|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
I dette _spesifikke_ tilfellet - nei.
Men det er det at jeg _generelt_ skal måtte stole på andres dømmekraft om hvorvidt det er trygt eller ikke å legge seg over i motgående felt jeg ikke liker. Det er risikabelt nok som det er med forbikjøringer og andre faremomenter som kryss som er alt annet enn planfrie. Folk gjør feilbedømmelser rett som det er, så det blir mye tryggere hvis man av prinsipp holder sida si. En type vurdering mindre å bekymre seg for.
Tror jeg heller hadde tatt det med ro, ikke kjørt så fort i svingene, og heller nytt omgivelsene, jeg Og kom det en hissigpropp bak og ville forbi, så slapp jeg vedkommende forbi.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tor 14 Sep 2006, 09:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
jeg er _aldri_ stresset i bil men liker godt gasspedalen..woho! ellers er jeg flink til å følge trafikkreglene
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Fre 15 Sep 2006, 08:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
aniraC skrev: | jeg er _aldri_ stresset i bil men liker godt gasspedalen..woho! ellers er jeg flink til å følge trafikkreglene |
Det skulle bare mangle, vennen... 
|
_________________ Det finnes ikke problemer, bare utfordringer 
Skrevet: Søn 17 Sep 2006, 11:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lizz
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 28 Okt 2005 Innlegg: 269 Bosted: Trondheim
|
Mamma hater å sitte på når jeg kjører. Hun mener jeg er uforsiktig...skjønner ikke det der. Det eneste er at jeg kjører litt for fort noen ganger, fordi det er gøy...rett og slett!!! Men det er selvfølgelig avhengig av hvordan trafikken er :p
Hissig kan jeg ihvertfall bli...spesielt når det er rushtrafikk, enkelte folk er idioter!
Men jeg kjører ikke så masse bil da, for jeg har scooter Å jeg digger å suse forbi alle bilene når det er kø, men er veldig forsiktig da 
|
_________________ when ya got em' by the balls,their hearts and minds will follow 
Skrevet: Man 18 Sep 2006, 16:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

|
Greit...det er gøy å kjøre fort. Men husk sikkerhetsbelte da, i det minste... Vet du hvor mye en person på 85 kilo veier i et sammenstøt i 55 km/t? Nesten 4 tonn...god dammit. Jeg vil ikke ha noen i baksetet uten belte 
|
Skrevet: Ons 27 Sep 2006, 15:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lizz
SteinHakkeToillat

|
Knaskerot skrev: | Greit...det er gøy å kjøre fort. Men husk sikkerhetsbelte da, i det minste... Vet du hvor mye en person på 85 kilo veier i et sammenstøt i 55 km/t? Nesten 4 tonn...god dammit. Jeg vil ikke ha noen i baksetet uten belte  |
Jasså...prøver du å si at jeg veier 85 kg? 
|
_________________ when ya got em' by the balls,their hearts and minds will follow 
Skrevet: Tor 26 Okt 2006, 21:04 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

|
Lizz skrev: | Knaskerot skrev: | Greit...det er gøy å kjøre fort. Men husk sikkerhetsbelte da, i det minste... Vet du hvor mye en person på 85 kilo veier i et sammenstøt i 55 km/t? Nesten 4 tonn...god dammit. Jeg vil ikke ha noen i baksetet uten belte  |
Jasså...prøver du å si at jeg veier 85 kg?  |
Beklager, var det for lite? 
|
Skrevet: Tor 26 Okt 2006, 21:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lizz
SteinHakkeToillat

|
Knaskerot skrev: | Lizz skrev: | Knaskerot skrev: | Greit...det er gøy å kjøre fort. Men husk sikkerhetsbelte da, i det minste... Vet du hvor mye en person på 85 kilo veier i et sammenstøt i 55 km/t? Nesten 4 tonn...god dammit. Jeg vil ikke ha noen i baksetet uten belte  |
Jasså...prøver du å si at jeg veier 85 kg?  |
Beklager, var det for lite?  |
Ja, veldig! Du må ihvertfall slenge på 20 til Eller ikke 
|
Skrevet: Tor 26 Okt 2006, 21:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Hmmm.... når jeg tenker meg litt om, så trur jeg faktisk ikke jeg har sittet på til Lizz før...
Kanskje fordi jeg ikke har turt...? 
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Tor 26 Okt 2006, 21:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Lizz
SteinHakkeToillat

|
Kjører fint jeg! Nok om den saken 
|
Skrevet: Tor 26 Okt 2006, 21:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

|
Jeg er en forbanna god sjåfør. Ferdig snakka.
|
Skrevet: Søn 05 Nov 2006, 15:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Jeg er veldig glad i litt fart, og må inrømme at søndagskjørere kan irritere meg ganske krafitg... Men er litt digg at mesteparten av skoleveien min er e6'en...
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Fre 17 Nov 2006, 09:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter: