|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004 Innlegg: 3525 Bosted: Trondheim
|
Asfrith skrev: | Jaqo skrev: | Asfrith skrev: | Jaqo skrev: | Pyro skrev: | Hvorfor i all verden finne på å forlate så flotte mennesker?! Jeg vil meg selv ikke så vondt! Jeg har vært dsgf-er siden 2000 (ikke alltid like aktiv, men kommer alltid tilbake), og det har jeg tenkt å fortsette meg! Såh! |
Du tok ordene ut av min munn, Pyro!!
Selv har jeg vært dsgf-medlem siden 1998, men jeg angrer som en hest på at jeg ikke har vært aktiv før de siste tre årene!! |
Høh... Plutselig føler jeg meg liten her, har ikke vært medlem så lenge... |
Men du ER medlem, og det er DET som teller  |
Sant nok! Jeg er jo gal... |
*enig-nikke*
|
_________________ De profundis...
Skrevet: Fre 14 Jul 2006, 20:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
darkfrog
l33t

Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 1448 Bosted: Forran pcen.
|
Jeg er her helt til jeg dør, ikke har råd til og betale internetten min mer eller blir bannet ^^
|
_________________ Sit back, relax and smell the roses.
Viruses for a Mac? Ofcourse there are no viruses for a Mac, who the hell would wanna fuck up a Mac even more?
Skrevet: Søn 30 Jul 2006, 10:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
jeg sverger: Til og med når jeg har havna på gammelhjem er det ingen som kan holde meg borte herfra 
|
Skrevet: Søn 30 Jul 2006, 15:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006 Innlegg: 941 Bosted: Larvik/Stjørdal
|
Jaqo skrev: | jeg sverger: Til og med når jeg har havna på gammelhjem er det ingen som kan holde meg borte herfra  |
Hvis du blir satt inn på psykiatrisk avdeling får du ikke tilgang på pc...hva gjør du da?
|
_________________ Det finnes ikke problemer, bare utfordringer 
Skrevet: Søn 30 Jul 2006, 17:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Knaskerot skrev: |
Hvis du blir satt inn på psykiatrisk avdeling får du ikke tilgang på pc...hva gjør du da? |
Hvis han blir lukket og låst inne....?
|
_________________ Imba Ownage!
Banankjole!
23-19
Skrevet: Søn 30 Jul 2006, 18:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

|
Pyro skrev: | Knaskerot skrev: |
Hvis du blir satt inn på psykiatrisk avdeling får du ikke tilgang på pc...hva gjør du da? |
Hvis han blir lukket og låst inne....? |
Hehe 
|
Skrevet: Søn 30 Jul 2006, 19:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Knaskerot skrev: | Jaqo skrev: | jeg sverger: Til og med når jeg har havna på gammelhjem er det ingen som kan holde meg borte herfra  |
Spiller normal, så de slipper meg ut igjen seff!!
Pyro skrev: | Hvis han blir lukket og låst inne....? |
Du har ikke tenkt å sladre på meg vel???
|
Skrevet: Søn 30 Jul 2006, 21:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Tja, kommer vel alltid til å trolle dsgf-forumet til en viss grad. Men jeg er ikke aktiv nok til å holde meg oppdatert på sitat-msn samtalene deres i noen av trådene så jeg vet ikke. Men jeg dukker nok opp og flørter litt med Toth42 i noen av trådene hans.
Btw, jeg har hørt at når Toth42 bader blir han ikke våt, vannet blir toth42.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tir 01 Aug 2006, 11:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
mathianus skrev: | Btw, jeg har hørt at når Toth42 bader blir han ikke våt, vannet blir toth42. | You've got it, mister!
du er veldig søt, til å ha mat i anus.. 
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tir 01 Aug 2006, 12:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
gkel
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 16 Jul 2006 Innlegg: 1134 Bosted: Laaanghus!
|
man kan ikke bare slutte å være aktive på forumet!!!! Dette er da genialt:D!!!! Jeg skal bli her heeeeelt til kasper og jesper og jonatan kommer og røver meg!!!! Så deeeeeet så 
|
_________________ To tell the truth, we are completely mad. we are inmates of a Bengali psychiatric institution and we escaped by making this skin out of old cereal packets... 
Skrevet: Tir 01 Aug 2006, 17:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Jaqo skrev: | Asfrith skrev: | Jaqo skrev: | Asfrith skrev: | Jaqo skrev: | Pyro skrev: | Hvorfor i all verden finne på å forlate så flotte mennesker?! Jeg vil meg selv ikke så vondt! Jeg har vært dsgf-er siden 2000 (ikke alltid like aktiv, men kommer alltid tilbake), og det har jeg tenkt å fortsette meg! Såh! |
Du tok ordene ut av min munn, Pyro!!
Selv har jeg vært dsgf-medlem siden 1998, men jeg angrer som en hest på at jeg ikke har vært aktiv før de siste tre årene!! |
Høh... Plutselig føler jeg meg liten her, har ikke vært medlem så lenge... |
Men du ER medlem, og det er DET som teller  |
Sant nok! Jeg er jo gal... |
*enig-nikke* |
/|\
Skulle noen forresten lure på hva jeg mener med sitat-msn-samtaler 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Ons 02 Aug 2006, 13:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Njaaa. Så lenge jeg liker meg her. For å være ærlig, jeg likte meg bedre før..
For min del hadde jeg sagt ja takk til flere nye brukere, så ikke halvparten av trådene bare blir lekeprat mellom noen få av forumets brukere.
|
_________________ Åååå, jaaa, de åpner jo døøra!
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 12:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Ronja skrev: |
For min del hadde jeg sagt ja takk til flere nye brukere, så ikke halvparten av trådene bare blir lekeprat mellom noen få av forumets brukere. |
Dette er jeg veldig enig i. Jeg savner mer diskusjoner enn koseflørting og lek mellom medlemmene (mye internt) som sjeldent leder til mer enn fullstendig avsporing. Jeg synes det er flott at medlemmene kommer overens her inne, men det kan bli litt mye for forumets del
Og jeg står fortsatt på at jeg kommer til å henge her så lenge det er liv i DSGF, av åpenbare årsaker.
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 12:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Når Sex og sånt er forandret til: Nå skal man prøve å dra ut så mange personlige opplysninger av hverandre som mulig, å de skal helst innebære andre på forumet.. Så blir det. Kjedelig.
|
_________________ Åååå, jaaa, de åpner jo døøra!
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 12:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Uhmm..... jeg føler meg litt sånn derre.... skyldig
Skal prøve å skjerpe meg.
Vil jo ikke at andre DSGF'ere (fantastiske fruktkaker alle sammen!! ) skal mistrives i dette fantastiske forbundet grunnet noe jeg blant andre er årsak til...
SÃ¥... Unnskyld...
|
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 14:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Knaskerot
Veronica

|
Stiller meg bak Jaqo og skal prøve å skjerpe meg litt. Men jeg føler jeg har vært litt flink også den drøye måneden jeg har vært her...
|
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 16:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Knaskerot skrev: | Stiller meg bak Jaqo og skal prøve å skjerpe meg litt. Men jeg føler jeg har vært litt flink også den drøye måneden jeg har vært her... |
Ja det har du 
|
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 16:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Asfrith
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006 Innlegg: 3325 Bosted: Mellom regnbygene
|
Må vel gjerne be om unnskyldning jeg også. Likevel syns jeg at jeg har vært flinkere til å holde meg innenfor topic nå i det siste enn for noen uker siden. Men jeg vil jo gjerne at alle dere koselige mennesker skal være her lenge 
|
_________________ We only use 10% of our brains. Imagine what we could accomplish if we just used the other 60%.
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 19:51 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jaqo
Erkegranul

|
Om så min kropp svekkes til slutt, vil jeg ALLTID forbli DSGF'er i mitt hjerte og min sjel! Alltid!!! 
|
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 20:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
dere sier dere skal skjerpe dere, men dere gjør det ikke !!!
herregud, se på deg f.eks Asfrith, du har over 2000 innlegg på noen få måneder ? har du tenkt på det noen gang ?
gå igjennom innleggene deres og se hvor mange som EGENTLIG er relatert til tema ? det er få det ! det blir ALTFOR mye "enig", "nikke", "*kose*" osv...skriv noe fornuftig og ikke quote altfor mye!!
forresten, skal dere kosesnakke kan dere gjøre det på dsgf.no eller sende en pm (jeg får forresten altfor sjeldent PM, så be my guest )
klem og kos og litt til fra meg
T: jeg kommer til å være her for alltid såh!
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Fre 11 Aug 2006, 22:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |