Side 11 av 11 [204 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 9, 10, 11 |
 |
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Er jeg musikknerd i dag tro? Eller er jeg bare totalt håpløs?? For når jeg ser hva jeg kicker på i dag så er det ikke mye håp for meg:
Kylie Minouge - Come Into My World
M2M - Don't
M2M - Everything(us version)
M2M - Leave Me Alone
Dido - Slide
Santana feat Rob Thomas - Smooth
Holly Valance - naughty Girl
Christina Aguilera feat Alicia Keys - Impossible
Boomkat - The Wreckoning
Bachelor Girl - Buses And Trains
sikkert mer og.
Men alt av dette er jo ikke SÅ ille. Jeg bare er ikke helt med på taktene her. Hvorfor kicker jeg på dette i dag liksom?
Kanskje musikknerden i meg forlanger noe hjernedødt. Tror vi satser på det. Evt er det lille-frø som bestemmer musikken litt 
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 15:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Toad_T
Veronica

Ble Medlem: 13 Apr 2003 Innlegg: 839 Bosted: Bollnäs city
|
kristian ingebritsen (ja han A1 fyren) er sinnsykt flink til å spille piano! kom som et sjokk for meg...jeg likte å disse han jeg, boyband mennesker skal jo ikke være musikalske!
jaja, han bruker hvertfall ikke musikaliteten sin til noe fornuftig, desverre.
dessuten har jeg oppdaget at favorittgitaristen min synes at marit fra m2m er en bra gitarist. hmmm...
|
_________________ I would go to jail with only boys just to prove I was as tough as you
Be A Slæsk
Skrevet: Lør 12 Feb 2005, 13:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
Toad_T skrev: |
dessuten har jeg oppdaget at favorittgitaristen min synes at marit fra m2m er en bra gitarist. hmmm... |
Var å så på Marit i går kveld, og hun kan iallefall spille gitar. Jeg hadde liksom ikke så høye tanker om m2m før, men synes nå Marit gjør det ålreit for seg selv
|
Skrevet: Lør 12 Feb 2005, 13:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Toad_T
Veronica

Ble Medlem: 13 Apr 2003 Innlegg: 839 Bosted: Bollnäs city
|
jepp, men altså, sier ikke at ho er dårlig gitarist da, regner med at ho var flink siden favorittgitaristen min synes det. ble bare en smule overassket...
|
_________________ I would go to jail with only boys just to prove I was as tough as you
Be A Slæsk
Skrevet: Søn 13 Feb 2005, 14:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |
Side 11 av 11 [204 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2, 3, ..., 9, 10, 11 |
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|