DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Politikk & Religion
Hva ville ha skjedd med verden hvis du kunne bestemme?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 2 [23 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Av Innlegg
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006
Først ville jeg ha konsentrert meg om miljøet, funnet energikilder som gjorde menneskene uavhenging av fossile brennstoffer. Så ville jeg satt av mange steder der tigre og andre truede arter kan leve i fred, og satt opp strenge straffer for å skade dem. Jeg ville også lagt ekstremt strenge straffer for pedofile, voldtektsmenn, tvangsgifte osv.

Jeg ville ha bygd et stort, fint slott, og rundt ville jeg hatt et vernet område for flaggermus. Jeg ville ha satt forskere på saken om å klone drager, så de kunne komme inn i økosystemet. Jeg ville ha endret motene og idealene, slik at man ikke behøver å være syltynn for å være populær. Og en haug med andre ting ... Jeg ville selvsagt ha unet meg selv en tur eller to til berømte spøkelses-slott, og hvis jeg fant et veldig fint et, ville jeg ha invitert det hjem.
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Fre 29 Des 2006, 14:51
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
theJack
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Apr 2004
Jeg vet hva jeg ønsker å gjøre uansett hvem jeg er i verden, og oppgaven - eller hva man skal kalle det, er noe skremmende.

Jeg vil nemlig stille envher ansvarlig overfor seg selv. Det vil si at det enkelte menneske, spesielt med tanke på statsledere og industriherrer, skal forholde seg til konsekvensene av deres handlinger.

Den som lager en bombe skal vite det samme som den som slipper den, nemlig at liv går tapt, og han skal vedkjenne seg sin rolle i hvert et drap, før han skal få lov å fortelle meg nøyaktig hvorfor det var verd prisen.

(Han skal ikke fortelle meg det først og fremst for at jeg skal felle dom, men så han ikke skal kunne sluntre unna vurderingen og bare si det var riktig. Jeg har en følelse av at mange ikke forholder seg til mennesklige konsekvenser når de kommer opp på et nivå hvor tall er tellende.)

All good things are ducks
Og da kan du angre som en hest!

InnleggSkrevet: Man 26 Feb 2007, 17:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Justin Case
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jan 2007
stakkars verden...

InnleggSkrevet: Ons 28 Mar 2007, 22:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 2 [23 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Hjerneføde »   Politikk & Religion
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet