|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Toad_T
Veronica

Ble Medlem: 13 Apr 2003 Innlegg: 839 Bosted: Bollnäs city
|
Jeg drømte at jeg begynte på folkehøgskolen og plutselig var det sinnsykt mange Halden-mennesker der. JEg var sinnsykt skuffa, for jeg dro jo ikke til Bergen for å henge sammen med masse folk fra der jeg kom fra.
Jeg skal begynne på etnisk-folkemusikk linja og vi var rundt 40 stk i klassen (egentlig kommer det til å være 6-8 stk). Første samlingen vi hadde kom det masse folk og spilte på afrikanske instrumenter og jeg kjente igjen alle instrumenter, men hovedlæreren min trodde jeg bare skrøt og ble irritert på meg. De folka som gikk der ahdde generellt ikke peil på musikk i det hele tatt, hadde ingen interresse og spilte ingenting noe jeg selvfølgelig ble veldig skuffa over siden jeg dro dit for å få noen å spille med som var interressert i å spille den typen musikk.
Så skulle jeg møte ho jeg skulle dele rom med. Hun kom et par dager senere enn alle andre, og ble båret inn i rommet av faren sin, med et grønt sjal over seg, forkledd som et juletre. Jeg hilste på henne og hun virket hyggelig helt tills jeg sa "ikke for å være uhøflig, men jeg må gå å spise nå, for de slutter snart å servere. Vi sees senere!"
Da ble hun skikkelig fornærmet "hvorfor snakker du sånn til meg? jeg skjønner norsk. Jeg er ikke utlending bare fordi jeg er litt mørkere i huden og driver med yoga". Plutselig var venninna mi fra Halden i rommet, og jenta med sjalet begynte å snakke masse dritt om meg når hun trodde jeg ikke hørte og det gikk opp for meg at hun hatet meg og at det kom til å bli grusomt å dele rom med henne.
Så gikk jeg og spiste og det var nesten ingen mat igjen, bare bacon og vitløksbrød. Nok engang så jeg masse mennesker jeg kjente igjen fra Halden.
Har vel sikkert noe med frykt for å begynne på folkhøgskolen og at ting ikke blir som forventet, noe jeg har opplevd før, da jeg begynte i Malung i Sverige i fjor høst og ikke trivdes i det hele tatt. Jeg fikk ikke noe særlig ordentlige venner og følte meg ganske utenfor (alle i klassen min hadde fest og glemte å be meg osv.). Det musikalske var heller ikke som forventet, og etter to måneder flyttet jeg hjem, alt i alt var det enbart en negativ opplevelse.
Men veit ikke, kanskje man kan få no mer ut av drømmen?
|
_________________ I would go to jail with only boys just to prove I was as tough as you
Be A Slæsk
Skrevet: Tir 15 Jun 2004, 00:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003 Innlegg: 1382 Bosted: Thrinelda
|
| rebecca skrev: | | det hadde vært fint å hatt en personlig morfea. |
Jeg kan være det?
*legge hodet på skulderen til*
|
_________________ *mrowr* 
Skrevet: Tir 15 Jun 2004, 15:07 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

|
| Toad_T skrev: | Har vel sikkert noe med frykt for å begynne på folkhøgskolen og at ting ikke blir som forventet, noe jeg har opplevd før,
Men veit ikke, kanskje man kan få no mer ut av drømmen? |
Det virker for meg som en typisk angst drøm!
Du både gruer og gleder deg til å folkehøyskole!
Jeg kan trøste deg med at min folkehøyskole opplevelse var gjenomført vellykket.
Jeg hadde det både fint og litt vanskelig innimellom, men da hadde jeg venner som hjalp meg!
(Venner som jeg fortsatt har etter seks år.)
|
Skrevet: Tir 15 Jun 2004, 15:11 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
| Panter skrev: | wertoi: Realistiske drømmer kan gi deg en måte å se hva som kan skje, men husk at alt er symboler.
Denne vennen vil neppe ta livet av seg.
Kanskje du er engstelig for denne vennen? |
Det hører med at dagen før hadde jeg sett en død mann, men det gjorde ikke det inntrykket jeg hadde forventet. I drømmen gråt jeg i fem minutter, før jeg tenkte: 'Det var ikke så trist allikevel'. Kanskje det er en sammenheng..
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Tir 15 Jun 2004, 15:53 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

|
| wertoi skrev: |
Det hører med at dagen før hadde jeg sett en død mann, men det gjorde ikke det inntrykket jeg hadde forventet. I drømmen gråt jeg i fem minutter, før jeg tenkte: 'Det var ikke så trist allikevel'. Kanskje det er en sammenheng.. |
Høres sannsynelig ut.
De fleste drømmer er hjernens tolkninger av tidligere opplevelser.
|
Skrevet: Tir 15 Jun 2004, 19:28 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Selve hendelsen gikk ikke inn på meg i det hele tatt, men det gjorde derimot drømmen. Jeg var helt satt ut flere dager etterpå.
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Tir 15 Jun 2004, 20:06 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
lupin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 439 Bosted: Trondheim
|
Jeg har aldri sett noen som er døde, sånn på ordentlig. Det er jeg egentlig veldig glad for.
|
_________________ This is not here.
-Yoko Ono
Skrevet: Tir 15 Jun 2004, 20:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004 Innlegg: 1396 Bosted: Enebakk
|
Jeg drømte at Tommy ville holde rundt meg igjen 
|
_________________ ~Du er ikke mye original om du går inn for det. K thx bai~
Skrevet: Tir 15 Jun 2004, 20:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

|
Er det en bra eller en dårlig ting? (Med tanke på den gråtende smileyen, gråter han fordi han ville holde rundt deg eller fordi han ville holde rundt deg og det bare var en drøm?)
|
- Tom Waits
Skrevet: Tir 15 Jun 2004, 20:34 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
lupin
OoaHelaNatten

|
Er det dumt?
Jeg drømte at jeg ble stukket ned med kniv, og så var jeg levende igjen og så meg selv ligge død bak huset, det var litt skummelt.
|
-Yoko Ono
Skrevet: Tir 15 Jun 2004, 20:34 Sist endret av lupin den Ons 16 Jun 2004, 20:14, endret 1 gang |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

|
| SecretWindancer skrev: | Jeg drømte at Tommy ville holde rundt meg igjen  |
Du savner ham?
|
Skrevet: Tir 15 Jun 2004, 21:50 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

|
| pterodaktyl skrev: | | Jeg drømte at jeg ble stukket ned med kniv, og så var jeg levende igjen og så meg selv ligge død bak huset, det var lit skummelt. |
Spooky drøm!
Høres ut som et minne fra en ut av kroppen opplevelse...
|
Skrevet: Tir 15 Jun 2004, 21:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hrtghaeg
Varm i trøya

Ble Medlem: 21 Mai 2003 Innlegg: 81
|
Inatt drømte jeg at en ganske god VENNINE fra ungdomsskolen som jeg har mistet kontakten med plutselig flyttet inn hos oss. Sånn leie rom opplegg. Ikke det at vi har noen rom å leie ut i det hele tatt, så det hele var bare rart. Ingen hadde sagt noe til meg heller, så plutselig bare kom hun og flyttet inn. Videre i drømmen ble vi som "søsken". Siden hun er et år yngre enn meg, ble jeg som en storebror som passet på henne. Dette var rett og slett en syk drøm!
|
_________________ Zaniness = Genial galskap
Skrevet: Ons 16 Jun 2004, 12:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

|
Hm..
Kanskje et tegn om at du bør bli kjent med denne personen på nytt?
|
Skrevet: Ons 16 Jun 2004, 14:23 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SecretWindancer
l33t

Ble Medlem: 21 Mar 2004 Innlegg: 1396 Bosted: Enebakk
|
| Panter skrev: | | SecretWindancer skrev: | Jeg drømte at Tommy ville holde rundt meg igjen  |
Du savner ham? |
Jeg savner ham veldig mye. Altfor mye faktisk =/
|
_________________ ~Du er ikke mye original om du går inn for det. K thx bai~
Skrevet: Ons 16 Jun 2004, 14:40 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
idet siste har jeg drømt at jeg har kjørt over et lite barn.. det er kjempe ekkelt.. så nå kjører jeg rå pent i smågater.. er piss redd..
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Ons 16 Jun 2004, 18:42 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

|
Høres mer ut som frykt for å bli gravid, aniraC.
|
Skrevet: Ons 16 Jun 2004, 20:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
lupin
OoaHelaNatten

|
| Panter skrev: | | pterodaktyl skrev: | | Jeg drømte at jeg ble stukket ned med kniv, og så var jeg levende igjen og så meg selv ligge død bak huset, det var litt skummelt. |
Spooky drøm!
Høres ut som et minne fra en ut av kroppen opplevelse... |
:-s Hjelp
|
-Yoko Ono
Skrevet: Ons 16 Jun 2004, 20:07 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

|
| springwillow skrev: | | ...:-s Hjelp |
For å virkelig frike deg ut...
Det var ikke nødvendigvis DIN ut av kroppen opplevelse!
|
Skrevet: Søn 04 Jul 2004, 20:36 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |