DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Off Topic
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 15 av 40 [786 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 13, 14, 15, 16, 17, ..., 38, 39, 40 Neste
Av Innlegg
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
Zylfia skrev:

Dette må i grunn faktisk bare gjennomføres en gang Very Happy

men.. jeg vil bli med, så vent på meg Wink

Du har rett. Dette er absolutt noe som MÅ gjennomføres, så jeg venter med glede på deg jeg Very Happy

InnleggSkrevet: Tor 27 Jul 2006, 22:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006
Ikke glem at det var min ide da Smile Jeg skal være med, koste hva det koste ville Very Happy

InnleggSkrevet: Fre 28 Jul 2006, 17:42
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Asfrith skrev:
Ikke glem at det var min ide da Smile Jeg skal være med, koste hva det koste ville Very Happy

Ja men det er det som er så glimrende med Nidar. De har faste dager til omvisning og det koster INGENTING tingeling!!! Hoppido

InnleggSkrevet: Lør 29 Jul 2006, 14:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Jaqo skrev:
Asfrith skrev:

Ja men det er det som er så glimrende med Nidar. De har faste dager til omvisning og det koster INGENTING tingeling!!! Hoppido

Tenkte på reisen til Trondheim jeg da Smile

InnleggSkrevet: Tir 01 Aug 2006, 14:28
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Fy flate så godt det er å strekke seg!
*stekke seg så det knaker i kroppen*

InnleggSkrevet: Ons 02 Aug 2006, 09:47
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Asfrith skrev:

Å gå er gratis... Razz

InnleggSkrevet: Tor 03 Aug 2006, 08:18
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Jaqo skrev:
Asfrith skrev:

Å gå er gratis... Razz

Ja, hvis jeg ikke skal spise noe underveis... Shocked

InnleggSkrevet: Man 07 Aug 2006, 11:25
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Marketing for kvinner
Du er på en fest. Du får øye på en lekker ung fyr. Du går bort til ham og sier: «Jeg er temmelig god i sengen!». Det er Direct Marketing.

Du er på en fest. Du får øye på en lekker ung fyr. Du spør om du kan få hans mobilnummer. Den neste dag ringer du ham opp og sier: «Jeg er temmelig god i sengen!». Det er Tele Marketing.

Du er med noen venninner på en fest. Du får øye på en lekker ung fyr. En av dine venninner går bort til ham og sier: «Hun som står der borte er temmelig god i sengen!». Det er reklame.

Du er på en fest. Du får øye på en lekker ung fyr. Du går bort til ham og oppfrisker hans hukommelse: «Kan du huske vår date for 2 uker siden, og hvor god jeg var i sengen?». Det er Customer Relationship Management (CRM).

Du er på en fest. Du får øye på en lekker ung fyr. Du går bort til ham og sier: «Jeg er temmelig god i sengen!». Deretter knapper du opp blusen din og viser ham dine bryster. Det er Merchandising.

Du er på en fest. Du får øye på en lekker ung fyr. Du går bort til ham og forteller hvor smakfullt han er kledd og hvor godt han dufter. Så tenner du hans sigarett og skjenker ham et glass vin og sier: «Jeg er temmelig god i sengen!». Det er PR (Public Relation).

Marketing for menn
Du er på en fest. Du ser en lekker ung pike. Du går bort til henne og sier: «Jeg er temmelig god i sengen, og dessuten kan jeg holde det gående hele natten uten pauser!». Det er i strid med god markedsføring og ytterst villedende for forbrukeren. Det er forbudt ifølge Markedsføringsloven.

InnleggSkrevet: Man 07 Aug 2006, 13:51
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Pyro skrev:
Marketing for kvinner
Du er på en fest. Du får øye på en lekker ung fyr. Du går bort til ham og sier: «Jeg er temmelig god i sengen!». Det er Direct Marketing.

Du er på en fest. Du får øye på en lekker ung fyr. Du spør om du kan få hans mobilnummer. Den neste dag ringer du ham opp og sier: «Jeg er temmelig god i sengen!». Det er Tele Marketing.

Du er med noen venninner på en fest. Du får øye på en lekker ung fyr. En av dine venninner går bort til ham og sier: «Hun som står der borte er temmelig god i sengen!». Det er reklame.

Du er på en fest. Du får øye på en lekker ung fyr. Du går bort til ham og oppfrisker hans hukommelse: «Kan du huske vår date for 2 uker siden, og hvor god jeg var i sengen?». Det er Customer Relationship Management (CRM).

Du er på en fest. Du får øye på en lekker ung fyr. Du går bort til ham og sier: «Jeg er temmelig god i sengen!». Deretter knapper du opp blusen din og viser ham dine bryster. Det er Merchandising.

Du er på en fest. Du får øye på en lekker ung fyr. Du går bort til ham og forteller hvor smakfullt han er kledd og hvor godt han dufter. Så tenner du hans sigarett og skjenker ham et glass vin og sier: «Jeg er temmelig god i sengen!». Det er PR (Public Relation).

Marketing for menn
Du er på en fest. Du ser en lekker ung pike. Du går bort til henne og sier: «Jeg er temmelig god i sengen, og dessuten kan jeg holde det gående hele natten uten pauser!». Det er i strid med god markedsføring og ytterst villedende for forbrukeren. Det er forbudt ifølge Markedsføringsloven.

Latter

Fin den der! Laughing

InnleggSkrevet: Man 07 Aug 2006, 17:04
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Pyro prøvde å ta livet av meg med en trillekoffert. Jeg vet ikke om hun fortjener premie for kreativitet, eller jeg for at jeg faktisk slapp unna.

InnleggSkrevet: Tir 08 Aug 2006, 11:22
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Det var ikke med vilje jo!!!!!
Og det var heller ikke jeg som hadde kofferten!

InnleggSkrevet: Tir 08 Aug 2006, 13:26
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Baj skrev:
Pyro prøvde å ta livet av meg med en trillekoffert. Jeg vet ikke om hun fortjener premie for kreativitet, eller jeg for at jeg faktisk slapp unna.

Shocked

Dette vil jeg høre mer om!

InnleggSkrevet: Tir 08 Aug 2006, 14:05
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Idag har jeg kjøpt taktrekk til Golf'en. Nå gjenstår bare masse prakk med å få det på plass!

InnleggSkrevet: Tir 08 Aug 2006, 14:30
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Asfrith skrev:
Baj skrev:

Shocked

Dette vil jeg høre mer om!

Det var ikke så dramatisk som Baj innbiller seg...
Razz
Men i allefall, Christa vil gjerne få lov å skrive litt:
eetxhfdgffdfdcytdwuegyyffwduwgqgfcicfdccjhccyyyfgtfrcdewsihb æ,u6r

InnleggSkrevet: Tor 31 Aug 2006, 07:42
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Jeg tror hun er inne på noe der.

InnleggSkrevet: Tor 31 Aug 2006, 07:55
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Hun er smartere enn man skulle tro at hun var, med en slik mamma.
har lurt meg før hun... *gremmes*

InnleggSkrevet: Tor 31 Aug 2006, 08:56
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Unger kan lure hvem som helst til hva som helst.

Jeg husker jeg var i barnehage på praksis, en liten unge på 18 måneder klarte fint å vri meg rundt lillefingeren sin...

InnleggSkrevet: Tor 31 Aug 2006, 12:31
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Jeg må ha gjort et eller anna feil når jeg barberte meg nettopp...
Hele trynet svir! Sad

InnleggSkrevet: Tor 31 Aug 2006, 15:11
Lillebror
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Okt 2005
42

InnleggSkrevet: Søn 03 Sep 2006, 18:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Knaskerot
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006
Jaqo skrev:
Jeg må ha gjort et eller anna feil når jeg barberte meg nettopp...
Hele trynet svir! Sad

Jeg barberte meg til morgenen, og tok vekk store deler av skjegget mitt. Føler meg naken...

InnleggSkrevet: Man 04 Sep 2006, 13:44
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 15 av 40 [786 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 13, 14, 15, 16, 17, ..., 38, 39, 40 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet