|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Nå har jeg aldri ment at jeg er "så jævla vosken".
Jeg har vel faktisk erklært meg selv überbarnslig opp til flere ganger.
En egen "voksenavdeling" var mer et begrep brukt for å illustrere et poeng. Et alternativ og en lengre tittel kunne vært "hva med en egen del for oss som prøver å bidra med saklige innlegg?".
Jeg tror noen har alt for lett for å ta ting bokstavelig.
Og hvor barnslig jeg enn måtte være, så får det meg til å føle meg eldre når de innleggene jeg må svare på er "høhøhø, dere er så teite ass, høhøhø..!"
Sukk.
(Og tillat meg å påpeke at herming er ikke akkurat voksent det heller, så det der var jo rette ræva som feis. )
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Man 19 Mai 2003, 14:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jentepust
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 379
|
Hvis det er DET dere mener, så er det jo en helt annen sak. Men det er jo forskjell på å vere humoristisk og litt useriøs og sånn, og på å skrive lange, fullstendig meningsløse ytringer da?
(Be om tilgivelse for min lett antennelighet )
|
_________________ En verden uten Jentepust stopper opp
Skrevet: Man 19 Mai 2003, 14:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
Tilgivelse innvilget.
Vi har jo ikke sett deg så mye i det siste, så du har kanskje ikke fått med deg de nyeste masseinnslagene fra vår nye, lille venn, kongen av tanketomme innlegg? (Man lar være å nevne navn nå, sånn for å være litt politisk korrekt. )
Hvis du tar en titt på disse (du merker raskt hvilke det er snakk om), vil du kanskje forstå vår frustrasjon litt bedre. 
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Man 19 Mai 2003, 15:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
hiphop
Varm i trøya

Ble Medlem: 13 Mai 2003 Innlegg: 52 Bosted: norge
|
Cafein skrev: | Det var trolig satt på spissen. Men Vero har nå et poeng. Når forumet oversvømmes av innlegg av typen «hahahæhahehahehe jævle dust azz! du er faanmeg taper azz!», så ønsker jeg meg langt vekk. Jeg mener, Paven på vannski. |
der har vi det,dere prøver å være voksne men dere ekke mer en 3år i huet! hum...eller kanskje 2 de barnslige på forumet her er de eneste vettu her ivertfall!
|
_________________ livet er det,du gjør det til;)
Skrevet: Man 19 Mai 2003, 15:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003 Innlegg: 1398
|
Sitat: | der har vi det,dere prøver å være voksne men dere ekke mer en 3år i huet! hum...eller kanskje 2 de barnslige på forumet her er de eneste vettu her ivertfall |
Vel. da vil jeg melde meg inn med de andre barnslige "liksomvoksne" her. Jeg liker nemlig å lese og diskutere forskjellige tråder. Men når det blir en anstrengelse å finne hver nye bokstav og stokke dem på riktig måte for å i det hele tatt skjønne hva som står. Så gidder jeg rett og slett ikke i lengden.
Jeg mener også at en diskusjon skal være krydret med litt gode argumenter her og der. Og "dere ekke mer en 3år i huet" mener jeg at er langt unna noe som kan ligne argumentasjon. Det er personangrep.
Men for all del. Det skaper i allefall heftige krangler.
Wannabe-voksen-hanne
ps. pappan min er sterkere enn pappan din så!
|
_________________ SÃ¥h.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Man 19 Mai 2003, 15:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
hiphop skrev: |
der har vi det,dere prøver å være voksne men dere ekke mer en 3år i huet! hum...eller kanskje 2 de barnslige på forumet her er de eneste vettu her ivertfall! |
Ok, inn med teskje til deg nå, lille gutten.
To eller tre innlegg over deg, ser du at jeg skriver noe sånt som at jeg aldri har ment at jeg er voksen, men derimot hevdet flere ganger at jeg er barnslig.
Kan du lese?
Hva utsagnet "eller kanskje 2 de barnslige på forumet her er de eneste vettu her ivertfall!" egentlig betyr, aner jeg ikke.
Det der var rett og slett en helt ubegripelig, uleselig setning. 
|
Skrevet: Man 19 Mai 2003, 15:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Jentepust
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 379
|
Hehe, da så.
Hva med heller en vanlig gruppe, og en usannsynlig teit analfabetisk gruppe?
|
_________________ En verden uten Jentepust stopper opp
Skrevet: Man 19 Mai 2003, 15:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

|
det hadde vært fint gitt.
Men det sikkert blitt litt kjedelig å ikke ha noen å ha usaklige krangler med noen ganger også da. 
|
_________________ SÃ¥h.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Man 19 Mai 2003, 15:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Vampira
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 386 Bosted: Oslo
|
Hvorfor ikke bare ignorere det man mener et totalt usaklige argumenter, og heller konsentrere seg om de som faktisk har saklige ting å komme med? De som kommer med det noen vil kalle "barnsligheter" eller "tant og fjas" eller gudenevethva, er ikke mer plagsomme en det man gjør det til selv!
Jeg leser med glede det hiphop skriver. Noen ganger fniser jeg litt, og andre ganger bare rister jeg på hodet. Mer gidder jeg ikke bry meg om det, hvis det ikke er noe jeg har lyst til å svare på. 
|
_________________ Ars longa, vita brevis.
Skrevet: Man 19 Mai 2003, 21:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 1513 Bosted: Trondheim
|
Jeg trur denne personen med de KULE innleggene, som vi alle har lagt merke til, bare vil ha litt oppmerksomhet. Så vist vi andre bare lar han tute og kjøre på så vil han nok roe seg ned etterhvert.
Eller kanskje vi skal oppfordre alle til å skirve på dialekt???
De va no alt førr dinne gong! 
|
_________________ Biiip!
Skrevet: Man 19 Mai 2003, 21:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Vampira, problemet da er at man faktisk MÅ lese innlegget for å finne ut at det ikke sier noe. Man blir fort lei av å lese idiotiske innholdsløse innlegg som blir spamet rundt over på forumet.
|
Skrevet: Man 19 Mai 2003, 21:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
Randar skrev: |
Eller kanskje vi skal oppfordre alle til å skrive på dialekt?
|
Det blir over mitt lik, gitt. 
|
Skrevet: Man 19 Mai 2003, 22:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Vampira
SteinHakkeToillat

|
spiralis skrev: | Vampira, problemet da er at man faktisk MÅ lese innlegget for å finne ut at det ikke sier noe. Man blir fort lei av å lese idiotiske innholdsløse innlegg som blir spamet rundt over på forumet. |
Så bare hopp over og les neste innlegg, hvis du ikke tåler å lese det som står der. Virker ikke som om du føler at du går glipp av noe alikevel!
|
Skrevet: Man 19 Mai 2003, 22:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
Vampira skrev: |
Så bare hopp over og les neste innlegg, hvis du ikke tåler å lese det som står der. Virker ikke som om du føler at du går glipp av noe alikevel! |
Nja... Ikke helt. Det er litt som en bilulykke eller naturkatastrofe.
Det er et grusomt syn, og hele situasjonen er forferdelig, men man klarer liksom ikke helt å la være å se... 
|
Skrevet: Man 19 Mai 2003, 22:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Vampira
SteinHakkeToillat

|
Jeg synes nå dere gjør en liten hønsefjær til hele føkkings prior
Smil og vær glad! 
|
Skrevet: Man 19 Mai 2003, 22:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
Jeg liker Prior, jeg.
Også blir vel kanskje enkelte mindre provosert enn andre, da.
Sånt må få være lov, mener jeg. 
|
Skrevet: Man 19 Mai 2003, 22:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Vampira
SteinHakkeToillat

|
Jeg bare anbefaller å telle til ti, og puste gjennom nesa 
|
Skrevet: Man 19 Mai 2003, 22:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Shealien
l33t

|
Er vel litt på din side Vampira. Er jo tross alt litt gøy å ha noen å skrive sinte innlegg til og bli provosert av også da. 
|
_________________ SÃ¥h.
--------
Medlem av FFGHBM
Skrevet: Man 19 Mai 2003, 23:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Vampira
SteinHakkeToillat

|
*bukke, nikke, neie, snu seg omkring*
|
Skrevet: Tir 20 Mai 2003, 01:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Vampira skrev: | spiralis skrev: | Vampira, problemet da er at man faktisk MÅ lese innlegget for å finne ut at det ikke sier noe. Man blir fort lei av å lese idiotiske innholdsløse innlegg som blir spamet rundt over på forumet. |
Så bare hopp over og les neste innlegg, hvis du ikke tåler å lese det som står der. Virker ikke som om du føler at du går glipp av noe alikevel! |
Bare hopp over... Når da de neste tre fire svarene av 'fornuftige' personer er svar på de idiotiske innleggene? Som jeg har sagt, tråden blir ødelagt. Det har ingenting med å bli sur eller sint. Man blir ikke sur eller sint av å lese idiotiske innlegg, man blir oppgitt og lei. Resultat: Man gir opp forumet, fordi det 'bare' er dritt der. (Selv om 'bare' er en liten del, så virker det som mye mer når det er på flere av trådene.)
|
Skrevet: Tir 20 Mai 2003, 08:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |