|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Jeg vil ha babyen min hjem!!!!! Og så vil jeg ha flere babyer!!!!! AAAARGH!
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Søn 16 Jul 2006, 19:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Hmm... Ting begynner å tyde på at det blir bærbar pese-kjøp i morgen... Tre dager før tiden...
Det er ikke trist! 
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Søn 16 Jul 2006, 20:39 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
| Jaqo skrev: | Hmm... Ting begynner å tyde på at det blir bærbar pese-kjøp i morgen... Tre dager før tiden...
Det er ikke trist!  |
Håper du er smart nok til å gå for en MacBook 
|
Skrevet: Søn 16 Jul 2006, 23:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

|
Hva skjer med den biologiske klokken min om dagen da?! Start opp storken!
|
Banankjole!
23-19
Skrevet: Man 17 Jul 2006, 18:38 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Jaqo - le til tårene triller, selv om Sir Alec roterer i graven...

|
Skrevet: Tir 18 Jul 2006, 01:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
OMFG!!!! Ufattelig bra!
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Tir 18 Jul 2006, 07:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

|
Det er egentlig veldig varmt ute i dag... Ble helt svett av å sole meg, så jeg har solepause ved daten...
Og så er det litt kjedelig å sole seg når man ikke har noen ved siden av å kose og kysse på...
|
Banankjole!
23-19
Skrevet: Tir 18 Jul 2006, 14:43 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
| Tittan skrev: | Jaqo - le til tårene triller, selv om Sir Alec roterer i graven...
 |

|
Skrevet: Ons 19 Jul 2006, 17:10 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
| Pyro skrev: | | I natt drømte jeg om deg, Zylfia... Vi lagde milkshake med sjokoladebiter i... |
YEY!!! Kult!
mmmmm milkshake.. og sjokoladebiter.. vi skal ikke prøve å virkliggjøre den drømmen der vel? 
|
Skrevet: Ons 19 Jul 2006, 19:33 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

|
Jeg er ikke så veldig glad i Milkshake, men vi kan jo lage en til deg, så kan vi lage saft til meg? Spiller ikke så stor rolle hva man gjør så lenge man har godt selskap...
|
Banankjole!
23-19
Skrevet: Tor 20 Jul 2006, 09:14 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Jeg har egentlig fri i dag og i morgen og maaaaange dager til, men må jobbe et par dager ekstra lell
Jaja, ikke så lenge i dag da heldigvis. Bare fem timer 
|
Skrevet: Tor 20 Jul 2006, 09:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
| Zylfia skrev: | | Pyro skrev: | | I natt drømte jeg om deg, Zylfia... Vi lagde milkshake med sjokoladebiter i... |
YEY!!! Kult!
mmmmm milkshake.. og sjokoladebiter.. vi skal ikke prøve å virkliggjøre den drømmen der vel?  |
Kan jeg også være med? Ford Fairlane drikker Sambucca milkshake, og det må jo bare prøves! 
|
Skrevet: Tir 25 Jul 2006, 13:56 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

|
| Tittan skrev: | | Zylfia skrev: | | Pyro skrev: | | I natt drømte jeg om deg, Zylfia... Vi lagde milkshake med sjokoladebiter i... |
YEY!!! Kult!
mmmmm milkshake.. og sjokoladebiter.. vi skal ikke prøve å virkliggjøre den drømmen der vel?  |
Kan jeg også være med? Ford Fairlane drikker Sambucca milkshake, og det må jo bare prøves!  |
Sleng deg på
Milkshake treff også da, man har jo allerede ett pannekake / besøke Nidar-treff på gang etter hva jeg husker 
|
Skrevet: Tir 25 Jul 2006, 14:34 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
| Zylfia skrev: | | Tittan skrev: | | Zylfia skrev: | | Pyro skrev: | | I natt drømte jeg om deg, Zylfia... Vi lagde milkshake med sjokoladebiter i... |
YEY!!! Kult!
Kan jeg også være med? Ford Fairlane drikker Sambucca milkshake, og det må jo bare prøves!  |
Sleng deg på
Milkshake treff også da, man har jo allerede ett pannekake / besøke Nidar-treff på gang etter hva jeg husker  |
Nidar er konge!! var der på omvisningn i fjor vi. Noen i klassen ringteog spurte om vi kunne komme en tur og få en omvisning.
Aldri vært så mett av sjokolade før!!! 
|
Skrevet: Tir 25 Jul 2006, 19:04 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lizz
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 269 Bosted: Trondheim
|
Vanilje Milkshake med Sambuca er faktisk kjempegodt!!! Deilig mix av vanilje og lakris....mmmm
|
_________________ when ya got em' by the balls,their hearts and minds will follow 
Skrevet: Ons 26 Jul 2006, 10:58 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

|
| Jaqo skrev: | | Zylfia skrev: | | Tittan skrev: | | Zylfia skrev: | | Pyro skrev: | | I natt drømte jeg om deg, Zylfia... Vi lagde milkshake med sjokoladebiter i... |
YEY!!! Kult!
Sleng deg på
Milkshake treff også da, man har jo allerede ett pannekake / besøke Nidar-treff på gang etter hva jeg husker  |
Nidar er konge!! var der på omvisningn i fjor vi. Noen i klassen ringteog spurte om vi kunne komme en tur og få en omvisning.
Aldri vært så mett av sjokolade før!!!  |
Bli med du og? 
|
Skrevet: Ons 26 Jul 2006, 16:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
| Zylfia skrev: | | Jaqo skrev: | | Zylfia skrev: | | Tittan skrev: | | Zylfia skrev: | | Pyro skrev: | | I natt drømte jeg om deg, Zylfia... Vi lagde milkshake med sjokoladebiter i... |
YEY!!! Kult!
Sleng deg på
Bli med du og?  |
( betyr det samme som: jaaaaaaaaaa!!!!) 
|
Skrevet: Tor 27 Jul 2006, 10:51 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

|
| Jaqo skrev: | | Zylfia skrev: | | Jaqo skrev: | | Zylfia skrev: | | Tittan skrev: | | Zylfia skrev: | | Pyro skrev: | | I natt drømte jeg om deg, Zylfia... Vi lagde milkshake med sjokoladebiter i... |
YEY!!! Kult!
Sleng deg på
Bli med du og?  |
( betyr det samme som: jaaaaaaaaaa!!!!)  |
Dette må i grunn faktisk bare gjennomføres en gang
men.. jeg vil bli med, så vent på meg 
|
Skrevet: Tor 27 Jul 2006, 12:21 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Når dere siterer andre behøver dere ikke ta med halve tråden. Fjern alt bortsett fra de siste dere siterer.
Takk.
|
Skrevet: Tor 27 Jul 2006, 12:22 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

|
Diplom til Eirin for super innsats under Barneidrettsleikane
Høddvoll 11 juni -90.
Å se igjennom gamle kasser er gøy!
|
Banankjole!
23-19
Skrevet: Tor 27 Jul 2006, 20:58 |
 |
|
|