|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SparrowN
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Feb 2005 Innlegg: 155
|
Jeg har et handicap: bor langt unna. Spanderer du taxi etterpå? *glise søtt og blunke febrilsk med hodet på skakk*
|
Skrevet: Man 09 Apr 2007, 00:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SparrowN
Spitzy (!)

|
songbird skrev: | Pyro skrev: | Fylla ja... Åååååå.... (de som var på treff kjenner kanskje igjen den ååååingen...)
Fredags fyll er nok den mest fantastiske fylle jeg har hatt. Noen sinne! Ikke bare var jeg fantastisk full, men det hele var også fantastisk gøy!
Du vet det var en vellykket kveld når du i løpet av kvelden ble på fornavn med to hotte bartendere, og får sms med den ene dagen etterpå, hvor han spør om formen var bedre...
Det som kanskje ikke var like vellykket var fylleangsten som absolutt insisterte på å bli med meg på treff....  |
Tullprat! Det er den søteste fylleangsten jeg har vært borti noengang!!! |
Hør, hør! Dessuten ga det meg et kick å skremme deg (Pyro ege. anm.) når vi gikk på Karl Johan.
|
Skrevet: Man 09 Apr 2007, 00:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Jeg merket det... Det var meg mot byen fugler, trekkspillspillere, rullekoffertbrukere og SparrowN (Navnet SparrowN skal spyttes ut med en pirats teatralse forakt i stemmen)....
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Man 09 Apr 2007, 09:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SparrowN
Spitzy (!)

|
Så så. Det var nå bare en gang. Ikke tenk på at jeg ikke klarte å slutte å hoppe, le og klappe hendene sammen etterpå.
Men det gikk jo bedre med deg etter hvert. Kanskje det er som med hikke eller noe, at jeg kurerte deg?
|
Skrevet: Man 09 Apr 2007, 14:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Tror nok ikke akkurat du kurerte meg nei. Var nok mer det at formen ble bedre utover dagen.
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Fre 13 Apr 2007, 12:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Jeg har en smule fylleangs og er litt kvalm. Isj. *dummedumme*
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Fre 13 Apr 2007, 18:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |