DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   *.DSGF »   Treff
Sommertreffet
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 13 av 18 [352 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 Neste
Av Innlegg
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Uæææ!

Det er alt for kort tid igjen!
Det er så mye som må planlegges og koordineres!
Og hvordan i all verden skal jeg klare å pakke fornuftig?

Jeg tror jeg får hysterisk anfall snart. Shocked

InnleggSkrevet: Lør 14 Jun 2003, 21:35
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
kort tid? er vel (nesten) tre uker?
men nå har jeg den luksusen av å bo i oslo Wink

InnleggSkrevet: Lør 14 Jun 2003, 21:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003
*snufs*
Hvorfor kan ikke ferien min vare LITT lengre!!!

InnleggSkrevet: Søn 15 Jun 2003, 12:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Randar skrev:
*snufs*

Shocked prøver du å si at du ikke får kommet??

InnleggSkrevet: Søn 15 Jun 2003, 14:07
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Randar

songbird skrev:
Randar skrev:
*snufs*

Har ikke fått svar ennu... men vi får se.

InnleggSkrevet: Søn 15 Jun 2003, 15:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Randar skrev:
songbird skrev:
Randar skrev:
*snufs*

Har ikke fått svar ennu... men vi får se.

*krysse fingrene for at Randar skal få komme*

InnleggSkrevet: Søn 15 Jun 2003, 17:11
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003
Må nesten sørge for å skrive ned oppmøtetider og slikt, jeg...
Siden jeg ganske sannsynlig ikke kommer til å være noe særlig online de to siste ukene før treffet.

Men her må det litt hastig planlegging til, ja. Når skal jeg hvor, og omvendt, og kanskje noen vil være med, og hva skjer forresten med overnatting og slikt over helga?

InnleggSkrevet: Tir 17 Jun 2003, 18:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Randar

Glahn skrev:

Men her må det litt hastig planlegging til, ja. Når skal jeg hvor, og omvendt, og kanskje noen vil være med, og hva skjer forresten med overnatting og slikt over helga?

Parken?

Nei... men det var et godt spørsmål. *tenke*

InnleggSkrevet: Tir 17 Jun 2003, 21:43
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Jeg mener, skal man ta med sovepose og kanskje litt natteklær så man ikke fryser seg forderva? Eller blir det minst en natt hvor folk drar hjem til hverandre og slikt for overnatting?

Isåfall går det nattbuss hjem til hvor jeg bor, og her er vel kanskje plass til et par mennesker eller noe slikt, skulle det være nødvendig. Selv om det er litt utafor Oslo, da.

Og ellers, ellers... Ellers er jeg åpen for ferieselskap både før og etter treff, for dit jeg drar på ferie er det plass til fler enn bare meg!

InnleggSkrevet: Tir 17 Jun 2003, 22:34
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Fredag til Lørdag er det overnatting hjemme hos seg selv eller hva enn mennesker har ordnet. Hvis ikke alle har et sted å være (har ikke helt oversikt over hvem som kommer langtveisfra) så er det fint om de skriker ut så vi kan prøve å ordne dette.

Planen på lørdag er å overnatte på Huk til søndag. Så sovepose er et must, og gjerne en varm genser. Jeg vet ikke hvor mange som sover ute fra lørdag til søndag, men folk får jo lov til å dele telt og slikt, så det er bra om noen tilbyr dette, såfremt de ikke skal sove under åpen himmel eller whatnot.
Dette tatt i betraktning at været blir bra selvfølgelig. Håper selvfølgelig så mange som mulig blir sittende (og etterhvert sovende) utover natta, tror det kan bli ganske koselig med bål (om vi får lov, kan jo ta det i sanda på stranda) og gitarspill og lignende. Hvordan været blir for vi nesten se an på fredagen.

Nå har ikke jeg kjempeplass hos meg, men én har booket plass, så jeg har da noe igjen om noen skulle trenge det. Et stk. madrass og gulvplass i stua for de som liker å sove hardt. Samt at jeg har en hage som sikkert rommer to-tre telt (alt ettersom størrelse) for de som også skal sove over på Huk, så det er bare å skrike ut.

Det er fint om dere spør mest mulig om mest mulig før påmeldingen avsluttes på fredag. Jeg sender ut mail med bekreftende påmelding på lørdag, og forventer svar fra de som skal være med innen to uker etter det (sånn omtrentlig frem til treffet). For de som vet de er borte i den perioden mailingen foregår, så ta kontakt og skrik ut hvorvidt man skal regne deg med etc.

Formiddagsplaner på lørdagen og alternativer på fredagen har ingen enda kommet med. Så afaik så blir det bowling og mat på fredag. Spisested er allerede reservert.

InnleggSkrevet: Ons 18 Jun 2003, 08:57
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Så vidt jeg vet har ikke Martine og jeg noe sted å gjøre av oss fra fredag til lørdag...
så det hadde jo vært koselig om noen hadde plass til oss...vi er veldig snille...og Martine biter bare hvis hun blir veldig sint. Men det skjer ikke særlig ofte... Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Ons 18 Jun 2003, 13:00
fideco
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Jeg har plass til to på sovesofa. Har 1roms leilighet på 14kvm å boltre meg på så man bør være forberedt på å bo trangt. Toalett og dusj på gangen for de som ikke skremmes av det.

Jeg biter bare i spesielle tilfeller. Wink

-
^Fideco^

InnleggSkrevet: Ons 18 Jun 2003, 16:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Glahn
Mors Lille Ole
Mors Lille Ole

Det går nattbuss midt på natta (naturlig nok) hit til Vestby.
Litt utenfor allfarvei, men en mulighet hvis en eller to skulle trenge soveplass fra fredag til lørdag. Så er det en smal sak å ta toget innover til Oslo igjen på lørdag.

Med mindre noen har lyst til å tilby meg soveplass i Oslo mellom fredag og lørdag, da.

Forøvrig regner jeg med å enten være på hytta, eller på gården vår, i dagene før treffet. Vero og Baj? Sangfugl? Hilde? Noen som har lyst til å bli med?

InnleggSkrevet: Ons 18 Jun 2003, 23:38
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Jeg har nok en eksamen å ta meg av dagene før og fredagen før treffet faktisk, så nada ferie på meg.

Jeg har som sagt plass på madrass og stuegulv, det er alltids rom for improvisasjon.

Toget koster 43,- hver vei. Send meg post på DSGF hvis noen skulle ha behov for soveplass, så klarer man nok å ordne noe. Fra før av skal Veronica sove hos meg, så det er helt trygt å være her (gudene vet hva folk sier for tiden Wink.

InnleggSkrevet: Ons 18 Jun 2003, 23:51
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Treffmail er sendt ut til de påmeldte. Har allerede fått et par i retur, hvilket betyr at enkelte ikke har korrekt epostadresse i profilen sin. Dette gjør ting litt upraktisk.
Anyway, har du ikke fått mailen, så ta kontakt med meg slik at jeg får sendt den til deg. Det er litt viktig at den blir besvart.

InnleggSkrevet: Man 23 Jun 2003, 11:46
Randar

NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg får ikke fri fra jobb Sad
Så jeg kommer ikke på treffet, og jeg som hadde gledet meg slik!
*banne*

InnleggSkrevet: Man 23 Jun 2003, 15:12
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Randar skrev:
NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg får ikke fri fra jobb Sad
Så jeg kommer ikke på treffet, og jeg som hadde gledet meg slik!
*banne*

*snufse*
Stakkars Randar... *gi trøsteklem til*

Skal savne deg jeg...

InnleggSkrevet: Man 23 Jun 2003, 15:36
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

pffft, ta en tre-dagers Wink

InnleggSkrevet: Man 23 Jun 2003, 19:05
Randar

Baj skrev:
pffft, ta en tre-dagers Wink

Vel... jeg brygger på ein lei hals, så vi får se Wink

Men nei, jeg kommer ikke.

InnleggSkrevet: Man 23 Jun 2003, 19:27
Gjest
Gjest

hvis noen vil spandere et flexikort på meg den helga så tas det imot med takk Very Happy

InnleggSkrevet: Tir 24 Jun 2003, 10:12
    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 13 av 18 [352 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   *.DSGF »   Treff
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet