|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
darkfrog skrev: | Pfft, du er bare sjalu fordi mine figurer IKKE ser ut som et resultat av Gulars og Kermit sin intime kveld!
|
HEIHEI!! Jeg digger den tingen!! Så det såh! 
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Tor 07 Des 2006, 22:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Meh! Lefdal åpna jo 9, ikke 10 som jeg trodde.
Jeg ble uanset skremt over andelen pensjonister som handla.
|
Skrevet: Fre 08 Des 2006, 10:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
haakoo skrev: |
Jeg ble uanset skremt over andelen pensjonister som handla. |
Heh, ja vil jeg tru! Alle pensjonister tar helt av i elektrobutikker i disse juletider! Syns jeg ser dem for meg går amok i butikkene:
"Nei, han [insert riktig barnebarn her] må nesten få den tynn-tv'n som e sånn stor da sjø! Han har no vært så snill i år, og han ønske sæ no den!"
og:
"Den spillmaskina som e så moderne no te dags, æ har no fortsatt nånn tusenlappa igjen av pensjonen! Syns no lille [insert riktig barnebarn her] kan få den og da sjø."
Det er bare sånn det er å være gammel og bestefar/mor. Man kjøper de dyre gavene som foreldrene ikke har råd til... 
|
Skrevet: Fre 08 Des 2006, 10:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
OOOOMFGOMFGOMFG  Jeg var den første som gikk ut av Lefdal med en Wii, jeg ble intervjuet av Akersposten. Jeg og fettern min stod i kø i 19 timer, men fyfaen så verdt det Herregud, jeg dør. Seriøst, jeg dør. Poster bilder etter jeg har spilt.
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Fre 08 Des 2006, 10:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
19 timer? ouch.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Fre 08 Des 2006, 18:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
darkfrog skrev: | OOOOMFGOMFGOMFG  Jeg var den første som gikk ut av Lefdal med en Wii, jeg ble intervjuet av Akersposten. Jeg og fettern min stod i kø i 19 timer, men fyfaen så verdt det Herregud, jeg dør. Seriøst, jeg dør. Poster bilder etter jeg har spilt. |
Post bilder før du dør da! Og legg ut link til Akersposten, om du finner deg selv der 
|
Skrevet: Fre 08 Des 2006, 23:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Hehe, finner ikke kamera ladern min
Artikelen blir nok lagt ut på onsdag, siden Akers avisen kommer fredager og onsdager.
Og det var faktisk ikke ille og stå 19 timer i kø, spesielt ikke når Lefdal var så utroooolig greie. Jeg og fettern min var nede på Lefdal rundt 14:30 på torsdag, og vi hadde med oss hver vår klappstol, så vi satt oss utafor. Så begynte det og regne som faen, så vi spleise på en paraply på G-Sport så satt vi og huttra under den lille paraplyen.
Da Lefdal så det så kom de først ut med glovarm kaffe til oss, så satt de søren døtte meg opp et svært partytelt til oss Og de kom ut regelmessig og ga oss kaffe og alt mulig, og sjefen spurte spesifik etter oss når de åpnet dørene på fredagen så vi skulle være de første som fikk kølapper Jeg har aldri vært borti sånn service og kundebehandling noen gang. Dog knakk teltet under vinden iløpet av natten, men det gjorde ikke særlig mye. Jeg ble overasket over hvor lite folk som kom, de første 8-9 timene satt jeg og fettern min alene der, så kom det en kar som ikke skulle ha Wii, men han skulle bare sjekke ut køen. Han hadde meg seg masse DS'er og Bomberman, så vi satt i den varme bilen hans og spilte Bomberman og prata osv. Han var der faktisk i mange timer, selvom han ikke skulle ha maskin Han kom når Lefdal åpnet også, og han stod utenfor og gratulerte meg når jeg spaserte ut med den første Wii'en (OVERJOY MODE!!)
Bottom line: Køen var veldig verdt det, masse hyggelig folk som kom utover natten og morgnen, og vi spilte DS og prata om spill, og det hele var egentlig en veldig positiv opplevelse. Og når jeg kom hjem og pakket opp Wii'en glemte jeg helt de timene jeg satt og frøys som en bikkje med et tynt pledd rundt kroppen og regn dryppende ned i nakken. Maskinen var helt klart verdt 19 timers kø... Jeg hadde gladelig stått 19 timer lengre om jeg måtte også 
|
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Lør 09 Des 2006, 02:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Entusiasme mann /Cheer
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Lør 09 Des 2006, 07:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Sånn utfra reklamene kan det jo se ut som Wii faktisk kan by på en god treningsøkt.. Kan den det?
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Lør 09 Des 2006, 16:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Jeg skal ærlig innrømme at jeg blir ganske sliten når jeg skal pumpe gulerotjus inn i dykkebrillene til kaninene i Rayman Raving Rabbids. Boxing i Wii Sports gjør deg også ganske svett etter en stund. Bortsett fra det er det ikke særlig slitsomt Du MÅ jo ikke hoppe og sprette, du kan bruke lette håndledd/armbevegelser også. Er jo selfølgelig morsomst og leve seg litt inn i det, og da blir du fort svett ^^
|
Skrevet: Lør 09 Des 2006, 16:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Jeg finner desverre ikke ladern til digitalkameraet mitt, så jeg får ikke tatt noen bilder... Og med over 30 timer spilletid på Wii så har jeg helt ærlig ikke lett så veldig mye heller
Men her er ihvertfal 2 bilder jeg tok med mobilen:
Fronten på Wii lyser opp når man får en ny melding eller den oppdaterer seg

|
Skrevet: Man 11 Des 2006, 08:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
wertoi
Slushpuppy!

Ble Medlem: 24 Feb 2004 Innlegg: 2113
|
Uansett hva du sier, Super Nintendoen danker ut alle andre konsoller på bildet (eller alle konsoller overhodet). Det enkle er ofte det beste^^
|
_________________ "Remember me...?" Slumped on a park bench, at the bottom of the social heap, the drunken derelict turns his eyes to the heavens as the first flakes of snow begin to fall. "Remember me? I ordered the blonde, the Firebird, the Alligator shoes... Somebody's made a terrible mistake."
- Tom Waits
Skrevet: Tir 12 Des 2006, 17:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

|
Wii er så absolutt verdt det ^^
|
Skrevet: Tir 12 Des 2006, 17:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Tjaaa... egentlig er jeg litt skeptisk til Wii, sånn i det store og hele...
Har ikke fått de beste kritikkene i de bladene jeg har lest.
Playstation 3 derimot...!!! DET er noe som skal eies etter hvert! 
|
Skrevet: Tir 12 Des 2006, 18:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
Det er første gangen jeg hører noe negativt om Wii, og jeg tror det er første gangen jeg hører noe positivt om PS3
Wii => Next gen konsoll
PS3 => 1.8 gen Konsoll, fortsatt bare vanlig gamepad. Greit at de har pynta litt på grafikken, men det er ikke nok!
|
Skrevet: Tir 12 Des 2006, 20:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Greit, dette er ikke en PS3-tråd, men det ble jo nevnt.
PS3 river. Dessuten er det stort sett kvalitet over hele linja når det kommer til PS-spill. Mange eksklusive titler, og ikke minst Bra spill. Det er det jeg setter pris på rundt en konsoll, ikke nødvendigvis at jeg kan veive med kontrollen (jeg har ikke et vondt ord om Nintendo, men det bunner ut i smak, behag og hvilket behov jeg selv har som en konsoll oppfyller
Nintendo har alltid vært litt for barnslig for meg når det kommer til spilltitler, så det må virkelig dukke opp noe interessant før Wii i det hele tatt skal bli aktuelt å vurdere; en bevegelsessensitiv kontroller gjøre særdeles lite for meg
Hvor man hører positivt og negativt om hvilke konsoller handler vel mer om hvilke fanboy-sider man henger på uansett :p
Oh, darkfrog, grattis!
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Tir 12 Des 2006, 20:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Tja, PS3 er helt klart en stilig maskin. Jeg prøvde den for 2 uker tilbake, hvor jeg spilte Motorstorm og Ressistance. Motorstorm var søppel, men Ressistance var faktisk veldig tøft.
Men, Baj; du prater om eksklusive tittler? Ok, hvilke gode, eksklusive tittler har PS? Jo, de har Metal Gear, som er den nest beste spillserien i hele verden. Metal Gear kom jo først på NES, og de hadde jo Twin Snakes på GC, men de fleste regner vel Metal Gear som et PS spill, jeg gjør ihvertfal det. MGS 4 ser bare helt utrolig ut, og jeg gleder meg stort til det. Så, PS har God of War, som har fått super kritiker og er sikkelig fett, God of War 2 er på vei. De har... hmmm, mange Final Fantasy spill, men de er jo ikke PS eksklusive. Jeg kommer ikke på fler en MGS og God of War... Kansje Ridge Racer også
Nintendo derimot, har mange fler eksklusive spill. Og i motsetning til Sony så går de etter fler aldersgrupper. Jeg mener, MGS og God of War er ikke akurat et spill du kan spille med hele familien. Det er heller spill som lar deg spille med venner (bortsett fra MGS3: Substance, som har online mode.) Nintedo har Zelda serien. Og Zelda serien er og blir den tøffeste spillserien gjenom tidene. Hvis noen har en negativ omtale om Ocarina of Time så vil jeg gjerne høre den A Link to the Past er også et helt utrolig fantastisk bra Zelda spill, og jeg er godt ute i Twilight Princess, og det lover veldig bra. Kansje tilogmed bedre en OoT.
Nintendo har Mario spillene. Mario, som reddet spillbransjen i 1986, MÅ man jo like Han er jo stapptøff.
Donkey Kong, Yoshi, Peach, Samus, Fox McCloud Wario, Luigi, Link, de er alle Nintendo. Og enda fler en dette også, men jeg skal jo ikke sitte her og ramse opp alle samma
Ok, så for og være rettferdig: Nintendo har hatt mange fler år på spillmarkedet enn det Sony har, så kansje vi får se litt fler karakterer senere som folk tenker "Oh, Sony" når de ser dem. Så hvis du ser etter eksklusive tittler så er vel ikke PS3 akurat valget. De har annonsert MGS 4 og Virtua Fighter 5 foreløbig? VF er jo også et ganske respektert PS spill, selvom det er Sega som har laga det
Nintendo har jo alerede 1 eksklusivt spill ute til Wii (Zelda TP) og de har annonsert at vi vil få se Super Mario Galaxy og Metroid Prime 3: Corruption iløpet av nesteår. Et nytt Donkey Kong spill skulle vist også være lagt fram på tegnebrettet.
Hah, dette ble en rimelig lang post, og nå høres jeg jo ut en som 13 år gammel guttunge som ikke har spilt annet en Nintendo. Så for og ha sagt det: Jeg er glad i PS også, jeg har tilbrakt mange timer med PSP og PS2, og de har mange flotte spill Jeg skal også ha meg en PS3 når MGS 4 kommer engang på slutten av 2007.
Oh, og når det kommer til barnselige Nintendo: Nintendo har aldri satset på blod og gørr, istedenfor har de satset på spill som man kan nyte i alle aldere. Se på Xbox feks, der har de nesten bare vold og sport. De slapp nylig Viva Pinata, som liksom er for alle. Alle spill Nintendo har laget er laget med tanke på alle (sikkert noen unntak, men uansett ). Jeg er nå 19 år, og det kan vel regnes som voksent? Zelda er fortsatt spill jeg elsker og spille. Et av mine favoritt spill er Yoshi Island (aka Mario World 2), og dette er spill jeg kunne likt for 11 år siden også. Faktisk så vil jeg tørre og påstå at Zelda er for et mer voksent puplikum også. Men Nintendo er på vei til og bli kvitt "kiddy" imaget sitt. Når Capcom var modige nok til og gi ut Resident Evil 4 på Gamecube ble vel noe av kiddy imaget vasket vekk. RE 4 ble jo braksukksess, og jeg håper 3dje parts utviklere fortsetter og lage slike spill til Nintendo maskiner. Et RE spill er alerede påvei til Wii.
In closing: Nintendo har fler eksklusive tittler en noen andre. Nintendo satser på alle aldersgrupper og Nintendo vil at folk skal ha det morsomt når de spiller ikke bare "oi, jeg sprang hodet på han karen der, så på sikkelig realistiske blodet." Men sony er dyktige de og, og de har MGS
Jeg kunne gjerne skrevet denne posten dobbelt så lang, men jeg antar det kommer hundre "tl;dr" poster her nå, så da går jeg og spiller mer Zelda istedenfor 
|
Skrevet: Ons 13 Des 2006, 06:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
En SNES-maskin med Street Fighter II og Final Fight! Hva mer trenger man? 
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Ons 13 Des 2006, 09:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

|
Her er artikkelen om meg og fettern min.
Var ikke så veldig mye av intervjuet som ble lagt ut da, men det er fortsatt litt stilig ^^
Får gåtilbake til Zelda jeg da.
AFK.
|
Skrevet: Man 18 Des 2006, 13:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
Lefdal fortjener juling.
På mandag var jeg der 0930 (de åpna 10), fordi jeg hadde fått beskjed at de skulle ha fått inn Wii. (De hadde sagt hver dag siden torsdag at de skulle få "i morgen".) Det stod en gjeng med mennesker rett innenfor døra når jeg kom inn, og jeg så ryggen på en fyr som gikk innover i butikken. Jeg slapp inn av han som hadde åpna døra og når jeg tok igjen mannen med lista kom en eller annen jypling og nekta meg å få skrive meg på. Jeg var altså ca 20 sekunder for sent til å få havne på lista over folk som skulle være sikra en Wii. Greit nok tenkte jeg, siden jeg hadde mulighet til å være der tidlig hver dag denne uka, noe jeg har vært.
I går fikk jeg beskjed at de skulle få inn Wii etter 1400, så i dag møtte jeg ikke opp tidlig. Når jeg så kom til Lefdal var de utsolgt.
Hvis jeg ser den lille jyplingen som nektet å skrive meg på lista bør han enten løpe fort eller dukke.
Det blir tydligvis ikke noe Wii på meg. Lefdal kan brenne.
|
Skrevet: Ons 20 Des 2006, 16:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |