Side 12 av 16 [311 Posts] |
Gć til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 Neste |
 |
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
gkel skrev: | Jeg har ett urtoooolig fancy Yamaha keyboard da:D! ogsÄ er det kobla til pc'en via en transformator greie ting... *Klemme pÄ smartkoblingen til pc'en* og *ekstragodklemme pÄ keyboardet mitt sitt*..
Jeg kan jo si litt om den nÄr jeg fÞrst er i gang ^^!
-2 way speaker system
-bass boost system
- Touch response
- One touch setting
- Stereo sampled piano
- Yamaha education suite 2
eller for Ă„ si det enkelt... Det er en Yamaha PSR-290
Vet egentlig ikke om det gÄr som en tÞff duppeditt meg meg vÊre glad i den jah ^^! |
Klart det er en duppeditt Den gÄr pÄ strÞm/batterier, den kan kobles til pcen og den lager hundretusen vis av lyder, det hÞres veldig ut som en duppeditt her i gÄrden Kan du noen tÞffe sanger da? Jeg syntes du burde spille inn et par riff og brife pÄ DSGF ^^
ForĂžverig: Darkfrog har kjĂžpt seg nytt kabinett.
Jeg blir bare mer og mer overasket hvergang jeg ser pÄ det, og selfÞlgelig kommer det bilder.
Koppholder og rot er pÄ plass.
Og selfĂžlgelig har jeg puttet inn katoder
Og sist, men ikke minst: Den utrolige tÞffe "multicolor LCD" skjermen som gir deg nyttig info som klokke og dato, hvorvidt harddiskene dine jobber eller later seg og om du er pÄ nett.
Jeg har ogsÄ kjÞpt et ganske tÞft "sikkerhets" system, 3 klosser, hver med en laser og en motaker festes i rommet og pekes mot hverandre (laser mot motaker, duh) og nÄr noen "bryter" lasern sÄ begyner det og ule Den er tÞff. Det er litt vanskelig og ta bilde av lasern, men her er ihvertfal et bilde av den ene klossen.

|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Sűn 10 Sep 2006, 21:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
darkfrog skrev: | Niiice :O Det setter jo min iRiver HD340 i dyp skam. Si fra nÄr du fÄr den om du er fornÞyd eller ikke, ser etter ny Mp3 spiller selv, og jeg vet ikke om jeg klarer og vente til YP-K5 kommer til norge  |
Vel, jeg fikk aldri kjÞpt denne dingsen pÄ nett, men mÄtte punge ut med noen hundringser ekstra (penger ut vinduet) for Ä kjÞpe den irl. Snille damen fra Irland ringte og sa de ikke kunne levere til postboks..
Jaja, sÄ meg kjÞpe spiller irl i stedet jeg. Fine spilleren *male*
Den er litt dust nÄr det kommer til "meny/tilbake"-knappen (nederst til venstre) iogmed at den ikke alltid skjÞnner hva du mener.. men tips er at nÄr du trykker "tilbake" istedet for "meny" slik du egentlig prÞver pÄ, sÄ funker det bedre om du bruker den midt-knappen til Ä bevege litt mellom diverse ting, fÞr du trykker "meny" igjen..
Akkurat det der er eneste negativen jeg har funnet sÄ langt..
Stort sett megafornÞyd, den er liten og sÞt (ikke for liten, og svÊrt solid), har oppladbart og utskiftbart batteri (micro-variantene er de eneste som har dette), ett veldig bra lydbilde, man bruker litt tid i starten pÄ Ä bli kjent med den, men etter det er alt veldig enkelt og grett. Bildene som blir lagt innpÄ viser svÊrt godt, og fargene kommer skikkelig frem.
Den spiller det meste etter hva jeg har sett.. men jeg bruker ihvertfall mp3 og wma filer i starten.. er wma som er ideelt om en vil ha "4000" sanger innpÄ, men jeg har ennÄ til gode Ä oppdage hvordan jeg konverterer mp3-filene mine til wma. (Noen tips?)
Jeg kjÞpte spilleren pÄ torsdag sÄ har ikke fÄtt prÞvd den ut sÄ mye ennÄ. men dette er ihvertfall en forelÞpig rapport
(om du har en boligadresse, sÄ kjÞp spilleren online fra Creative sin hjemmeside (norske varianten).. de har ett "back to school"-tilbud som er helt konge nÄr det kommer til pris)
|
Skrevet: Man 11 Sep 2006, 08:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
darkfrog skrev: |
Jeg har ogsÄ kjÞpt et ganske tÞft "sikkerhets" system, 3 klosser, hver med en laser og en motaker festes i rommet og pekes mot hverandre (laser mot motaker, duh) og nÄr noen "bryter" lasern sÄ begyner det og ule Den er tÞff. Det er litt vanskelig og ta bilde av lasern, men her er ihvertfal et bilde av den ene klossen.
 |
OMG! SĂ„ *beep* genialt!!!
Og _hvor_ mye kosta det der???
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Man 11 Sep 2006, 08:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Jaqo skrev: | darkfrog skrev: |
 |
OMG! SĂ„ *beep* genialt!!!
Og _hvor_ mye kosta det der??? |
Den kosta $24.99 + handeling og shipping, + den fine MVA toll greia vi har i norge. SÄ nÄr du bestiller den burde du bestille en del stuff mens du fÞrst er igang.
FÞler at jeg mÄ advare deg litt da, for jeg ble veldig skuffet da jeg merket dette: Den uler ikke hÞyt i det heletatt Jeg hadde sett for meg sikkelig flyalarm uling sÄ jeg kunne skremme vannet av lillesÞstrene mine... men det var det altsÄ ikke. Til gjengjeld er det en sÞt kvinnestemme som sier "system's armed" nÄr laserene "finner" hverandre. SÄ fÄr du med en spruteflaske som du fyller med vann, og nÄr du spruter vannet der hvor laserne gÄr sÄ ser du lasern Woho.
Zylfia: Takk for rapport Tror kansje jeg kjÞper meg en slik nÄr neste stipend ruller inn ^^
|
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Man 11 Sep 2006, 11:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006 Innlegg: 1134 Bosted: Laaanghus!
|
darkfrog skrev: | gkel skrev: | Jeg har ett urtoooolig fancy Yamaha keyboard da:D! ogsÄ er det kobla til pc'en via en transformator greie ting... *Klemme pÄ smartkoblingen til pc'en* og *ekstragodklemme pÄ keyboardet mitt sitt*..
Jeg kan jo si litt om den nÄr jeg fÞrst er i gang ^^!
-2 way speaker system
-bass boost system
- Touch response
- One touch setting
- Stereo sampled piano
- Yamaha education suite 2
eller for Ă„ si det enkelt... Det er en Yamaha PSR-290
Vet egentlig ikke om det gÄr som en tÞff duppeditt meg meg vÊre glad i den jah ^^! |
Klart det er en duppeditt Den gÄr pÄ strÞm/batterier, den kan kobles til pcen og den lager hundretusen vis av lyder, det hÞres veldig ut som en duppeditt her i gÄrden Kan du noen tÞffe sanger da? Jeg syntes du burde spille inn et par riff og brife pÄ DSGF ^^
ForĂžverig: Darkfrog har kjĂžpt seg nytt kabinett.
Jeg blir bare mer og mer overasket hvergang jeg ser pÄ det, og selfÞlgelig kommer det bilder.
Koppholder og rot er pÄ plass.
Og selfĂžlgelig har jeg puttet inn katoder
Og sist, men ikke minst: Den utrolige tÞffe "multicolor LCD" skjermen som gir deg nyttig info som klokke og dato, hvorvidt harddiskene dine jobber eller later seg og om du er pÄ nett.
 |
Hihi.. Kanskje jeg skal det ja
Kan faktisk litt da *skryte skryte*
*starter Ă„ spille Guillaume Tell* hihi.. hvis det sa deg noe
Ooooh! Meg misunne din fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine duppediiiiiitt!!!!! VIIIL HAAAAAA! Snart kommer jeg Ă„ stjeler deg fra deg
Ă
Äh.. sikkerhets systemet da... Hmm.. Jeg finner en mÄte Ä komme forbi det!!!! Baaare vent!! 
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Lűr 16 Sep 2006, 20:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Woho Ny skjerm idag, det var faktisk et skrivebord under den svĂŠre CRT skjermen min
Gkel: Mitt sikkerhets system er ugjenomtrengelig, mange har prÞvd og snike seg forbi, men hittil har ingen vÊrt suksessfulle (mest fordi de 2 som har prÞvd har vÊrt mine smÄsÞstre pÄ 1 og 3 Är). Du er velkommen til og prÞve dine snikeferdigheter her, om du klarer og fÄ kloa i duppedittene mine skal du fÄ beholde dem
Jeg er redd Guillame Tell ikke sa meg noen verdens ting Men det er bra at du kan den, og det er bra at du brifer med det ^^ Du er jo et enmansband, du spiller jo alt som er 
|
Skrevet: Sűn 17 Sep 2006, 22:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
darkfrog skrev: | Woho Ny skjerm idag, det var faktisk et skrivebord under den svĂŠre CRT skjermen min
Gkel: Mitt sikkerhets system er ugjenomtrengelig, mange har prÞvd og snike seg forbi, men hittil har ingen vÊrt suksessfulle (mest fordi de 2 som har prÞvd har vÊrt mine smÄsÞstre pÄ 1 og 3 Är). Du er velkommen til og prÞve dine snikeferdigheter her, om du klarer og fÄ kloa i duppedittene mine skal du fÄ beholde dem
Jeg er redd Guillame Tell ikke sa meg noen verdens ting Men det er bra at du kan den, og det er bra at du brifer med det ^^ Du er jo et enmansband, du spiller jo alt som er  |
Jeg skaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal(!!!!!) komme meg igjennom! uansett!!! SÄ deeeeeet sÄ! *Planlegger en ondskapsfull plan med prokofiev musikk i bakrunnen!!*
Jeg kom meg igjennom min lillesĂžster sitt sikkerhetssystem! selv om det var bygget selv og ikke funket heeeelt, men men.. Var da noe
ALLE har hÞrt Guillaume Tell! De visste bare ikke at sangen het det! Du mÄ laste ned sangen ett sted! NÄr du hÞrer den sangen sÄ minner det deg om hester! Tututuu tututuu tutu Tu Tu Tu tututtuu tututuu tutu TU tu tu!!
Fooresten.. Gratulerer med ny skjerm:D! Hvor mange tommer ting??
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Sűn 17 Sep 2006, 22:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
gkel skrev: | darkfrog skrev: | Woho Ny skjerm idag, det var faktisk et skrivebord under den svĂŠre CRT skjermen min
Jeg er redd Guillame Tell ikke sa meg noen verdens ting Men det er bra at du kan den, og det er bra at du brifer med det ^^ Du er jo et enmansband, du spiller jo alt som er  |
Jeg skaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal(!!!!!) komme meg igjennom! uansett!!! SÄ deeeeeet sÄ! *Planlegger en ondskapsfull plan med prokofiev musikk i bakrunnen!!*
Jeg kom meg igjennom min lillesĂžster sitt sikkerhetssystem! selv om det var bygget selv og ikke funket heeeelt, men men.. Var da noe
ALLE har hÞrt Guillaume Tell! De visste bare ikke at sangen het det! Du mÄ laste ned sangen ett sted! NÄr du hÞrer den sangen sÄ minner det deg om hester! Tututuu tututuu tutu Tu Tu Tu tututtuu tututuu tutu TU tu tu!!
Fooresten.. Gratulerer med ny skjerm:D! Hvor mange tommer ting?? |
Aaaah, det er den sangen som gÄr tututuu tututuu tutu Tu Tu Tu tututtuu tututuu tutu TU tu tu, det kunne du jo bare sagt med engang, det er jo en av favorittsangene mine
Skjermen er pÄ 19" (eller tommer ting, om du vil ^^ ), og den kan vri's og vendes i alle mulig retninger, den er superhÊrlig + at den har 8 MS responstid... den burde kansje hatt 2, men jeg er fornÞyd med 8 ^^
|
Skrevet: Sűn 17 Sep 2006, 22:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
darkfrog skrev: | gkel skrev: | darkfrog skrev: | Woho Ny skjerm idag, det var faktisk et skrivebord under den svĂŠre CRT skjermen min
Aaaah, det er den sangen som gÄr tututuu tututuu tutu Tu Tu Tu tututtuu tututuu tutu TU tu tu, det kunne du jo bare sagt med engang, det er jo en av favorittsangene mine
Skjermen er pÄ 19" (eller tommer ting, om du vil ^^ ), og den kan vri's og vendes i alle mulig retninger, den er superhÊrlig + at den har 8 MS responstid... den burde kansje hatt 2, men jeg er fornÞyd med 8 ^^ |
Hihi.. Jaa! Det er min favorittsang ogsÄ !!!
Meg har ogsÄ 19"/tommer ting!!! Bare at jeg har hele 2!!!! Og de stÄr ved sidenav hverandre ^^! SÄ jeg ser flere ting pÄ en gang! Hihi
Min(e) Kan vries litt, men ikke mye
Og nok en gang.. jeg har TO!! Hihi
Kan jeg forresten skue en naruto figur oppÄ din pc bokse ting greie?? (liker Ä kalle dem for sÄnt )
|
Skrevet: Sűn 17 Sep 2006, 22:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
gkel skrev: | darkfrog skrev: | gkel skrev: | darkfrog skrev: | Woho Ny skjerm idag, det var faktisk et skrivebord under den svĂŠre CRT skjermen min
Skjermen er pÄ 19" (eller tommer ting, om du vil ^^ ), og den kan vri's og vendes i alle mulig retninger, den er superhÊrlig + at den har 8 MS responstid... den burde kansje hatt 2, men jeg er fornÞyd med 8 ^^ |
Meg har ogsÄ 19"/tommer ting!!! Bare at jeg har hele 2!!!! Og de stÄr ved sidenav hverandre ^^! SÄ jeg ser flere ting pÄ en gang! Hihi
Kan jeg forresten skue en naruto figur oppÄ din pc bokse ting greie?? (liker Ä kalle dem for sÄnt ) |
HAR DU 2? :O Det er nice *missune*
Du kan nok skue en Naruto figur der ja, Haruno Sakura for og vÊre helt nÞyaktig. Hvis du prÞver sikkelig hard kan du ogsÄ skue Kuchiki Rukia med Kon (Bleach), 2 Edward Elric, en hvor han viser frem litt automail, og en hvor han har pÄ den tÞffe frakken sin (Fullmetal Alchemist), og pÄ andre siden, ÄppÄ basskassa stÄr Rankigu Matsumoto i all sin prakt (Bleach) Holdt pÄ og kjÞpe Nami her om dagen ogsÄ, men de var utsolgt (jeg antar du vet hvem Nami er ^^ )
|
Skrevet: Sűn 17 Sep 2006, 23:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
darkfrog skrev: | gkel skrev: | darkfrog skrev: | gkel skrev: | darkfrog skrev: | Woho Ny skjerm idag, det var faktisk et skrivebord under den svĂŠre CRT skjermen min
Kan jeg forresten skue en naruto figur oppÄ din pc bokse ting greie?? (liker Ä kalle dem for sÄnt ) |
HAR DU 2? :O Det er nice *missune*
Du kan nok skue en Naruto figur der ja, Haruno Sakura for og vÊre helt nÞyaktig. Hvis du prÞver sikkelig hard kan du ogsÄ skue Kuchiki Rukia med Kon (Bleach), 2 Edward Elric, en hvor han viser frem litt automail, og en hvor han har pÄ den tÞffe frakken sin (Fullmetal Alchemist), og pÄ andre siden, ÄppÄ basskassa stÄr Rankigu Matsumoto i all sin prakt (Bleach) Holdt pÄ og kjÞpe Nami her om dagen ogsÄ, men de var utsolgt (jeg antar du vet hvem Nami er ^^ ) |
Hihi.. mÄ jo ha to skjermer da! Det er tÞfft ^^! ogsÄ er begge fiiin fiiiiiine 19" ^^! Glad i skjermene siiiineee
Ooooh! Maaaasse figureeeer !!! Meg ha hĂžrt om Naruto og Bleach.. Men Fullmetal Alchemist, deer fallt jeg litt ut !
Seff meg vite hvem Nami vÊre ! Nami er tÞÞÞff
|
Skrevet: Man 18 Sep 2006, 15:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
NÄ har jeg forresten ogsÄ tatt bilde av mine to 19" skjermer
*stoooolt*
1 skjerm...
2skjerm^^!
*Klemmer pÄ skjermeneeee*
Blekke sÄ bra bilde at det gjorde noe daa 
|
Skrevet: Sűn 01 Okt 2006, 22:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Uhmm... NĂ„ er det faktisk jeg (av alle ) som klager, men:
dersom dere skal sitere, kan dere ikke bare sitere det siste som stÄr i siste innlegg?? Det er litt sÄnn derre slitsomt Ä scrolle ned sidene med de syyyyyyykt lange sitatene til tider....
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Man 02 Okt 2006, 23:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
Jaqo skrev: | Uhmm... NĂ„ er det faktisk jeg (av alle ) som klager, men:
dersom dere skal sitere, kan dere ikke bare sitere det siste som stÄr i siste innlegg?? Det er litt sÄnn derre slitsomt Ä scrolle ned sidene med de syyyyyyykt lange sitatene til tider.... |
Hihi.. unnskyyyld!! beklager sĂ„ masse mye.. hĂ„per du overlevde og ikke fikk senebetennelse  ! hihi.. pĂ„ vegne av alle oss som liker veeldig godt Ă„ putte alt i en boks, sĂ„ skal vi fra og med NĂ
skjerpe oss!
FornĂžyd??
*Klemme pÄ klagende Jaqo sÄ han skal bli fornÞyd*
|
Skrevet: Man 02 Okt 2006, 23:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Men sitering er jo sÄ utrolig ownage :O
Neida, vi skal skjerpe oss
On another note: Jeg har puttet masse blacklight inn i pcen og tegnet masse stuff med sÄnn UV tusj, det er grisefett, synd at det er vanskelig og ta bilde av Jeg har ogsÄ dyttet inn en RAM brikke til, noe som betyr at jeg har 3gig med DDR2 RAM *tar imot aplaus*
Og her er et bilde av min nylig oppdaterte mangasamling Som forĂžverig ikke er noen duppeditt, men jeg vil vise fram fordet
Gkel: DÊven Jeg vil ogsÄ ha sÄnne skjermeeer *sjalu*
|
Skrevet: Man 09 Okt 2006, 15:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
darkfrog skrev: | Men sitering er jo sÄ utrolig ownage :O
Neida, vi skal skjerpe oss
On another note: Jeg har puttet masse blacklight inn i pcen og tegnet masse stuff med sÄnn UV tusj, det er grisefett, synd at det er vanskelig og ta bilde av Jeg har ogsÄ dyttet inn en RAM brikke til, noe som betyr at jeg har 3gig med DDR2 RAM *tar imot aplaus*
Og her er et bilde av min nylig oppdaterte mangasamling Som forĂžverig ikke er noen duppeditt, men jeg vil vise fram fordet
Gkel: DÊven Jeg vil ogsÄ ha sÄnne skjermeeer *sjalu* |
Jeg liker alle bĂžkene dine sine ^^!
Akuratt nÄ sÄ titter jeg faktisk pÄ Naruto ! Hakke kommet sÊÊÊrlig langt pÄ Ä titte da, men men...
*bĂžyer seg i stĂžvet for bĂžkene*
Hmm.. Jeg vil ooogsÄ ha sÄnn fancy pc! NÄ drar jeg snart til pappa og pÞnsker ut en plan for Ä lage en tÞÞÞÞff pc!!!!!
*Misunner fremdeles alle bĂžkene*
NÊnÊnÊÊ! Jeg har too 19" skjermer! SÄÄ deet sÄ ! Hihi... MÄ jo ha noe som du ikke har jeg ogsÄ 
|
Skrevet: Man 09 Okt 2006, 18:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Ja, bygg deg en uber pc du og Bruk dÄdyrÞyne og overtal faren din ^^
Siden du har 2 19" skjermer sÄ mÄ du jo ha en monsterpc og stÞtte det med. NÄr man fÞrst skal ha dritfin bil er det jo best og ha en rÄ motor ogsÄ. (LÊrern min har lÊrt alle og sammenligne alt med biler, siden de tydeligvis gjÞr det i IT bransjen )
Woho, hvor langt ut i Naruto har du kommet? Det er jo dritfett.
Og siden det nÄ er blitt mÞrkt ute har jeg tatt et par bilder, dog var det vanskelig og fÄ til noe bra med det dritt kameraet jeg har. Neste prosjekt pÄ lista: Nytt kamera som ikke er helt ubrukelig.
Men uansett, her kommer bilder, mulig de er litt store though, sÄ hvis du sitter pÄ en dÄrlig linje sÄ kan det hende at det lagger litt ^^

|
Skrevet: Man 09 Okt 2006, 19:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
darkfrog skrev: | Ja, bygg deg en uber pc du og Bruk dÄdyrÞyne og overtal faren din ^^
Siden du har 2 19" skjermer sÄ mÄ du jo ha en monsterpc og stÞtte det med. NÄr man fÞrst skal ha dritfin bil er det jo best og ha en rÄ motor ogsÄ. (LÊrern min har lÊrt alle og sammenligne alt med biler, siden de tydeligvis gjÞr det i IT bransjen )
Og siden det nÄ er blitt mÞrkt ute har jeg tatt et par bilder, dog var det vanskelig og fÄ til noe bra med det dritt kameraet jeg har. Neste prosjekt pÄ lista: Nytt kamera som ikke er helt ubrukelig.
Men uansett, her kommer bilder, mulig de er litt store though, sÄ hvis du sitter pÄ en dÄrlig linje sÄ kan det hende at det lagger litt ^^
|
Meg viiiil gjerne ha en rÄÄÄ tÞff monsterpc, men jeg mÄ jo ha tiiid !
Biler er merkelige vesner! De eneste gangene jeg har sett pÄ Autofil tingen er det bare for Ä hÞre at Jan Erik Larsen ler! Hihi! Det tar jo faktisk av da^^! Jeg sammenligner ting med lÞk jeg:D! Det funker jo fett det !
Naruto har klart Ä komme seg til episode 55 ^^! *tar pause nÄ*
Det er nÄr han trener med han rare duden med frosk! Han pervo typen!
*Se misunnelig pÄ pcen*! Meg viiiiil ha en sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!!!!!!!!!!
ogsÄ liker jeg ogsÄ figurene ^^!
Og tegningene var tÞffe daa:D!!!!!!!! Kaaan jeg skue ett tegn fra Naruto som lyser sÄ vakkert ?? 
|
Skrevet: Tir 10 Okt 2006, 16:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
gkel skrev: | darkfrog skrev: | Ja, bygg deg en uber pc du og Bruk dÄdyrÞyne og overtal faren din ^^
|
Biler er merkelige vesner! De eneste gangene jeg har sett pÄ Autofil tingen er det bare for Ä hÞre at Jan Erik Larsen ler! Hihi! Det tar jo faktisk av da^^! Jeg sammenligner ting med lÞk jeg:D! Det funker jo fett det !
*Se misunnelig pÄ pcen*! Meg viiiiil ha en sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!!!!!!!!!!
Og tegningene var tÞffe daa:D!!!!!!!! Kaaan jeg skue ett tegn fra Naruto som lyser sÄ vakkert ??  |
Ah, det er jo den beste delen, med Jiraya (a.k.a Perverdet Hermit), du kan jo ikke stoppe der
Og ja, det er Konoha bladet du ser der. Samtidig ser du Cartman og "Flamel", som er et tegn de bruker i Fullmetal Alcemist (du fÄr tatovert tegnet pÄ deg nÄr lÊremestern din ser pÄ deg som fullverdig alchemist.)
Det er gĂžy med UV lys 
|
Skrevet: Tir 10 Okt 2006, 18:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

|
darkfrog skrev: | gkel skrev: | darkfrog skrev: | Ja, bygg deg en uber pc du og Bruk dÄdyrÞyne og overtal faren din ^^
|
Og tegningene var tÞffe daa:D!!!!!!!! Kaaan jeg skue ett tegn fra Naruto som lyser sÄ vakkert ??  |
Ah, det er jo den beste delen, med Jiraya (a.k.a Perverdet Hermit), du kan jo ikke stoppe der
Og ja, det er Konoha bladet du ser der. Samtidig ser du Cartman og "Flamel", som er et tegn de bruker i Fullmetal Alcemist (du fÄr tatovert tegnet pÄ deg nÄr lÊremestern din ser pÄ deg som fullverdig alchemist.)
Det er gĂžy med UV lys  |
Jaaa!!! Perverdet Hermit! Hihi^^! Meg like disse epsiodene! *ler seg i hjeeeeel*!!!!!
Konoha! Det skal jeg huske ! ÄÄÄ ja.. Du er virkelig smart du! Tror du kan litt mer Naruto enn meg ! Hakke kommet sĂ„ veeldig langt at det gjĂžr no da:P Og UV lys er TĂĂĂĂĂĂĂĂĂFFT!
|
Skrevet: Ons 11 Okt 2006, 14:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |
Side 12 av 16 [311 Posts] |
Gć til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 Neste |
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|