|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Bakoyma
Varm i trøya

Ble Medlem: 25 Mar 2003 Innlegg: 94 Bosted: Trondheim
|
Salmer fra Kjøkkenet
|
_________________ Anne Karen
- The Awesome One in the pink panties
(www.annekaren.com)
Skrevet: Fre 19 Des 2003, 13:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
The Appartement (lø'partmøn)
fransk, umenneskelig kjedelig film!
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Fre 19 Des 2003, 13:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
martefine
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003 Innlegg: 2283 Bosted: Mongoland
|
0nskemestern skrev: | The Appartement (lø'partmøn)
fransk, umenneskelig kjedelig film! |
Den så vi i fransktimen i grunnkurs.. Det var da jeg lærte meg å sove på små klaff pulter.. 
|
_________________ Skal du bare lese en bok i år,
må du ta deg sammen
Skrevet: Fre 19 Des 2003, 16:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Støtte meg til Ghost Ship, seriøst en elendig film.
Slenger på:
Pitch Black (fungerer ganske bra som komedie hvis du ikke har sovet på en uke...)
|
Skrevet: Fre 19 Des 2003, 21:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
macymiiin
Främling

Ble Medlem: 25 Des 2003 Innlegg: 4
|
Besatt av Laurie. Typisk Onsdagsfilm på TVNorge. Ufattelig dårlig!
Crossroads.
Glitter.
|
Skrevet: Tor 25 Des 2003, 01:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Budoc
Spitzy (!)

Ble Medlem: 02 Mai 2003 Innlegg: 159 Bosted: Oslo
|
Bakoyma skrev: | Salmer fra Kjøkkenet |
Dette er jo en sjefsfilm. Nesten like bra som "Eggs" for de
av dere som har sett den. (neida, er seriøs.)
"Army of Darkness" er kongefilm. <punktum>
Budoc.
Smaken er som baken.... delt.
|
_________________ \"Cave Canem!\"
-Tomorrow is canceled because of lack of interest-
Skrevet: Søn 08 Feb 2004, 00:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Sytemarvin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 03 Aug 2003 Innlegg: 408 Bosted: Oslo
|
0nskemestern skrev: | Sytemarvin skrev: |
*se stygt på*
Signs. |
*se mye MYE styggere på* Signs er jo Brilliant! |
Vi kan umulig snakke om samme film. Det blir noe med kombinasjonen Mel Gibson/skrekkfilm som får magen min til å vrenge seg. Rent bortsett fra det er det vel den kjedeligste filmen jeg har sett bortsett fra Matrix: Reloaded. Plottet kunne faktisk ha funket, men hvis en slik film skal bli spennende må man faktisk ha noen høydepunkter og spenningsmomenter. Signs stinket faktisk så ille at jeg foretrekker lukten av rykende fersk hundebæsj. Dønn seriøst.
|
_________________ Start a riot, slash your wrists red
Skrevet: Søn 15 Feb 2004, 12:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gargiz
Varm i trøya

Ble Medlem: 06 Aug 2003 Innlegg: 44 Bosted: Oslo
|
Sytemarvin skrev: | 0nskemestern skrev: | Sytemarvin skrev: |
*se stygt på*
Signs. |
Vi kan umulig snakke om samme film. Det blir noe med kombinasjonen Mel Gibson/skrekkfilm som får magen min til å vrenge seg. Rent bortsett fra det er det vel den kjedeligste filmen jeg har sett bortsett fra Matrix: Reloaded. Plottet kunne faktisk ha funket, men hvis en slik film skal bli spennende må man faktisk ha noen høydepunkter og spenningsmomenter. Signs stinket faktisk så ille at jeg foretrekker lukten av rykende fersk hundebæsj. Dønn seriøst. |
Jeg liker mange av filmene M. Night Shyamalan, men the signs er den svakeste av filmene hans mener nå jeg, så nettopp 'The Sixth Sense' ista, en film som jeg rangerer som en av de bedre Moderne filmene jeg har sett
|
_________________ the one and only Chuck Norris !
"Du synger bra, men ser ut som Chuck Norris"
Skrevet: Søn 15 Feb 2004, 17:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Sytemarvin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 03 Aug 2003 Innlegg: 408 Bosted: Oslo
|
Den sjette sansen er et mesterverk.
|
_________________ Start a riot, slash your wrists red
Skrevet: Fre 20 Feb 2004, 22:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mattestykke
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004 Innlegg: 631 Bosted: seljord
|
tomato killers..eller killer tomatos?
|
Skrevet: Fre 20 Feb 2004, 22:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ulven
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mai 2003 Innlegg: 431 Bosted: skogen
|
Vet ikke om den er nevnt men en film jeg virkelig anbefaler alle å holde seg langt unna er en film kalt: How high
Den handler vel om noe sånt som to idioter som røyker superhasjen og kommer inn på Harvard, men så går de tom for dette vidundermiddelet, og vi får da se hvordan de løser dette. Herre, værre film enn det skal du lete lenge etter.
Hadde sikkert ikke vært gøy om jeg selv hadde røyket superhasj en gang 
|
_________________ Don`t eat the yellow snow
Skrevet: Lør 21 Feb 2004, 21:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Babypowder
Varm i trøya

Ble Medlem: 01 Mar 2004 Innlegg: 46
|
HVA???!!! Den er så utrolig fet og er en hit her på Oslo Vest.. Det er Redman og Method Man (rappere) som røyker vennen sin som har alle spørsmålene til eksamen også videre.. ikke en bra film, men en lett og morsom film som man kan se med gutta på en sen lørdagskveld.. ikke noe galt med den filmen =)
Og det er sikkert mange her inne som ikke ville sett den om jeg anbefalte den. men hvis man ikke ser den. mener jeg at man går glipp av en morsom og flott film som alle kan like (unntatt han her her dah) =)
|
Skrevet: Tor 04 Mar 2004, 00:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ulven
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 11 Mai 2003 Innlegg: 431 Bosted: skogen
|
å herre! du får unnskylde mitt utbrudd, men den filmen er jo basert på humor godt nedi buksa, halvnakne damer og dårlige vitser. Det hele pakket inn i tja hva skal jeg si ingen historie?
Men for all del, vil man bruke to timer på ingenting så greit for meg. Jeg sovnet, noe som var mye mer underholdene.
|
_________________ Don`t eat the yellow snow
Skrevet: Tor 04 Mar 2004, 21:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Babypowder
Varm i trøya

|
bare tull det jeg skrev i sted! det stod her, men tok det bort =)
|
Skrevet: Tor 04 Mar 2004, 22:47 Sist endret av Babypowder den Fre 05 Mar 2004, 00:37, endret 2 ganger |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Ut i fra beskrivelsen høres det ikke ut som noe jeg ville fått så voldsomt mye ut av å se på selv heller. Dog er jeg et slettes ikke uinteressant menneske, noe jeg kan si uten å være arrogant, så den teorien din om Ulven faller i fisk. Ulven er forøvrig ikke en fyr, noe som jo viser hvor mye kunnskap du faktisk har om vedkommende.
Det var dette med å gjøre narr av folk igjen da, som en såkalt argumentasjons-strategi...
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tor 04 Mar 2004, 23:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Babypowder
Varm i trøya

|
det var en liten spøk, og jeg har trukket det tilbake... Men men... jeg syns ikke den er så kjedlig som Ulven skal ha det til.. Nå kan det være fordi jeg liker rap og de to som spiller i den er rappere, men jeg kjenner mange som hater rap, men digger den filmen... Den er en skikkelig guttefilm og den er full av morsome ting... kan si meg enig om at den kanskje ikke er fetest for jenter, men, jeg og alle vennene mine og de fleste jeg vet om som har sett filmen liker den som en morsom film og ikke en bra (innholdsmessig) film =)
|
Skrevet: Fre 05 Mar 2004, 00:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Oceanborn
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 05 Nov 2003 Innlegg: 335 Bosted: Safely away from the world...
|
Sytemarvin skrev: | 0nskemestern skrev: | Sytemarvin skrev: |
*se stygt på*
Signs. |
Vi kan umulig snakke om samme film. Det blir noe med kombinasjonen Mel Gibson/skrekkfilm som får magen min til å vrenge seg. Rent bortsett fra det er det vel den kjedeligste filmen jeg har sett bortsett fra Matrix: Reloaded. Plottet kunne faktisk ha funket, men hvis en slik film skal bli spennende må man faktisk ha noen høydepunkter og spenningsmomenter. Signs stinket faktisk så ille at jeg foretrekker lukten av rykende fersk hundebæsj. Dønn seriøst. | Signs er bra. Den handler jo om kornsirkler, for crying out loud, og hvor interessant er ikke det?
|
Skrevet: Fre 05 Mar 2004, 12:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Oceanborn skrev: | Sytemarvin skrev: | 0nskemestern skrev: | Sytemarvin skrev: |
*se stygt på*
Signs. |
Vi kan umulig snakke om samme film. Det blir noe med kombinasjonen Mel Gibson/skrekkfilm som får magen min til å vrenge seg. Rent bortsett fra det er det vel den kjedeligste filmen jeg har sett bortsett fra Matrix: Reloaded. Plottet kunne faktisk ha funket, men hvis en slik film skal bli spennende må man faktisk ha noen høydepunkter og spenningsmomenter. Signs stinket faktisk så ille at jeg foretrekker lukten av rykende fersk hundebæsj. Dønn seriøst. | Signs er bra. Den handler jo om kornsirkler, for crying out loud, og hvor interessant er ikke det? |
Korrekt. og jeg vil også få påpeke at filmen er jo ett eneste stort spenningsmoment og høydepunkt!
Rart at systemarvin kan digge Sixth sense (og unbreakable?) men ikke Signs, er jo samme serie.. synes de er forholdsvis like oppbyggingsmessig. og forsåvidt innholdsmessig, ved at de tar for seg hver sitt overnaturlige tema..
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Fre 05 Mar 2004, 13:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Signs er en ganske spennende film, men ikke i nærheten av sixth sense og unbreakable.. Uansett, ingen kan lage slike filmer som m. night shyamalan (er det sånn det skrives?). Sixth sense var helt genial.. spesielt slutten...
|
Skrevet: Fre 05 Mar 2004, 19:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ståpåhodet
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mar 2004 Innlegg: 457 Bosted: i en haug med sjokolade
|
noen her som har sett vampyr filmen "son of darkness"
den har anntakelig noen av de morsomste spesialefektene i hele verden. men jeg tror ikke de gjorde det med vilje 
|
_________________ - people who hate people. come together
- no
RIP Bill Hicks, the good die from unhealthy causes
Skrevet: Ons 10 Mar 2004, 10:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter: