Av
Hurrafantastisk
Ble Medlem: 16 Jul 2006 Innlegg: 1134 Bosted: Laaanghus!
darkfrog skrev:
Jeg fÞler jeg mÄ nevne at lysene i pcen kan blinke i takt med musikken jeg spiller
Oooooh!!! Sliiiiik vil jeg ogsÄ haa! Hmm.. fÞler at pc'en min er kjedelig jeg i forhold til din sin.. Kanskje det er pÄ tide Ä pelle sammen en nye en med farsan ... denne gangen MED lys ^^! og andre fancye duppeditter! skal klare Ä overgÄ darkfrog sin rÄner pc!! sÄ det sÄ.. eller sÄ blir det vel en pÄ lik linje, ja..
Vi fÄr se
Skrevet: Sűn 13 Aug 2006, 22:12
darkfrog
l33t
Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
gkel skrev: darkfrog skrev:
Jeg fÞler jeg mÄ nevne at lysene i pcen kan blinke i takt med musikken jeg spiller
Oooooh!!! Sliiiiik vil jeg ogsÄ haa! Hmm.. fÞler at pc'en min er kjedelig jeg i forhold til din sin.. Kanskje det er pÄ tide Ä pelle sammen en nye en med farsan ... denne gangen MED lys ^^! og andre fancye duppeditter! skal klare Ä overgÄ darkfrog sin rÄner pc!! sÄ det sÄ.. eller sÄ blir det vel en pÄ lik linje, ja..
Vi fÄr se
Hehe, jeg tar det som en utfordring Hehe. Nei, jeg har fortsatt mange katoder jeg ikke har puttet inn i pcen enda, og jeg har 2 ledige 3.50" brÞnner jeg ikke har fylt opp. Men ja, skaff deg en barsk casemodding pc, sÄ kan vi ha de tÞffeste pcene pÄ DSGF (ihvertfal de tÞffeste stasjonÊre pcene, en viss annen kar har den tÞffeste laptoppen, jeg skal ikke nevne navn, han vet godt hvem han er selv, eller hva Jaqo?)
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Sűn 13 Aug 2006, 22:38
gkel
Hurrafantastisk
darkfrog skrev: gkel skrev: darkfrog skrev:
Vi fÄr se
Hehe, jeg tar det som en utfordring Hehe. Nei, jeg har fortsatt mange katoder jeg ikke har puttet inn i pcen enda, og jeg har 2 ledige 3.50" brÞnner jeg ikke har fylt opp. Men ja, skaff deg en barsk casemodding pc, sÄ kan vi ha de tÞffeste pcene pÄ DSGF (ihvertfal de tÞffeste stasjonÊre pcene, en viss annen kar har den tÞffeste laptoppen, jeg skal ikke nevne navn, han vet godt hvem han er selv, eller hva Jaqo?)
Hihi.. JAaa!!! Vi skal ha de tĂžffeste stasjonĂŠre pc'ene.. Det er en deal!! *Starter Ă„ planlegge hvordan den skal se ut*
Snart har jeg ogsÄ en utrolig tÞff elektronisk duppeditt
Skrevet: Sűn 13 Aug 2006, 23:09
Jaqo
Erkegranul
Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
darkfrog skrev:
(ihvertfal de tĂžffeste stasjonĂŠre pcene, en viss annen kar har den tĂžffeste laptoppen, jeg skal ikke nevne navn, han vet godt hvem han er selv, eller hva Jaqo?)
You know it beibeh!
Skrevet: Man 14 Aug 2006, 07:06
Jaqo
Erkegranul
Idag var jeg og kjĂžpte optisk mus til pese'n.
Det e'kke no spesielt fancy og hokus pokus med'n, men den er min og betyr mye for meg. Derfor viser jeg bilde over min nye ting jeg er sÄ stolt av
Og sÄ er det sÄnn morsomt rÞdt lys under *hihi*
Den er ikke sÄ veldig stor heller. FÄr plass inni hÄndflaten Se:
Skrevet: Man 14 Aug 2006, 12:09
gkel
Hurrafantastisk
Jaqo skrev: Idag var jeg og kjĂžpte optisk mus til pese'n.
Det e'kke no spesielt fancy og hokus pokus med'n, men den er min og betyr mye for meg. Derfor viser jeg bilde over min nye ting jeg er sÄ stolt av
Og sÄ er det sÄnn morsomt rÞdt lys under *hihi*
Den er ikke sÄ veldig stor heller. FÄr plass inni hÄndflaten Se:
Jeg har ogsÄ noe som ligner pÄ den!!! ^^
Skrevet: Man 14 Aug 2006, 13:48
darkfrog
l33t
Min mus eier Jaqo sin mus
Og nÄr man drar i ledningen sÄ blir den veldig lang
Ownage ^^ Jeg utfordrer deg til dingse duell Jaqo, laptoppen din er bannet, den er for imba.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Fre 18 Aug 2006, 00:39
gkel
Hurrafantastisk
darkfrog skrev: Min mus eier Jaqo sin mus
Og nÄr man drar i ledningen sÄ blir den veldig lang
Ownage ^^ Jeg utfordrer deg til dingse duell Jaqo, laptoppen din er bannet, den er for imba.
Hihi.. Har funnet ut at jeg egentlig ikke har sÄ veldig mange tÞffe duppeditter, men den musen var feet ^^! Tror pappa har sÄnn ett sted.. Eller.. noe som ser litt likt ut
akuratt nÄ sÄ er den tÞffeste duppeditten min (som jeg kan se) en Kazoo (eller noe sÄnt).. men den er jo ikke elektronisk, men den er tÞff ^^!
Skrevet: Fre 18 Aug 2006, 12:22
aniraC
Moderator
Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
sÄnn mus har jeg!!!
min feteste dupeditt nÄ er vel ipoden min..sÄnn svart med video..60 gb nÄ da!
_________________Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tir 22 Aug 2006, 18:39
aniraC
Moderator
Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
Jaqo skrev:
ingen som la merke til libressene i bakgrunnen? hahah;P
_________________Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tir 22 Aug 2006, 18:41
darkfrog
l33t
Hahaha Jaqo daaa, det er helt greit, du kan prate om sÄnt med oss.
ForĂžverig: Min trofaste DS boks som fungerer som min personelig minislave. Den holder 4 DS spill, 2 Gameboy Advance spill og en ekstra stylus for meg.
Helt klart en verdig duppeditt.
Skrevet: Tir 22 Aug 2006, 19:00
gkel
Hurrafantastisk
darkfrog skrev: Hahaha Jaqo daaa, det er helt greit, du kan prate om sÄnt med oss.
ForĂžverig: Min trofaste DS boks som fungerer som min personelig minislave. Den holder 4 DS spill, 2 Gameboy Advance spill og en ekstra stylus for meg.
Helt klart en verdig duppeditt.
Oooh! Fancy ^^! SÄÄÄ jeg Final fantasy der ?? ^^!!!!!!
ogsÄ DS spillene, men de visste jeg jo egentlig at du hadde ..
DS er fremdeles veldig kos ^^!
Akuratt i dag sÄ er vel min feteste duppeditt LP spilleren min ^^!
Skrevet: Tir 22 Aug 2006, 20:55
darkfrog
l33t
Japp, Final Fantasy: Dawn of Souls, FF1 og FF2 pÄ samme cart Akurat som et kinderegg, bare helt anderledes.
DS er og forblir kos ja ^^
Skrevet: Tir 22 Aug 2006, 22:34
gkel
Hurrafantastisk
darkfrog skrev: Japp, Final Fantasy: Dawn of Souls, FF1 og FF2 pÄ samme cart Akurat som et kinderegg, bare helt anderledes.
Weee ! Jeg liker Final Fantasy ^^!
Hihi.. Jeg spiste ekte kinderegg i helgen! Det er like morsomt hver gang! ogsÄ fÄr man sÄ mye rart !
NÄ har jeg faktisk forsÞkt Animal Crossing greia til DS da... det var litt smÄ spesielt...
Skrevet: Tir 22 Aug 2006, 22:39
Jaqo
Erkegranul
aniraC skrev:
ingen som la merke til libressene i bakgrunnen? hahah;P
MÞrkefrosk skrev: Hahaha Very Happy Jaqo daaa, det er helt greit, du kan prate om sÄnt med oss.
Shit!! Busted!
men dingse-duell Dark?? Hehe, kanskje det ja
*skaffe seg masse dingser*
Skrevet: Tir 22 Aug 2006, 22:51
darkfrog
l33t
gkel skrev: darkfrog skrev: Japp, Final Fantasy: Dawn of Souls, FF1 og FF2 pÄ samme cart Akurat som et kinderegg, bare helt anderledes.
Hihi.. Jeg spiste ekte kinderegg i helgen! Det er like morsomt hver gang! ogsÄ fÄr man sÄ mye rart !
NÄ har jeg faktisk forsÞkt Animal Crossing greia til DS da... det var litt smÄ spesielt...
Hehe, Animal Crossing er ikke sÄ gÞy pÄ DS, Gamecube versjonen er litt morsomere, men det er ikke morsomt emindre du dÞper byen "My Ass" og kaller karakteren for "fucktard"
Da fÄr man setninger som "Hey fucktard, welcome too My Ass", og "So, Fucktard, we are about to pull into My Ass, its one of my favorite places" Kansje bare morsomt etter et par pils, men dog ^^ Men snart kommer Harvest Moon til DS pÄ engelsk, og DA snakker vi Og nÄr Final Fantasy kommer pÄ DS sÄ er det ingen undskyldning til og ikke eie en
Jaqo: SO on, jeg skal la deg fÄ et fint lite forsprang og svi av alle lÞnningene de neste 6 mÄnedene pÄ dingser, da har du kansje en snÞballs sjanse i microen.
Skrevet: Tir 22 Aug 2006, 23:51
gkel
Hurrafantastisk
darkfrog skrev: gkel skrev: darkfrog skrev: Japp, Final Fantasy: Dawn of Souls, FF1 og FF2 pÄ samme cart Akurat som et kinderegg, bare helt anderledes.
Hehe, Animal Crossing er ikke sÄ gÞy pÄ DS, Gamecube versjonen er litt morsomere, men det er ikke morsomt emindre du dÞper byen "My Ass" og kaller karakteren for "fucktard"
Da fÄr man setninger som "Hey fucktard, welcome too My Ass", og "So, Fucktard, we are about to pull into My Ass, its one of my favorite places" Kansje bare morsomt etter et par pils, men dog ^^ Men snart kommer Harvest Moon til DS pÄ engelsk, og DA snakker vi Og nÄr Final Fantasy kommer pÄ DS sÄ er det ingen undskyldning til og ikke eie en
Jaqo: SO on, jeg skal la deg fÄ et fint lite forsprang og svi av alle lÞnningene de neste 6 mÄnedene pÄ dingser, da har du kansje en snÞballs sjanse i microen.
Neei.. Animal Crossing var ikke sÊrlig gÞy pÄ DS.. Har egentlig aldri prÞvd det pÄ Gamecube ... Hihi! "My ass" og "fucktard" er geniale navn ^^! Da blir det faktisk underholdene Ä spille det ! Harvest Moon ja ! ogsÄ Final Fantasy! Da blir det bra
Skrevet: Tor 24 Aug 2006, 16:12
Zylfia
Hurrafantastisk
Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
MINE!!!!!
i svart da
KjÞpt pÄ nett i natt, og kommer i posten innen 10 dager
Er en Creative Zen MicroPhoto 8GB + Belkin Sports Case + Neck Strap
Man kan lagre rundt 4000 sanger eller tusenvis av bilder (seff mulighet for musikk og bilder samtidig), bruke den som radio og diktafon!!
Og geniale dingsen har uttakbart, oppladbart batteri!!!
Skrevet: Ons 30 Aug 2006, 17:27
darkfrog
l33t
Zylfia skrev:
MINE!!!!!
i svart da
KjÞpt pÄ nett i natt, og kommer i posten innen 10 dager
Er en Creative Zen MicroPhoto 8GB + Belkin Sports Case + Neck Strap
Man kan lagre rundt 4000 sanger eller tusenvis av bilder (seff mulighet for musikk og bilder samtidig), bruke den som radio og diktafon!!
Og geniale dingsen har uttakbart, oppladbart batteri!!!
Niiice :O Det setter jo min iRiver HD340 i dyp skam. Si fra nÄr du fÄr den om du er fornÞyd eller ikke, ser etter ny Mp3 spiller selv, og jeg vet ikke om jeg klarer og vente til YP-K5 kommer til norge
Skrevet: Sűn 03 Sep 2006, 22:55
gkel
Hurrafantastisk
Jeg har ett urtoooolig fancy Yamaha keyboard da:D! ogsÄ er det kobla til pc'en via en transformator greie ting... *Klemme pÄ smartkoblingen til pc'en* og *ekstragodklemme pÄ keyboardet mitt sitt*..
Jeg kan jo si litt om den nÄr jeg fÞrst er i gang ^^!
-2 way speaker system
-bass boost system
- Touch response
- One touch setting
- Stereo sampled piano
- Yamaha education suite 2
eller for Ă„ si det enkelt... Det er en Yamaha PSR-290
Vet egentlig ikke om det gÄr som en tÞff duppeditt meg meg vÊre glad i den jah ^^!
Skrevet: Sűn 10 Sep 2006, 13:24
Vis Innlegg fra: Alle Innlegg 1 Dag 7 Dager 2 Uker 1 Mćned 3 Mćneder 6 Mćneder 1 Ćr Sorter etter: Dato Innleggets tittel Av Stigende Synkende