|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Marilla
Spitzy (!)

Ble Medlem: 24 Mar 2004 Innlegg: 233 Bosted: Horten
|
Huhuran nede! Fantastisk moro å få henne ned til slutt. Trashet etterpå var ikke så lett, vi wipet et par ganger før vi tok kvelden med et smil, og guildet håper på å få sett litt på twins i kveld. 
|
_________________ The ships hung in the air much the same way bricks don't...
Skrevet: Tir 14 Nov 2006, 09:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Snart expansion så ingen gidder raide mer.. casuals :p
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tir 21 Nov 2006, 18:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Jeg testa forresten Burning Crusade for noen dager siden, det var ganske stilig ^^ Draneis ser barske ut, mye tøffe creeps på starter stedet dems. Og Outlands Herregud så stort, dere kan bare glede dere til Outlands, det eide der 
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Ons 22 Nov 2006, 16:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Veit, har beta test. Suger for meg at jeg drar i flyvåpenet 7 januar 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Ons 22 Nov 2006, 21:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
mathianus skrev: | Veit, har beta test. Suger for meg at jeg drar i flyvåpenet 7 januar  |
LOL syl!
Jeg har gått lei jeg... på level 46 Hva kan jeg gjøre for å orke å dinge 60? Kanskje jeg burde ta en liten pause, og så komme sterkere tilbake etter eksamen? 
|
Skrevet: Ons 22 Nov 2006, 21:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Tittan skrev: | mathianus skrev: | Veit, har beta test. Suger for meg at jeg drar i flyvåpenet 7 januar  |
LOL syl!
Jeg har gått lei jeg... på level 46 Hva kan jeg gjøre for å orke å dinge 60? Kanskje jeg burde ta en liten pause, og så komme sterkere tilbake etter eksamen?  |
Jepp, mellom 45-60 skjer det for nesten alle. Bare ta en pause så lenge du syns det trengs. Har du i tillegg examen inc så skader det nok ikke med en pause nei 
|
Skrevet: Fre 24 Nov 2006, 16:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Jeg har aldri skjønt at folk blir lei rundt 43 og opp, da er det jo så mange muligheter rundt om.
Zul'Farrak
Sunken Temple
Maraudon
Black Rock Depth
+ Resten av ~60 stedene.
Jeg fikk problemer rundt 32->42, hvor det stortsett bare er STV som er passende, og der blir man fort lei av å løpe.
|
Skrevet: Lør 25 Nov 2006, 00:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Min første ordentlige char var aldri i STV 
|
Skrevet: Lør 25 Nov 2006, 02:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Dette er en genial "samtale" som fant sted rett før en tur i SM...
[5. vplock] [Haran]: Care to give me a summon?
[5. vplock] [Zorlock]: Nope.
[5. vplock] [Nalira]: Hahaha.
[5. vplock] [Haran]: ...why not? :<
[5. vplock] [Lectrix]: We don't summon humans.
[5. vplock] [Zorlock]: Haran has to learn we're all racists here, we only summon gnomes!
|
Skrevet: Tor 30 Nov 2006, 03:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 410 Bosted: Oslo
|
Dette er slik Dreanai krasja i Azeroth:
http://lorelol.ytmnd.com/

|
_________________ Du må ikke sniffe lim!
Skrevet: Fre 15 Des 2006, 16:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Old lillebror. Fortsatt litt morsom da 
|
Skrevet: Lør 16 Des 2006, 01:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Bare /bumper litt for moroskyld.
|
Skrevet: Fre 05 Jan 2007, 04:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Jeg fikk endelig Carrot on a Stick i går :p
|
Skrevet: Fre 05 Jan 2007, 07:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gnomulfen
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 15 Nov 2005 Innlegg: 497 Bosted: Bergen
|
Eg har prøvd develskapen. Det var faktisk skremmende gøy.
|
_________________ I was going to say something witty, but then I suddently realised; I couldn't be arsed.
Skrevet: Fre 05 Jan 2007, 14:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Annet kan ikke sies nei. Og mer moro skal det visst bli.
gz btw tittan haha.
|
Skrevet: Fre 05 Jan 2007, 16:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Takk! Det tok tid, men jeg rakk heldigvis å få den før jeg ble lvl 60 :p
Ble med i nytt guild i dag - Dark Sun på Dragonblight - et guild som det viser seg at består av en hard kjerne med Trondheimere som jeg faktisk kjenner IRL!! Skal si det hjalp, for jeg har aldri egentlig vært i et guild med mange medlemmer før. Tre minutter etter at jeg var godtatt som aspirant, var jeg på vei til første instance-run med guild - og resultatet var et Beastmaster belte. Herlig!
Tidligere har jeg vært i guilds med 17 medlemmer og slikt, noe som ikke er så gøy akkurat, for jeg har som regel vært online alene :p
|
Skrevet: Lør 06 Jan 2007, 23:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Det er slike guilds man blir i. Jeg er i en multigaming guild som kalles MoX hvor de fleste er engelske og kjenner hverandre IRL osv. Men vi er fra alle kanter, og jeg har møtt et par av dem på roskilde festival allerede, så til sommeren (om jeg har perm) er det MoX-meet i Amsterdam for alle penga 
|
Skrevet: Søn 07 Jan 2007, 14:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

|
Helt fantastisk å være i et bra guild altså! Var med på UBRS for et par dager siden, og siden jeg var den eneste under lvl 60 (var 55 da, er 56 nå) fikk jeg neede på alt av utstyr jeg kan bruke (nå eller senere) og fikk blant annet Beaststalker Chest og Ace of Beasts
I tillegg var det en som hjalp meg med en mengde quests i EPL i dag, så jeg gikk fra 55,5 til 56,5 på kun et par timer, og han har sagt at jeg bare skal spørre om hjelp til å komme resten av veien også!
Spillet fikk en helt ny side nå, og jeg er absolutt ikke lei mer!
|
Skrevet: Tor 11 Jan 2007, 22:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Bare vent til du kommer til raiding, det er utrolig morsomt. Men det kan ta opp store deler av fritiden din Har selv ca 90 dager played på roguen, nuff said.
|
Skrevet: Fre 12 Jan 2007, 03:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lillebror
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 410 Bosted: Oslo
|
Det minner meg om den dagen jeg gikk fra 55 til 57 på en dag
dinga 56 tidlig på dagen og ble invita til et Scholo run der jeg gikk opp en hel lvl og fikk en god del gode blues også på kvelden dinga jeg 57
Og i lvl 58 ble jeg invita til guildets første run til AQ40! Wipa som faen på første trash mobsa men etterhvert klarte vi dem og kom oss til Skeram og fikk han til 45 % og er hittil det beste tryet vi har hatt på han, dette var på tiden vi så vidt hadde klart å ta Razorgore.
Og nå har 'core' gruppa i guilden leava og lagd en ny guild så leava jeg og er for tiden guildless 
|
_________________ Du må ikke sniffe lim!
Skrevet: Fre 12 Jan 2007, 12:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |