DSGF.no Forum  
DSGF.no   HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
 Forumoversikten » Generelt » Tåkeprat
Drømmer
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 16 av 19 [377 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 14, 15, 16, 17, 18, 19 Neste
Av Innlegg
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Jeg hater krabber, jeg kan ikke ta på krabber, kan nesten ikke se på de på tv eller i avisen, så vær gang det nærmer seg sommer så drømmer jeg nesten hver natt om store kjempekrabber og masse små krabber som kommer for å ta meg..

InnleggSkrevet: Man 19 Apr 2004, 22:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Toad_T
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 13 Apr 2003
JEg så på Rose Red igår, og fikk rett og slett mareritt av den!
det er hittils to, tversigjennom mareritt hittils i år som jeg husker...
en det spørs jo hva man definerer som mareritt...er det drømmer som ikke er bra, man ikke liker...eller er det drømmer som er kjempeskumle og man er utrolig redd når man drømmer?
jeg mener den siste

ellers drømte jeg for noen uker siden at jeg var en bever, og har siden snakket med flere som har drømt det samme...pussig...

Be A Slæsk

InnleggSkrevet: Man 19 Apr 2004, 22:54
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Det er vel beverår i år da Wink

InnleggSkrevet: Tir 20 Apr 2004, 12:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Toad_T
Veronica
Veronica

beverår ja!

bevere er kanskje de tøffeste dyra da...jeg har sett bevere like ved her jeg bor! *stolt*

var veldig greit å være en bever da. det var meg og to bevervenner. vi skulle finne et sted å bo. først fant vi en plass inni skogen under en stor gran men da kom det et stort kull med griseunger og sa at vi måtte flytte for de hadde funnet stedet først. så fant vi et sted like ved en bekk/elv, og der ble vi. svømte rundt og lagde demninger og alt var bra! Smile

Be A Slæsk

InnleggSkrevet: Tir 20 Apr 2004, 15:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Toad_T
Veronica
Veronica

inatt så drømte jeg at jeg vant enellerannen slags idol-konkurranse sammen med de to andre i bandet mitt. jeg var lagleder. premien var å få feste sammen med Idol-Maria. (man fikk feste med sin idol-favoritt)
Men bare laglederen fikk være med. jeg spurte om de andre ikke kunne bli inkludert på noen måte, men da sa maria: ja enten kan vi gå på reis alle tre (siste reis er en pub/utested i halden) eller så kan du bli med meg i min privatjet og dra til Goslar (en liten by i Tyskland jeg har vært en gang) og feste sammen med Gwen Stefani og enellerannen kvinnelig kjendis jeg ikke husker hvem var.
Prøvde å overtale ho til at de andre kunne bli med, men det var ikke plass til flere enn oss i jeten.
så jeg sviktet bandet og ble med. vi så på "et kongerike for en lama" i jeten . så våknet jeg opp med utrolig dårlig samvittighet...

jeg har forøvrig ikke noe slags forhold til hverken gwen stefani eller no doubt...

noen som har lyst å tyde, eller?

Be A Slæsk

InnleggSkrevet: Tir 27 Apr 2004, 15:36
martefine
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 12 Apr 2003
Marit... Hva er det egentlig med å drømme om reis for tiden? jeg gjør også det til enhver tid.. mystisk.

I natt drømte jeg om russedåpen som da, isteden for å være på festningen som det skal, var på siste reis.. Åse, samboer, hadde da forkastet alle enkle drikkeforslag og skulle drikke en halv liter kaffe og baileys.. Kristoffer Skaug var mektig imponert over Åses innsats og Åse spøy over hele reis og fikk jobb der..

InnleggSkrevet: Ons 28 Apr 2004, 09:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Toad_T
Veronica
Veronica

er det sånn man skal få jobb der altså?
jeg trenger jo jobb, så det skal jeg huske!

jeg drømmer ofte om res nå ja. men inatt frmte jeg at jeg var på ethno og møtte masse mennesker jeg gikk i klasse med på Malung. (du vet martine -livsløgnen min, som jo er dekket av deg...)

Be A Slæsk

InnleggSkrevet: Ons 28 Apr 2004, 11:43
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Jeg drømte at je var helt for jævlig til å kjøre bil og drev på å rygget inn i alt som fantes.

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Ons 28 Apr 2004, 12:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
Drager er ofte for søte til å kjøre bil, sharee! *ler*

Hei igjen, folks!

Drømmetyderen er tilbake.

Har du en drøm du vil fortelle meg eller andre?

InnleggSkrevet: Man 07 Jun 2004, 15:42
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Mirim
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 22 Jan 2004
Hva betyr det at du drømmer om en jente du ikke viste at du likte? *forvirret*

InnleggSkrevet: Man 07 Jun 2004, 17:07
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Panter
l33t
l33t

Det betyr muligens at du liker henne bedre enn du trodde.
Eller så er hun et symbol.

Jeg må høre mer av drømmen før jeg kan si sikkert!
Hvis du ikke vil ta det "out clear" kan du sende en mail, eller en post på dsgf.
Balangsen atcha service!

InnleggSkrevet: Tir 08 Jun 2004, 02:35
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Hiiiiiiiiiildeeee!!

Jeg drømmer at jeg er gravid! Har drømt det maaange ganger de siste ukene. Hjeeelp!!

InnleggSkrevet: Tir 08 Jun 2004, 08:23
Panter
l33t
l33t

songbird skrev:
Hiiiiiiiiiildeeee!!

Jeg drømmer at jeg er gravid! Har drømt det maaange ganger de siste ukene. Hjeeelp!!

JAAAAAAAAAAAA!

Det betyr at du er hemmelig forelsket i meg! *hihi*

Det betyr i dette tilfellet at du har noe inni deg som vil ut.
En ny evne kanskje, eller en ide!
(Det kan være noe negativt, men jeg tviler)

Forsøk å være mer kreativ de neste dagene!

InnleggSkrevet: Ons 09 Jun 2004, 00:51
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

HAr drømt mye om å kjøre bil uten å helt ha kontroll, noen ganger er bilen rar, noen ganger er det andre som styrer men som gir meg skylda for alt som går galt og noen ganger blir jeg angrepet av en kjempestor kylling.

InnleggSkrevet: Tor 10 Jun 2004, 13:51
wertoi
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004
Drømte at en jeg kjenner tok selvmord. Det var en utrolig ekkel og realistisk drøm, og da jeg våknet hadde jeg ennå den samme følelsen, og trodde fortsatt at han var død. Det tok nesten ti minutter før jeg skjønte at det var en drøm.

I natt drømte jeg noe lignende, men jeg husker ikke hva..
"Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."

- Tom Waits

InnleggSkrevet: Tor 10 Jun 2004, 14:32
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Jeg drømte at jeg var ute og kjørte. Og at det var natt og det regnet. Jeg kjørte egentlig veldig mye, og skulle kjøre over en sånn bro som var veldig humpete og hang i løs lufta. over den hang det kjettinger med ting som var små og kunne kutte opp hva som helst til det ugjennkjennelige. Jeg hørte rare lyder fra taket til bilen og var dritredd for at de skjæregreiene skulle komme på biltaket og kutte det i stykker. Jeg var endelig over broa og kjørte et stykke da jeg skjønte at jeg måtte snu. Den som satt ved siden av meg likte ikke det (det var ikke et menneske, var en katt eller noe. domino/pusurkatt (kattene her i huset, er veldig glad i begge to. domino er min) Da jeg kom tilbake til brua igjen var det ennå fler maltraktereting i kjettingene som hang over, og jeg begynte å få ekle fornemmelser av blod og død og maltrakterte lik osv. da jeg endelig kom over brua sa den som satt ved siden av meg at det var mennesker på taket. Jeg skulle få se et bilde fra utsiden av bilen på hvordan de så ut, men jeg nekta og nekta og nekta. Plutselig bare ramlet det slintrer og laaange strimler av hud og kjøtt og sener osv ned langs vinduene, det var veldig lite rent blod, men utroli mye regnvann med en lys utvanna blodfarge. Jeg blei dritredd, og plutselig så jeg utenfra bilen (selvom jeg satt inni) at det var masse liner festet til biltaket og de menneskeødelagte greiene som lå oppå der. et stykke unna så jeg noe som kom nærmere bilen, og det var festet til hver sin line. det var store sånne helveteshunder, de kræsja i en slags usynlig skråning foran bilen og ramla hodestups inn i menneskeødelagtetingene og begynte å spise, samtidig som de blei til en sønn blod/kjøtt/sene/hud ekkel mølje. rett etter komm det noen livredde hester, disse også festet til de linene. De kræsjeti mølja av hunder og mennsker så alt bare tøyt opp til halsen på dem.
Da bråvåknet jeg (heldigvis) det var en fryktelig ekkel drøm Sad

InnleggSkrevet: Tor 10 Jun 2004, 16:14
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Cilie
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 25 Mar 2004
Jeg drømte at jeg og noen venner skulle på fest.. Men så plutselig lå det en stor skog i veien, som vi fikk vite at var like stor som taigaen(og for de som eventuellt ikke veit det; taigaen er en skog/et skogområde som strekker seg fra Norge og gjennom hele Russland sånn omtrent..) og denne skogen lå altså på Langhus, det lille hølet Langhus, uten at det hadde blitt noe større av den grunn.. Så vi begynte å gå, men skogen var så urskogete og uoversiktlig at vi rota oss bort.. Så da kom det en flyvende blå sau og hjalp oss med å finne veien ut.. Den snakka.. Og den er en gjenganger i drømmene mine..

Hoppido

InnleggSkrevet: Tor 10 Jun 2004, 20:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Jeg drømte at jeg fikk 2- på matteeksamen...

InnleggSkrevet: Fre 11 Jun 2004, 09:31
Panter
l33t
l33t

sharee: Dette betyr at du føler at du mister kontrollen!

wertoi: Realistiske drømmer kan gi deg en måte å se hva som kan skje, men husk at alt er symboler.
Denne vennen vil neppe ta livet av seg.
Kanskje du er engstelig for denne vennen?

Mareth: Dette er dine egne mørke tanker som ødelegger livet ditt.

Cilie: Den blå sauen er et sterkt symbol. Hva betyr den for deg?
Kan det være et symbol på en skyttsengel?

sharee:Typisk angstdrøm!

Morfea har talt.

InnleggSkrevet: Tir 15 Jun 2004, 00:19
rebecca
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Mar 2003
det hadde vært fint å hatt en personlig morfea.

InnleggSkrevet: Tir 15 Jun 2004, 00:28
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 16 av 19 [377 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 14, 15, 16, 17, 18, 19 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
 Forumoversikten » Generelt » Tåkeprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet