|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Asfrith skrev: | Hehe, det var et Star Wars rollespill en gang hvor, hvis du spilte Chewbacca, du ikke kunne si noenting til noen. Du måtte grynte  |
Kom på en gang jeg og noen andre spilte Star Wars D20. Ingen var human, alle var et eller anna slags vesen, jeg og en til var rodian, en annen var wookie og en var gungan, og det var nesten INGEN av oss som kunne språkene til hverandre
Og så er det en plass i det oppdraget vi holdt på med, at vi er i space-shuttle'n vår, og så er han wookien oppi "utkikkstårnet" hvis man kan kalle det det (sånn kanon-plass), og så får han øye på fem prikker i det fjerne som han klarer å identifisere som Tie-Fighters. Og da er det han som spiller wookien lever seg så sinnsykt godt inni rollen: Han smeller handa inni intercomen og brøler på wokkiesk: *lage sånn HØY chewielyd* !! Jeg lo så jeg dævva!!! 
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 08:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006 Innlegg: 1134 Bosted: Laaanghus!
|
Jaqo skrev: | Asfrith skrev: | Hehe, det var et Star Wars rollespill en gang hvor, hvis du spilte Chewbacca, du ikke kunne si noenting til noen. Du måtte grynte  |
Kom på en gang jeg og noen andre spilte Star Wars D20. Ingen var human, alle var et eller anna slags vesen, jeg og en til var rodian, en annen var wookie og en var gungan, og det var nesten INGEN av oss som kunne språkene til hverandre
Og så er det en plass i det oppdraget vi holdt på med, at vi er i space-shuttle'n vår, og så er han wookien oppi "utkikkstårnet" hvis man kan kalle det det (sånn kanon-plass), og så får han øye på fem prikker i det fjerne som han klarer å identifisere som Tie-Fighters. Og da er det han som spiller wookien lever seg så sinnsykt godt inni rollen: Han smeller handa inni intercomen og brøler på wokkiesk: *lage sånn HØY chewielyd* !! Jeg lo så jeg dævva!!!  |
Hihi.. jaja.. Sikker på at han ikke hadde ett althorn med sax/klarinett munnstykke da.. får å få sånn lyd:P
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 13:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Jaqo skrev: | Asfrith skrev: | Hehe, det var et Star Wars rollespill en gang hvor, hvis du spilte Chewbacca, du ikke kunne si noenting til noen. Du måtte grynte  |
Og så er det en plass i det oppdraget vi holdt på med, at vi er i space-shuttle'n vår, og så er han wookien oppi "utkikkstårnet" hvis man kan kalle det det (sånn kanon-plass), og så får han øye på fem prikker i det fjerne som han klarer å identifisere som Tie-Fighters. Og da er det han som spiller wookien lever seg så sinnsykt godt inni rollen: Han smeller handa inni intercomen og brøler på wokkiesk: *lage sånn HØY chewielyd* !! Jeg lo så jeg dævva!!!  |
Hørtes sinnsvakt artig ut, ja 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 13:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
...at at liv uten laptop er et trist og kjedelig liv...*savne*
|
_________________ Det finnes ikke problemer, bare utfordringer 
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 13:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
Knaskerot skrev: | ...at at liv uten laptop er et trist og kjedelig liv...*savne* |
veldig ening!! *gi trøsteklem*
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 14:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

|
gkel skrev: | Knaskerot skrev: | ...at at liv uten laptop er et trist og kjedelig liv...*savne* |
veldig ening!! *gi trøsteklem* |
*ta imot og klemme alt som rører seg, inkludert dragen til gkel*
|
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 14:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
Knaskerot skrev: | gkel skrev: | Knaskerot skrev: | ...at at liv uten laptop er et trist og kjedelig liv...*savne* |
veldig ening!! *gi trøsteklem* |
*ta imot og klemme alt som rører seg, inkludert dragen til gkel* |
Hihi.. jaa ^^! har forresten fått dragen nå ! den er så søt så!! ..
I dag har jeg lært at dragen ikke liker oreo kjeks!
|
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 14:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
gkel skrev: |
Hihi.. jaja.. Sikker på at han ikke hadde ett althorn med sax/klarinett munnstykke da.. får å få sånn lyd:P |
Hehe, spørs om han hadde klart å smette unna et mini et inni munnen en plass ja! 
|
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 17:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

|
At 16- åringer på moped skulle vært strengt forbudt!!!!!
|
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 17:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
Jaqo skrev: | gkel skrev: |
Hihi.. jaja.. Sikker på at han ikke hadde ett althorn med sax/klarinett munnstykke da.. får å få sånn lyd:P |
Hehe, spørs om han hadde klart å smette unna et mini et inni munnen en plass ja!  |
Hmm.. jeg tviler sterkt på det egentlig Althornet er nok litt for stort til det 
|
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 20:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
gkel skrev: | Jaqo skrev: | gkel skrev: |
Hehe, spørs om han hadde klart å smette unna et mini et inni munnen en plass ja!  |
Hmm.. jeg tviler sterkt på det egentlig Althornet er nok litt for stort til det  |
Eg veit. var derfor jeg lurte på om han hadde kalrt å gjemme unna et mini... 
|
Skrevet: Tor 10 Aug 2006, 22:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
Jaqo skrev: | gkel skrev: | Jaqo skrev: | gkel skrev: |
Hmm.. jeg tviler sterkt på det egentlig Althornet er nok litt for stort til det  |
Eg veit. var derfor jeg lurte på om han hadde kalrt å gjemme unna et mini...  |
Aaaah.. Smaaart! Den så jeg nok ikke, nei.. Så liten var den mini'en! 
|
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 00:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Idag har jeg lært at det faktisk ER forskjell på den typen myggnetting, og DEN typen myggnetting...!
|
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 14:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
lært litt ymse om litt ymse idag..
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 14:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

|
At å sove for lenge fører til hodepine. Egentlig har jeg lært det veldig mange ganger...
|
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 15:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
At noen ting på ikea er teite sånn siden det mangler skuer til dem 
|
Skrevet: Lør 12 Aug 2006, 00:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Jeg har lært at det å sette seg ned og se en tre timer lang dramafilm som handler om dykking, kunne vært lurere dersom man ikke gjør det så seint på kvelden...
|
Skrevet: Lør 12 Aug 2006, 01:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
KamikazeKaninen
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 23 Nov 2005 Innlegg: 438 Bosted: Sætre
|
Hvis du har hørt at det gjør mindre vondt å skalle under vann, så kan jeg si at det på ingen måte stemmer. Har en kul i panna som ikke støtter den teorien. Og under soveposekrig er det grådig lett å få vridd beinet feil. Bare så vidt jeg klarer å gå på høyre bein nå Men soveposekrig er fantastisk artig for det 
|
_________________ Before giving someone a piece of your mind, be sure you have enough to spare!
- Skål for våre foreldres barn -
Skrevet: Ons 16 Aug 2006, 03:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
I dag har jeg lært hvor vanskelig det er å sette opp lærerkabalen på en ungdomsskole... 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Ons 16 Aug 2006, 15:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
....at å kjede seg.. Det er kjedelig det!
|
Skrevet: Ons 16 Aug 2006, 15:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |