|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Puseklatt
Varm i trøya

Ble Medlem: 26 Mar 2006 Innlegg: 48 Bosted: Oslo
|
Tittan skrev: | Hehe, spørsmålet er selvfølgelig satt på spissen... men hør her:
Hvis gutter er på byen, tror dere jenter at de ser på personligheten deres, eller kroppen deres?
og
Hvis en gutt er skikkelig lei seg (og i stand til å vise følelser) - tror du han velger en kompis eller ei venninne å vise disse følelsene til? |
jeg tror gutter først ser på kroppen til en jente om han ser henne på byen. Jeg tror ikke en gutt vil legge merke til en jente på byen som han ikke finner attraktiv. Det er jo litt vanskelig å se personlighet på utseende, er det ikke? Jenter er vel egentlig ganske like gutter når det gjelder det, tror jeg.
Og så tror jeg han ville velge å prate med en venninne om han var skikkelig lei seg. Vet ikke hvorfor. Det kommer vel an på hva slags kompiser han har (og hvaslags venninner). Om man har en sånn, tja, hva kan man kalle det? greie på at det er greit å snakke om følelser? da kan han vel snakke med en kompis. om ikke, ville han sikkert snakke med en venninne...
Men det er jo litt vanskelig å svare på dette i og med at jeg lissom ikke er gutt...
|
Skrevet: Tor 06 Apr 2006, 23:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jenter er ikke utstyrt med en spesiell radar som gjør dem istand til å se personligheter ved første blikk, så tenker begge kjønn er ganske flinke til å først og fremst legge til kropp, utseende og handlinger sånn i begynnelsen. Det finnes de som forsøker å benekte det, men jeg tror ikke for et øyeblikk på dem. Hva skulle de ellers lagt merke til?
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Fre 07 Apr 2006, 20:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Jeg vil ikke si jeg først å fremst kikker på kroppen til en gutt.. Er kanskje mer ansiktet, håret, klærne, stilen, hvordan han bærer seg, og om han har utstråling og glimt i øyet.
Jeg går ut i fra at det er litt sånn for begge kjønn..? Har ikke sånne ting mer å si på første inntrykket enn f.eks. størrelsen på puppene og rompa?
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Lør 08 Apr 2006, 11:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
For min del er det "viktig" at jenta har en pen munn... Ja, det er sikkert litt sært, men sånn er det bare... Den må forme seg på en pen måte når hun snakker, men det er veldig vanskelig å forklare.
Så, jeg ser på munnen først, og så hører jeg på at hun snakker (gjerne om seg selv) en stund, for å finne ut om... argh - urvanskelig å forklare ja...
Men personligheten er viktig, det er ikke tvil om det... men alt dette er litt på siden av spørsmålet mitt da 
|
Skrevet: Lør 08 Apr 2006, 13:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Jeg klarer ikke legge merke til enkeltheter hos de personene jeg møter og særlig ikke hos det motsatte kjønn. Når jeg møter noen er det en helhet som møter meg, et enkelt individ satt sammen av masse rart.
Klart jeg syns noen deler er kulere enn andre, f.eks. at eksen min alltid bokstavelig talt hutret når jeg knakk et fingerledd , men denne helheten av forskjellige ting blir på en måte en enkelt ting jeg liker ved den personen og dermed er det gjort. Komplisert og enkelt på en gang, akkurat slik det skal være.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Søn 09 Apr 2006, 00:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
mathianus skrev: | Jeg klarer ikke legge merke til enkeltheter hos de personene jeg møter og særlig ikke hos det motsatte kjønn. Når jeg møter noen er det en helhet som møter meg, et enkelt individ satt sammen av masse rart. |
Fullstendig enig.
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Man 10 Apr 2006, 07:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Denne tråden har utviklet seg artig. men jeg må si: grunnen til at jenter holder ut med dere mannfolk er fordi vi innerst inne veit at vi er ganske vanskelige og håpløse selv.. Menn tenker ikke så mye over sine handlinger. Jenter tenker kanskje for mye over sine handlinger. Jeg tror mange av oss jenter veit så godt at vi er krevende selv. Da må man bare ta seg selv i nakken når man mister tålmodigheten med mannen sin.
Dette gjelder meg selv og flere andre jeg kjenner i alle fall.
Min kjære har en enorm tålmodighet med monster-voon vaffal
Og jeg har masse tålmodighet med min surrevirresinnamann (han er ikke så gæli asså)
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Tir 11 Apr 2006, 14:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006 Innlegg: 599 Bosted: i en hjerteformet spilledåse
|
Jeg syns nå ikke dere gutter er så ille jeg, da. Og jenter har en tendens til å velle alle bekymringer over på dere også, så vi er ikke noe bedre. Objekt-fikseringen er kanskje ikke så utbredt hos oss, men jeg syns likevel dere må holde ut med mye. Dessuten er vi så veldig glad i dere uansett.
Personlig (faktisk.) har jeg et lyte som gjør at når jeg ser en 'kjekk' gutt må jeg tenke: lurer på hvordan han ER...? Liker ikke idealmennesker. Beklager, dere som liker deres vaskebrettmage-muskelbesatte kropper og ellers feilfrie utseende- dere imponerer meg ikke. Jeg er bare ikke begeistret for poster-boys. Vis meg personlighet, gutter. Ha litt HUMOR, for svingende! Vær litt intelligente, litt sjarmerende, litt søte, så vinner dere den dere vil ha. (hvis hun da ikke er totalt overflatisk, in which case hun ikke er verdt bryet.)
|
Skrevet: Tir 23 Mai 2006, 21:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
Corvus skrev: | Vis meg personlighet, gutter. Ha litt HUMOR, for svingende! Vær litt intelligente, litt sjarmerende, litt søte, så vinner dere den dere vil ha. (hvis hun da ikke er totalt overflatisk, in which case hun ikke er verdt bryet.) |
Dævven schteike!! Det er jo meg jo... *titter ned på vaskeballen* Hmm... hvor er du Corvus, og hvor gammel og slikt? *stryker hånden gjennom håret, som var tykkere før*

|
Skrevet: Fre 02 Jun 2006, 16:29 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
TD
Varm i trøya

Ble Medlem: 02 Des 2005 Innlegg: 49 Bosted: Rosenholm
|
Voon skrev: | hmm, trøstesex? menn altså. |
Trøstesex
Makeupsex
Fyllesex
Gla'sex
Brakeupsex
Gjennsynsex
Formorroskyldsex
Jegelskerdegsex
Viskallageungesex
Vennskapssex
Ja... du begynner kanskje å ane et mønster 
|
_________________ Think different...
Skrevet: Fre 02 Jun 2006, 23:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Paraplymeizter
Varm i trøya

Ble Medlem: 10 Feb 2006 Innlegg: 40 Bosted: Ski og Gjøvik
|
Neinei, Tittan, nå tar du feil..
Det er jo MEG det er (uten vaskeball og med hår) 
|
Skrevet: Tir 06 Jun 2006, 22:27 Sist endret av Paraplymeizter den Tir 06 Jun 2006, 22:32, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gnomulfen
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 15 Nov 2005 Innlegg: 497 Bosted: Bergen
|
Corvus skrev: | Vis meg personlighet, gutter. Ha litt HUMOR, for svingende! Vær litt intelligente, litt sjarmerende, litt søte, så vinner dere den dere vil ha. (hvis hun da ikke er totalt overflatisk, in which case hun ikke er verdt bryet.) |
Morsomme er at eg er alt det der, men alikevell notorisk singel. Noe som bare beviser at alle teorier må ha en antitese. *host*
|
_________________ I was going to say something witty, but then I suddently realised; I couldn't be arsed.
Skrevet: Tir 06 Jun 2006, 22:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zylfia
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005 Innlegg: 1267
|
Gnomulfen skrev: | Corvus skrev: | Vis meg personlighet, gutter. Ha litt HUMOR, for svingende! Vær litt intelligente, litt sjarmerende, litt søte, så vinner dere den dere vil ha. (hvis hun da ikke er totalt overflatisk, in which case hun ikke er verdt bryet.) |
Morsomme er at eg er alt det der, men alikevell notorisk singel. Noe som bare beviser at alle teorier må ha en antitese. *host* |
Yeah riiiight..
Du har vært sammen med folk før, så notorisk er du ikke, og du har god tid ennå 
|
Skrevet: Tir 06 Jun 2006, 23:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Gnomulfen
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 15 Nov 2005 Innlegg: 497 Bosted: Bergen
|
Det beviste bare at selv blinde haner kan finne høner, men genrelt er eg dømt til singellivet, nå har eg tilogmed en grad på det. Så det så! 
|
_________________ I was going to say something witty, but then I suddently realised; I couldn't be arsed.
Skrevet: Ons 07 Jun 2006, 16:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |