DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Hvorfor liker jenter å kose med andre jenter?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 2 [36 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Av Innlegg
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Hvis man skal ta sånne tall seriøse er det jo viktig å se på hvor stor del av de jentene som er med i undersøkelsen som er bifile/lesbiske også...for er det en del av de vil jo tallene naturligvis gå bli høyere...

InnleggSkrevet: Tir 06 Mar 2007, 23:26
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
nala
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 27 Mar 2003
Det kommer vel litt an på hva vennskapet er basert på? Smile
Er det sånn barndomsvenninneting og så plutselig rote på byen en dag, er det jo litt merkelig?

Men hvis en bifil jente roter med venninna si, som er en "elskerinne",(for å bruke et ganske sterkt ord) hvor vennskapet kan være basert på mer enn en klem og en nuss på kinnet.. Er det vel ikke noe forskjell på en vanlig elsker/pulekompis?

Jeg ser ikke helt problemet? Noen er faktisk bifile og vil ikke ha "oppmerksomhet", slik kanskje noen vil. Det er forskjell på folk! Smile

InnleggSkrevet: Tir 06 Mar 2007, 23:35
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Det er jo også veldig mange jenter som vil eksperimentere litt...
Var forelska i ei sånn. Det ble flørting og kosing og sex. Også fant hun ut at hun ikke var interessert i jenter i det hele tatt og stakk..
Veldig god følelse.

Evil or Very Mad

InnleggSkrevet: Tir 06 Mar 2007, 23:47
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
nala
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 27 Mar 2003
Er jo helt ok å eksperimentere. Problemet er jo at som i de fleste elsker(inne)forhold, så får den ene følelser.. og da blir det jo lett et problem. hvorpå den ene parten ofte får noia og stikker..
Synd at man må oppleve slikt, for det er jo kjærlighetssorg uansett..

InnleggSkrevet: Tir 06 Mar 2007, 23:50
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Er for all del ikke imot eksperimentering. Det eneste jeg reagerte på var at hun løy for meg om det. Hun sa at hun også var bifil.
Men eksperimentering er bare bra.
Er man usikker på ting vil det bare plage deg i ettertid om man ikke finner ut av det. For de fleste iallfall. Jeg vet iallfall at jeg er glad for de opplevelsene jeg har hatt. Siden jeg faktisk liker jenter også tror jeg det ville plaget meg om jeg aldri ville fått vite hvordan det ville vært å være med ei jente...

InnleggSkrevet: Tir 06 Mar 2007, 23:52
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
toth42 skrev:
mathianus skrev:

Eneste jeg vet er at jeg fikk lyskemassasje av en lege engang jeg baila på snowboard og det eneste jeg tillot han å skjenke meg i den regionen var en intens smerte Smile

Når man quoter pondus, kan man godt kreditere den fantastiske Øverli, eller hva, math? Wink

Beklager så meget, ordvalget er dypt inspirert (les: direkte rip-off) av Frode Øverli dog selve hendelsen er sann Cool

InnleggSkrevet: Ons 07 Mar 2007, 14:12
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
bazukh
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005
Jeg kan vel egentlig bare svare på hvorfor jeg liker å kose med andre jenter, og det er vel rett og slett fordi jeg er bi ^^

InnleggSkrevet: Man 19 Mar 2007, 02:37
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Etter min mening er det mer et spørsmål om hvorfor ikke enn hvorfor. Jenter er jo ekstremt mye bedre å ta på enn gutter.

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Man 19 Mar 2007, 13:38
Litz
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 04 Mar 2004
nala skrev:
Det kommer vel litt an på hva vennskapet er basert på? Smile
Er det sånn barndomsvenninneting og så plutselig rote på byen en dag, er det jo litt merkelig?

Men hvis en bifil jente roter med venninna si, som er en "elskerinne",(for å bruke et ganske sterkt ord) hvor vennskapet kan være basert på mer enn en klem og en nuss på kinnet.. Er det vel ikke noe forskjell på en vanlig elsker/pulekompis?

Jeg ser ikke helt problemet? Noen er faktisk bifile og vil ikke ha "oppmerksomhet", slik kanskje noen vil. Det er forskjell på folk! Smile

Du tok ordene ut av munnen min... men det var vel ingen overraskelse. Wink

Hvor vanlig det er kommer vel helt an på hva slags mennesker man kjenner. Av alle de jentene jeg kjenner så er det flere som har hatt sex med samme kjønn enn som ikke har det.

Og tilbake til "hovedspørsmålet": Hvorfor jenter liker å kose med andre jenter? Fordi det er bra, deilig og fantastisk og man får noe en mann aldri kan klare å gi, uansett hvor mye han enn måtte prøve.
Dessuten, det er en ting vi jenter er suverene på... vi vet nemlig veldig godt hva som er bra og ikke, vi treffer de riktige punktene uansett og det blir ingen fomling eller "VM i å gni raskest og hardest mulig". Wink

InnleggSkrevet: Man 19 Mar 2007, 22:17
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004
sharee skrev:
Etter min mening er det mer et spørsmål om hvorfor ikke enn hvorfor. Jenter er jo ekstremt mye bedre å ta på enn gutter.
¨
¨
Jaaa, det har du vel rett i Very Happy

InnleggSkrevet: Tir 20 Mar 2007, 19:08
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Tja... Jenter er gode og myke og klemme på, men vil ikke driste meg til å gå så langt som å si at de er bedre å ta på enn gutter...
Jeg er veldig glad i gutter da... Twisted Evil

InnleggSkrevet: Ons 21 Mar 2007, 11:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
jeg satt forsåvidt og tittet på et bilde som ble tatt i går av Isabell og meg som "nusser"..jeg vet ikke helt om jeg likte det i den forstand, men vi gjorde det litt fordi gutta mente vi ikke turte..

jeg lurer på om kanskje det er det mange andre unge jenter tenker, at man koser med jentene for å tilfredstille gutta litt og tøye grensene sine.....?

InnleggSkrevet: Man 26 Mar 2007, 01:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Enig med Carina!
Det allmenn viten at gutter (ja, folkens, nå setter jeg dere i bås!! Tunge ) tenner på å se to jenter sammen. Det er iallfall en velkjent myte. Så jeg tror absolutt at mange jenter kysser, kliner og gjør mer også, fordi de vet at de vil få oppmerksomhet fra gutta av det.

Og selvsagt også for å tøye grenser...

InnleggSkrevet: Man 26 Mar 2007, 19:37
Litz
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 04 Mar 2004
Det som er så kjipt er jo at veldig mange da samtidig setter ALLE jenter som kliner med jenter i den båsen, at de kun er ute etter oppmerksomhet.

Personlig hadde jeg jentekjæreste før jeg fikk en (seriøs) guttekjæreste. Og jeg er drittlei kommentarer om at "herreguuud, nå er det liksom in å kline med andre jenter så da må dere liksom bare gjøre det?"

InnleggSkrevet: Man 26 Mar 2007, 20:53
Ronja

Ble Medlem: 13 Apr 2004
Det er litt trist når det blir sett på sånn. Jeg for min del har bare vært forelska i ei jente en gang, men jeg er rimelig sikker på at hvis jeg hadde tatt henne med til kammeratene mine, hadde de bare himla med øynene og trodd at det var for oppmerksomhet.

InnleggSkrevet: Man 26 Mar 2007, 20:57
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
bikerkids_88
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 19 Sep 2004
Re: Hvorfor liker jenter å kose med andre jenter?

Ronja skrev:

Det er jo ikke slik at gutter oppfører seg på samme måten....

Må nesten si at dette ikke alltid stemmer. Guttene i min vennegjeng, er slik. vi koser med hverandre og holder hender når vi går og klemmer på hverandre bare for gøy. Hender også rett som det er at man roter litt på fest også. De fleste er hetrofile (med et par unntak som er bifile). Men vi gjør det rett og slett fordi det er gøy. Spesielt i offentlighet. men det er nå mest fordi det er kos:)

Vi har forlengst fått homostempelet av alle "normale" folkene i byen, men det er egentlig bare gøy. Spesielt hvis man møter dem på en fest og man stjeler deres "lady of the night" Da blir de lang i maska:)

Edit: Må nesten presiseres at vi har en intimgrense som ingen av samme kjønn får krysse. Det som er innenfor det, er kjønnsorgan, samt rumpesprekk og -hull. Så sex er uaktuelt, men kosing er bare gøySmile

Selvom jeg for all del heller koser med jenter:) men jeg sier som ole brumm: "ja takk, begge deler"

InnleggSkrevet: Fre 06 Apr 2007, 21:28
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 2 [36 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet