes "livets tre."
Et interressant mÞnster: Ei sol, en blomst, jÞdestjerne, femkant eller oppÄ-hverandre-liggende sirkler?
Hypnotisk mĂžnster eller magnetismefysikk?
Melding i binĂŠrkode som gir informasjon om romvesenenes genetikk og leveforhold.
-Intelligent design? Umulig Ä gjennomfÞre for mennesker pÄ en natt? Det er kornsirkler det.-
|
Skrevet: Tir 18 Mai 2004, 11:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
oceanborn skrev: | -Intelligent design? Umulig Ä gjennomfÞre for mennesker pÄ en natt? Det er kornsirkler det.- |
eller hva med denne? 3-400 meter hĂžy? man kan forĂžvrig lese binĂŠrkode i CD'en vesenet holder opp..
Og denne...?
man ser mennesker stÄ som maur inne i mÞnsteret. det er perfekt geometrisk, og som du ser, enormt. mennesker lage dette pÄ en natt...? neppe. og det er tull at mennesker beviselig lagde de fÞrste sirkler, historien om kornsirkler stammer flere hundre Är tilbake, da man mente det var djevelens verk, og bÞnder sÄ angivelig mannen med ljÄen vandre fra Äkeren pÄ natten.
|
Skrevet: Tir 18 Mai 2004, 12:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
Jeg skrev: | og det er tull at mennesker beviselig lagde de fÞrste sirkler, historien om kornsirkler stammer flere hundre Är tilbake, da man mente det var djevelens verk, og bÞnder sÄ angivelig mannen med ljÄen vandre fra Äkeren pÄ natten. |
Den fĂžrste utvetydige kornsirkelen er beskrevet i en engelsk
pamflett fra 1678 med tittelen "The mowing devil: strange news
out of Hartford-shire". Her fortelles om en bonde som ber noen
lokale arbeidskarer om Ä hÞste hans havreÄker. De angir en pris
som fÄr ham til Ä utbryte forarget: "Djevelen selv skulle heller fÄ
hĂžste avlingen hans, fĂžr han bestiller noe fra dem." Den natten
sto himmelen over bondens Äker som i flammer. Dagen etter sÄ
bonden at kornet hadde blitt lagt ned i flere konsentriske sirkler,
og hvert strÄ var nedlagt med en slik presisjon at det ville ha
tatt en mannsalder Ă„ gjĂžre det samme. Da mannen fryktet at
Djevelen sto bak verket, turde han ikke Ă„ hĂžste kornet. Pam-
fletten har en illustrasjon der en svart djevel-figur lager en
kornsirkel med ljÄen.

|
Skrevet: Tir 18 Mai 2004, 12:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mattestykke
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004 Innlegg: 631 Bosted: seljord
|
jeg kan ikke si jeg tror pÄ den ene eller det andre.
Jeg vet en ting. At jeg ikke vet noen ting.
Det er spennende Ä tenke pÄ kornsirkler osv.
Noen ting virker umulig at mennesker skulle ha gjort.
Men igjen hvorfor skal romvesner bry seg med Ä gjÞre ting pÄ sÄ tungvine mÄter?
|
Skrevet: Tir 18 Mai 2004, 13:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
mattestykke skrev: |
Men igjen hvorfor skal romvesner bry seg med Ä gjÞre ting pÄ sÄ tungvine mÄter? |
Hvem sier det er tungvint for dem...? kansje de bare trykker pÄ en knapp..?
|
Skrevet: Tir 18 Mai 2004, 14:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: KĂžbenhavn
|
Jeg synes kornsirkler er litt komiske! Hvor smart kan man vÊre hvis man tenker -hm, la oss lage perfekte geometriske mÞnstre i en kornÄker!

|
_________________ "Du skal ikke vente pÄ inspiration. Du skal gÄ pÄ jagt efter den med en kÞlle". Jack London
Skrevet: Tir 18 Mai 2004, 16:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Ărlig talt - hva er mest sannsynlig: at romvesener reiser gud vet hvor langt pĂ„ gud vet hvilken mĂ„te og tegner i Ă„krene til bĂžndene her pĂ„ jorda
eller at en gjeng med moroklumper fra jorda tar seg en tur ut i Äkern en natt mens ingen ser, og lager morsomme mÞnstre?
At det stÄr binÊrkode og andre interessante ting i Äkeren er ikke noe bevis for at utenomjordiske skapninger har laget mÞnstrene. NÄr det finnes folk her pÄ forum som vet hvordan slike mÞnstre skal se ut, er det ikke vanskelig Ä tenke seg at det finnes folk som liker Ä kÞle med andres eller egne Äkre som ogsÄ kan det.
|
_________________ Jeg skal kun fÄ leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke rĂžre meg.
Skrevet: Tir 18 Mai 2004, 16:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
Glahn skrev: |
eller at en gjeng med moroklumper fra jorda tar seg en tur ut i Äkern en natt mens ingen ser, og lager morsomme mÞnstre?
| Som mange andre fÞr deg glemmer du det essensielle spÞrsmÄlet! Hvordan?? Hadde det ikke vÊrt for at dette er sÄ komplisert, hadde en ekstraterrestial forklaring aldri krysset mine tanker,
Men ingen kan gjenskape dette under oppsyn, og ingen vitenskapsmenn kan forklare hvordan man kan lage dem pÄ en natt!
|
Skrevet: Tir 18 Mai 2004, 22:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Glahn skrev: | Ărlig talt - hva er mest sannsynlig: at romvesener reiser gud vet hvor langt pĂ„ gud vet hvilken mĂ„te og tegner i Ă„krene til bĂžndene her pĂ„ jorda
At det stÄr binÊrkode og andre interessante ting i Äkeren er ikke noe bevis for at utenomjordiske skapninger har laget mÞnstrene. NÄr det finnes folk her pÄ forum som vet hvordan slike mÞnstre skal se ut, er det ikke vanskelig Ä tenke seg at det finnes folk som liker Ä kÞle med andres eller egne Äkre som ogsÄ kan det. |
SÄ lenge mennesker ikke kunne har laget disse sirklene, ingen har noen sinne klart Ä bevise det, sÄ vil jeg si at den andre lÞsningen din var bedre.
Er de ikke laget av mennesker, sÄ tror jeg likevell at ikke de er kommet her bare for Ä lage mÞnster i Äkeren, det kan vÊre mange motiver for hvorfor de kommer her...
|
Skrevet: Ons 19 Mai 2004, 07:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
En ekstraterrestial forklaring virker for meg mye mer komplisert...
GÄr vi ut ifra at det er mennesker som har laget mÞnstrene trenger vi bare finne en forklaring pÄ hvordan, og sÄvidt jeg vet finnes det da endel gode mulige forklaringer pÄ det.
GĂ„r vi ut ifra at det er romvesener som gjĂžr det, mĂ„ vi ogsĂ„ forklare hvordan de har kommet seg hit, hvorfor, etc etc. Ă
skulle forklare hvordan mennesker har gjort det, og/eller at det er naturlige fenomener som finnes her pÄ jorda som stÄr bak, virker jo rent bagatellmessig i sammenlikning.
|
_________________ Jeg skal kun fÄ leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke rĂžre meg.
Skrevet: Tor 20 Mai 2004, 23:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
Glahn skrev: |
GÄr vi ut ifra at det er mennesker som har laget mÞnstrene trenger vi bare finne en forklaring pÄ hvordan, og sÄvidt jeg vet finnes det da endel gode mulige forklaringer pÄ det. | Men det er nettopp det som ikke finnes! hadde man noensinne sett en mulig forklaring som kunne virke sannsynlig, sÄ hadde jeg som sagt aldri tenkt pÄ utenomjordiske i det hele tatt! Naturlig fenomen som du sier, er en annen ting, og jeg tror mer pÄ det enn at det er mennesker i bildet.
Grunnen til det, er at det dukker opp sÄ uhorvelig mange av disse fenomenene, at dersom de ble produsert av mennesker ville det mÄtte vÊre veldig mange personer involvert. hadde det vÊrt sÄ mange involverte, betyr det at mange vet hvordan dette gjÞres. dersom mange vet hvordan dette gjÞres, hadde det garantert lekket i lÞpet av alle disse Ärene, og vi ville ha fÄtt hÞre en forklaring.
AltsÄ:
Vi har ingen forklaring.
ergo: mange mennesker kan ikke vĂŠre involvert over lengre tid.
Det dukker opp utallige sirkler hver sommer, over hele verden.
ergo: man mÄtte hatt mange mennesker involvert.
Som hevdet over kan det ikke vÊre sÄ mange involvert.
ergo: kornsirkler er ikke menneskeskapt. (dersom det da ikke er uhorvelig hemmelige forsĂžk fra NASA's side eller noe slikt..)
|
Skrevet: Fre 21 Mai 2004, 01:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Jeg sier bare et par ting:
42
Don't Panic
Sannsynligheten (ikke sjansen ) for liv pÄ andre planeter er stÞrre en sannsynligheten for at det ikke er liv andre steder... 
|
Skrevet: Fre 21 Mai 2004, 09:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |