|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
theJack
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Apr 2004 Innlegg: 485 Bosted: Oslo
|
Jeg ser så sjelden på TV, så jeg husker i liten grad hvilke reklamer som virkelig skjærer meg i hjertet, men det jeg vet med sikkerhet er: En gang i blant, under Simpsons elle That 70's show, eller noe annet jeg kunne finen på å se på, dukker det opp reklamer som medfører at jeg trykker mute og/eller løper ut på kjøkkenet en stund.
Jeg tålte aldri lørdagspizza-musikken. Nå har jeg selv bidratt til en låt som er i samme kategori (venninne lage Norvegiavise), men mitt standpunkt er ikke endret.
Reklamen for Black Parade / My Chemical Romance.
Enhver (musikk)reklame hvor produktet presenteres av en hyper, anstrengt og bassforvrengt mannsstemme (samleplater er verst).
Reklamene hvor jeg hater musikken, eller musikken står sentralt, er altså de jeg husker godt nok til å si jeg hater. Jeg vet det finnes andre. Skeptisk tåler jeg, kan til og med smile litt av den en sjelden gang. De aller fleste reklamer blir fulgt opp i det uendelige med reklamer som spiller på sine forgjengere. Jeg tror ikke det er snakk om manglende kreativitet, så mye som produktets identitet og veldig åpenbar og enkel subtilitet / genialitet. Med andre ord: Dumme greier, laget for å være så lettfattelige at ingen kan misforstå.
|
Skrevet: Fre 16 Mar 2007, 08:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Jeg trodde ikke det var mulig, men nå har opplysningen 1881 kommet med en eeeenda dårligere reklame. Jeg virkelig hater den.
(det er den der de står og spiller dart, og skriver opp poengsummen og så konkurrerer de om hvem som vet hvilket telefonnummer resultatet blir.)
Makan til irritasjon. Bleh.
|
Skrevet: Fre 16 Mar 2007, 17:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006 Innlegg: 1882 Bosted: I mørket...
|
Den er s å tåpelig, den reklamen for en eller annen mannsspray. En haug mad damer i bikini som løper mot han... ? Hmm, skeptisk!
|
_________________ Så rart ... å være flaggermus!
Ã… flakse rundt, fra hus til hus
og gå til sengs i trærne!
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?
Skrevet: Lør 17 Mar 2007, 17:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Nenja skrev: | Den er s å tåpelig, den reklamen for en eller annen mannsspray. En haug mad damer i bikini som løper mot han... ? Hmm, skeptisk! |
åh...vi syntes den var så lovende...masse løpende damer i bikini ( ), helt til det gikk opp for oss at det var reklame for axe...han dusten ødela alt.
*skuffa*
|
Skrevet: Søn 18 Mar 2007, 17:07 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jeg synes egentlig at den reklamen er ganske teit. men så var det alle disse damene, da... 
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Søn 18 Mar 2007, 19:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Jeg synes ikke det er pent i hele tatt jeg, litt for tynne damer med pupper som slenger og henger og hopper i alle retninger.. FÃ¥r litt "for mye av det gode"-feeling kanskje, og skifter kanal..
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Man 19 Mar 2007, 10:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Justin Case
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jan 2007 Innlegg: 561 Bosted: Hjemme
|
og hvor i granskauen kommer alle de damene fra? Dere damer må jo ha luktesans som overgår både hunden og sauen, hvis du lukter Axe på 500 mils avstand. Også syns jeg det er veldig rart at alle sammen har på seg lik bikini i forskjellige farger, og at ingen har vett til å ta på seg sko, og hvorfor i hel**** står han gubben med en axe i hver hånd og sprayer som en galning mens han snurrer rundt og rundt, på en øde strand som er veeeldig lite fremkommelig?
|
_________________ Og DU sier du har tær på føttene?
Skrevet: Tir 20 Mar 2007, 13:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
Når man snakker om den Axe-reklamen.. Axe må jo funke utrolig dårlig for en homofil mann da.. 
|
Skrevet: Tir 20 Mar 2007, 14:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gnomulfen
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 15 Nov 2005 Innlegg: 497 Bosted: Bergen
|
Full helsikkens pakke.
Ikkje vil eg se den dansen, ikkje vil eg danse den, og om en neger (unnskyld) farvet mann begynner å knase med hendene forann ansiktet mitt, så går det med ham som med den gamle damen som gjorde det mot meg øyeblikket før.
Argh.
|
_________________ I was going to say something witty, but then I suddently realised; I couldn't be arsed.
Skrevet: Tir 20 Mar 2007, 15:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Justin Case
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jan 2007 Innlegg: 561 Bosted: Hjemme
|
jeg tror at axe vil funke dårlig på heterofile menn også, etter den reklamen der
|
_________________ Og DU sier du har tær på føttene?
Skrevet: Tir 20 Mar 2007, 15:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |