DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Musikk
Musikktips
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 2 [23 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Av Innlegg
Justin Case
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jan 2007
For å bruke tråden til det den var ment til, så er jeg ute etter alle former for prog rock/metal, jazzfunk, eksperimentel musikk (innen rock), ska, noen former for folkrock... det meste som er spilt inn av mennesker, bortsett fra p4-musikk... jeg kan vel ikke navnene på alle sjangerene, egentlig.

Musikk jeg har:
Dream Theater, Spock's Beard, Marillion, Dave Matthews m/ og uten band, Magic Pie, Aerosmith, Iron Maiden, Vamp, Noen av ELO, Cash Test Dummies, DumDum Boys, Jethro Tull, Kansas, Liquid Tension Experiment, Meat Loaf, Neal Morse, Peter Gabriel, Rhapsody (uuu, litt power metal der), Rush, System of a Down, Tokyo Ska Paradise Orchestra og Transatlantic

edit: jeg har mer, men dette er det jeg hører på. også er jeg glad i filmmusikk og andre orkestrerte stykker.

InnleggSkrevet: Fre 30 Mar 2007, 15:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Joshiwo
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 21 Mar 2007
Justin Case:

Sjekk ut The Aquabats. Third wave ska, ska-punk. Trommisen er Travis Barker (Blink-182, +44) Wink

InnleggSkrevet: Fre 30 Mar 2007, 15:36
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
haakon
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 17 Mar 2006
Justin Case: Prøv Jeff Wayne med cd'en "War of the worlds", fantastisk prog-rock:]. Black Widow er også meget bra, gammelt prog-rock fra 1960'ish.

InnleggSkrevet: Lør 31 Mar 2007, 19:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 2 [23 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Musikk
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet