DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Software / Hardware
Hvor rå er DIN pc?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 2 [27 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Av Innlegg
Optimist
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006
toth42 skrev:
Min er Core 2 duo, er din?

Jepp Very Happy Kaller meg alltid IntelCoreDuo når jeg gamer Razz

InnleggSkrevet: Søn 18 Feb 2007, 22:54
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Greeeit, så har du og core 2.. Men jeg har 17", numpad og innebygd webcam og mic.. Tunge Og fjernkontroll!
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Man 19 Feb 2007, 09:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Optimist
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006
toth42 skrev:
Greeeit, så har du og core 2.. Men jeg har 17", numpad og innebygd webcam og mic.. Tunge Og fjernkontroll!

Jeg har widescreen, innebygd mic og webcam, og en tast det står "CAPS LOCK" på.

InnleggSkrevet: Tir 20 Feb 2007, 09:48
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
toth42 skrev:
... og innebygd webcam og mic.. Tunge Og fjernkontroll!

Det er vel standard på alle bærbare maskiner? Oh, vent, du kjøpte ikke Mac nei Razz

InnleggSkrevet: Tir 20 Feb 2007, 11:02
toth42
Cowboy
Cowboy

Optimist skrev:
toth42 skrev:

Jeg har widescreen, innebygd mic og webcam, og en tast det står "CAPS LOCK" på.

Åh.. Så bare ikke no webcam på bildet du la ut..

haakoo skrev:
toth42 skrev:
... og innebygd webcam og mic.. Tunge Og fjernkontroll!

Det er vel standard på alle bærbare maskiner? Oh, vent, du kjøpte ikke Mac nei Razz

Nei.. Og faktisk er jeg ganske glad for det, med mindre mac har noe tilsvarende Media Center. Jeg er klar over at folk disser det, men for min del er det helt konge. Alt i forhold til TV og annet AV-utstyr justeres fullstendig automatisk, og når man har fjernkontroll er det en lek å vise bilder og film til alle i stua på TV'n. Har også direkte tilgang til ymse web-tv, film-leie og karaoke(faktisk) uten å bruke nettlesere, mus eller tastatur.

InnleggSkrevet: Tir 20 Feb 2007, 11:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
toth42 skrev:

Nei.. Og faktisk er jeg ganske glad for det, med mindre mac har noe tilsvarende Media Center. Jeg er klar over at folk disser det, men for min del er det helt konge. Alt i forhold til TV og annet AV-utstyr justeres fullstendig automatisk, og når man har fjernkontroll er det en lek å vise bilder og film til alle i stua på TV'n. Har også direkte tilgang til ymse web-tv, film-leie og karaoke(faktisk) uten å bruke nettlesere, mus eller tastatur.

Tja, Os X har hatt Front Row en god stund. Men hey, jeg skal gi deg den, det må jo være noe MS har greid å komme på selv. Razz Front Row er knyttet mot iTunes og iPhoto, så man har tilgang til stortsett det man trenger.

Det er greit at folk liker Windows, men du får all funksjonalitet til stortsett alle andre platformer og...

InnleggSkrevet: Tir 20 Feb 2007, 22:01
toth42
Cowboy
Cowboy

Front Row lignet mer på HP's QuickPlay, som jeg også har:
QuickPlay is a technology pioneered by Hewlett-Packard and is currently used in their DV line of consumer notebook computers which include the dv1000, dv2000, dv4000, dv5000, dv6000, dv8000, and dv9000. This feature lets users play their music CDs, DVD movies, and MP3s stored on the hard drive in a separate Linux partition without booting to the main operating system.
http://en.wikipedia.org/wiki/QuickPlay
Ganske kjekt..

Og bare for morro:
http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_XP_Media_Center_Edition

Windows XP Media Center Edition 2005 makes it possible for third parties to build software that extends the Media Center experience. Through this new capability, third-party companies have developed a range of products, services, and information designed for the Media Center distance interface.
http://www.benshouse.net/add-ons.php

InnleggSkrevet: Ons 21 Feb 2007, 09:35
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 2 [27 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Teknologibabbel »   Software / Hardware
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet