|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Optimist
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006 Innlegg: 222 Bosted: Larvik
|
toth42 skrev: | Min er Core 2 duo, er din? |
Jepp Kaller meg alltid IntelCoreDuo når jeg gamer 
|
_________________ Verden er urettferdig. Heldigvis er den som regel urettferdig til optimistens fordel 
Skrevet: Søn 18 Feb 2007, 22:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
Greeeit, så har du og core 2.. Men jeg har 17", numpad og innebygd webcam og mic.. Og fjernkontroll!
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Man 19 Feb 2007, 09:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Optimist
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Mar 2006 Innlegg: 222 Bosted: Larvik
|
toth42 skrev: | Greeeit, så har du og core 2.. Men jeg har 17", numpad og innebygd webcam og mic.. Og fjernkontroll! |
Jeg har widescreen, innebygd mic og webcam, og en tast det står "CAPS LOCK" på.
|
_________________ Verden er urettferdig. Heldigvis er den som regel urettferdig til optimistens fordel 
Skrevet: Tir 20 Feb 2007, 09:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
toth42 skrev: | ... og innebygd webcam og mic.. Og fjernkontroll! |
Det er vel standard på alle bærbare maskiner? Oh, vent, du kjøpte ikke Mac nei 
|
Skrevet: Tir 20 Feb 2007, 11:02 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
Optimist skrev: | toth42 skrev: | Greeeit, så har du og core 2.. Men jeg har 17", numpad og innebygd webcam og mic.. Og fjernkontroll! |
Jeg har widescreen, innebygd mic og webcam, og en tast det står "CAPS LOCK" på. |
Åh.. Så bare ikke no webcam på bildet du la ut..
haakoo skrev: | toth42 skrev: | ... og innebygd webcam og mic.. Og fjernkontroll! |
Det er vel standard på alle bærbare maskiner? Oh, vent, du kjøpte ikke Mac nei  |
Nei.. Og faktisk er jeg ganske glad for det, med mindre mac har noe tilsvarende Media Center. Jeg er klar over at folk disser det, men for min del er det helt konge. Alt i forhold til TV og annet AV-utstyr justeres fullstendig automatisk, og når man har fjernkontroll er det en lek å vise bilder og film til alle i stua på TV'n. Har også direkte tilgang til ymse web-tv, film-leie og karaoke(faktisk) uten å bruke nettlesere, mus eller tastatur.
|
Skrevet: Tir 20 Feb 2007, 11:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
toth42 skrev: |
Nei.. Og faktisk er jeg ganske glad for det, med mindre mac har noe tilsvarende Media Center. Jeg er klar over at folk disser det, men for min del er det helt konge. Alt i forhold til TV og annet AV-utstyr justeres fullstendig automatisk, og når man har fjernkontroll er det en lek å vise bilder og film til alle i stua på TV'n. Har også direkte tilgang til ymse web-tv, film-leie og karaoke(faktisk) uten å bruke nettlesere, mus eller tastatur. |
Tja, Os X har hatt Front Row en god stund. Men hey, jeg skal gi deg den, det må jo være noe MS har greid å komme på selv. Front Row er knyttet mot iTunes og iPhoto, så man har tilgang til stortsett det man trenger.
Det er greit at folk liker Windows, men du får all funksjonalitet til stortsett alle andre platformer og...
|
Skrevet: Tir 20 Feb 2007, 22:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

|
Front Row lignet mer på HP's QuickPlay, som jeg også har:
QuickPlay is a technology pioneered by Hewlett-Packard and is currently used in their DV line of consumer notebook computers which include the dv1000, dv2000, dv4000, dv5000, dv6000, dv8000, and dv9000. This feature lets users play their music CDs, DVD movies, and MP3s stored on the hard drive in a separate Linux partition without booting to the main operating system.
http://en.wikipedia.org/wiki/QuickPlay
Ganske kjekt..
Og bare for morro:
http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_XP_Media_Center_Edition
Windows XP Media Center Edition 2005 makes it possible for third parties to build software that extends the Media Center experience. Through this new capability, third-party companies have developed a range of products, services, and information designed for the Media Center distance interface.
http://www.benshouse.net/add-ons.php
|
Skrevet: Ons 21 Feb 2007, 09:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |