DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Bryster
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 19 av 32 [639 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 17, 18, 19, 20, 21, ..., 30, 31, 32 Neste
Av Innlegg
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Men fine pupper - det har hun.

InnleggSkrevet: Man 22 Mai 2006, 19:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005
arntis skrev:
... og de ser riktig flotte ut, Bazukh, det skal du jammen ha.

Blir det feil av meg å spørre hvilken cup du bruker?

Takketakk *blush*
Tja, jeg har bh'er fra B til D-cup som alle passer Razz
Så du kan få velge heelt sjøl Wink

InnleggSkrevet: Man 22 Mai 2006, 21:55
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
arntis
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 23 Jan 2006
NÃ¥h... det er da jeg som skal takke...
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

InnleggSkrevet: Man 22 Mai 2006, 21:56
calyptomena
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005
Er det bare meg eller virker det som det ikke er helt stuereint å si at man liker store pupper? Virker som det er litt sånn "det er bare teite gutter som kun ser på det ytre som liker store pupper". På den annen side tenker jeg jo fort litt sånn om jenter som hovedsaklig liker veldig muskuløse/kjekke/rike (fyll inn passende ekvivalent her) gutter.... At de er litt teite og overfladiske altså. Rolling Eyes Embarassed

InnleggSkrevet: Tir 23 Mai 2006, 16:25
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006
Mulig det. Men jeg kan si at jeg ikke liker store bryster, for det er helt sant. En håndfull i hver hånd er perfekt!

InnleggSkrevet: Tir 23 Mai 2006, 16:39
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Man kan vel kanskje lese mellom linjene at de som liker store pupper, liker fyldige jenter, med former. Og omvendt. SÃ¥ kanskje er det ikke det at de liker mindre pupper, men at de liker tynne jenter..?

..*liste seg av gårde på tynn is*..

(Dette er bare et spørsmål, ingen påstand!)

Smile

InnleggSkrevet: Tir 23 Mai 2006, 19:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006
Kan være noe i det, ja. Jeg ville nok heller ha valgt en slank jente enn en fyldig en, hvis alt annet var likt, såpass ærlig er jeg.

Men jeg liker ikke jenter som er så tynne at du kan se hva de spiser gjennom sprekkene i ribbeina, noen former må det være. Så slank, ikke tynn. Det er min personlige preferanse, jaffal.

InnleggSkrevet: Tir 23 Mai 2006, 20:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Gnomulfen
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 15 Nov 2005
Både og. Eg liker nå for det meste store kvinner, men bryststørrelsen er eg mer ignorant til. Sålenge det ikke er manne-bryst, så er eg superfornøyd.

InnleggSkrevet: Tir 23 Mai 2006, 20:29
arntis
Veronica
Veronica

Jeg liker faste bryster. Det finner man flest av blandt de med mindre størrelser, har jeg funnet ut, men jeg har selvfølgelig også kommet ut for eksempler på kvinner med store og faste bryster.

InnleggSkrevet: Tir 23 Mai 2006, 20:33
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Ja takk, begge deler - det er nå min mening om den saken Wink

InnleggSkrevet: Ons 24 Mai 2006, 20:43
Gnomulfen
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

og vi bøyer oss i støvet. Bryster er bryster så lenge de henger litt ut fra kroppen.

InnleggSkrevet: Ons 24 Mai 2006, 21:31
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
toth42 skrev:
Tittan prater generelt mye om bryster.

Men herregud da - se på nicket mitt Twisted Evil Tit-tan (Solbrun pupp??)

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Ons 24 Mai 2006, 21:39
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Zatharee
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Gnomulfen skrev:
og vi bøyer oss i støvet. Bryster er bryster så lenge de henger litt ut fra kroppen.

Da kjenner jeg opptil flere gutter som har brukbare bryster etter din definisjon... Wink

InnleggSkrevet: Ons 24 Mai 2006, 21:42
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Zatharee skrev:
Gnomulfen skrev:

Da kjenner jeg opptil flere gutter som har brukbare bryster etter din definisjon... Wink

Mannebryst er allikevel noe helt annet enn kvinnebryst Wink

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Ons 24 Mai 2006, 21:51
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
calyptomena skrev:
Er det bare meg eller virker det som det ikke er helt stuereint å si at man liker store pupper? Virker som det er litt sånn "det er bare teite gutter som kun ser på det ytre som liker store pupper". På den annen side tenker jeg jo fort litt sånn om jenter som hovedsaklig liker veldig muskuløse/kjekke/rike (fyll inn passende ekvivalent her) gutter.... At de er litt teite og overfladiske altså. Rolling Eyes Embarassed

Jeg har ingen problemer med å si at jeg liker store pupper, men som du sier så blir man ofte plassert i bås så fort man mener noe om pupper. Enten så liker man "fine" jenter og "små" pupper, eller så liker man "blonde bimboer" eller "fyldige jenter" med store pupper.

Ennasus skrev:
Man kan vel kanskje lese mellom linjene at de som liker store pupper, liker fyldige jenter, med former. Og omvendt. SÃ¥ kanskje er det ikke det at de liker mindre pupper, men at de liker tynne jenter..?

..*liste seg av gårde på tynn is*..

(Dette er bare et spørsmål, ingen påstand!)

Smile

Tja. Det finnes da jenter jeg ikke vil kalle fyldige med store (om ikke enorme naturlige pupper), men det ligger kanskje litt i det. Men er det så mange som vil ha "et skjelett og to sprettballer trukket i skinn"?

Asfrith skrev:
Kan være noe i det, ja. Jeg ville nok heller ha valgt en slank jente enn en fyldig en, hvis alt annet var likt, såpass ærlig er jeg.

Men jeg liker ikke jenter som er så tynne at du kan se hva de spiser gjennom sprekkene i ribbeina, noen former må det være. Så slank, ikke tynn. Det er min personlige preferanse, jaffal.

Jeg tror det avhenger av hva man legger i fyldig her, og jeg tror det varierer stort fra person til person. Jenter skal se naturlige/sunne ut, det er vel stortsett det jeg foretrekker. De fleste supermodeller ser ikke sunne ut, og jenter på 160 og 100kg ser ofte heller ikke så sunne ut.

Gylden middelvei er nok tingen Wink

PS. Jeg mener å ha lest at man foretrekker en partner som minner om seg selv, når det kommer til kroppsbygning ol. Har man litt ekstra så velger man oftere en partner som har det og.

InnleggSkrevet: Tor 25 Mai 2006, 00:07
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
Gnomulfen skrev:
hvorfor ikke. alle menn med respekt for seg selv er desperate nær vakre bryst

Jeg trodde alle menn med respekt for seg selv var desperate selv på avstand fra vakre bryster...? Shocked

InnleggSkrevet: Tor 25 Mai 2006, 20:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
haakoo skrev:
Jeg har ingen problemer med å si at jeg liker store pupper, men som du sier så blir man ofte plassert i bås så fort man mener noe om pupper. Enten så liker man "fine" jenter og "små" pupper, eller så liker man "blonde bimboer" eller "fyldige jenter" med store pupper.

En kompis av bedre halvdel har ett kriterie til jentas utseende, og det er at hun må ha store pupper. Utseende ellers er knusende likegyldig.

InnleggSkrevet: Tor 25 Mai 2006, 20:50
Gnomulfen
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Jaqo skrev:
Gnomulfen skrev:

Jeg trodde alle menn med respekt for seg selv var desperate selv på avstand fra vakre bryster...? Shocked

Eg er muldvarpblind, så det er ikke så grett... Laughing Cool

InnleggSkrevet: Tor 25 Mai 2006, 21:28
arntis
Veronica
Veronica

Gnomulfen skrev:
Jaqo skrev:
Gnomulfen skrev:

Eg er muldvarpblind, så det er ikke så grett... Laughing Cool

Da får du dispensasjon fra de vanlige reglene. Er du i tillegg juridisk blind, kan du få dispens til å kunne grafse. Det er bare å fylle ut skjema P606 og sende det inn til Hud- og Puppeseksjonen i din Fylkeskommune.

InnleggSkrevet: Fre 26 Mai 2006, 08:19
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Jeg er en av de som er så heldige å være et vandrende skjelett med "gigantiske" pupper (ikke mine ord, nei.)

Noe som jeg stadig har fått høre at er et luksusproblem. Det er ikke det. Spiseforstyrrelsene jeg hadde for et par år siden (og fortsatt sliter med) hadde like mye (om ikke mer) med puppene å gjøre som resten av kroppen. Jeg har alltid fått høre av mamma at jeg må begynne å trene mer, at kroppen min ser ut som om den råtner opp, at jeg begynner å få mage osv...og dette gjorde jo selvsagt sitt. Men det aller verste var å gjentatte ganger få høre "det første som forsvinner når man slanker seg, er puppene".
Sånn i ettertid kan jeg fortelle at nei...puppene går ingensteder.
Sånn rent bortsett fra det holder også ryggen min på å dø, så jeg har en fin liten henvisning til en sikkert veldig hyggelig kirurg liggende her på skrivebordet mitt. Jeg skal ringe til ham så fort jeg bare kommer over telefon- og legeskrekken min.

Hvis jeg bare kunne kommet ned til en C-cup, ville alt blitt så mye bedre.

InnleggSkrevet: Fre 26 Mai 2006, 10:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 19 av 32 [639 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 17, 18, 19, 20, 21, ..., 30, 31, 32 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet