DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Hva er passe gale innlegg?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 4 [76 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4 Neste
Av Innlegg
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003
Nå har jeg aldri ment at jeg er "så jævla vosken".
Jeg har vel faktisk erklært meg selv überbarnslig opp til flere ganger.
En egen "voksenavdeling" var mer et begrep brukt for å illustrere et poeng. Et alternativ og en lengre tittel kunne vært "hva med en egen del for oss som prøver å bidra med saklige innlegg?".

Jeg tror noen har alt for lett for å ta ting bokstavelig.

Og hvor barnslig jeg enn måtte være, så får det meg til å føle meg eldre når de innleggene jeg må svare på er "høhøhø, dere er så teite ass, høhøhø..!"
Sukk. Rolling Eyes

(Og tillat meg å påpeke at herming er ikke akkurat voksent det heller, så det der var jo rette ræva som feis. Tunge)

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 14:43
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Hvis det er DET dere mener, så er det jo en helt annen sak. Men det er jo forskjell på å vere humoristisk og litt useriøs og sånn, og på å skrive lange, fullstendig meningsløse ytringer da?

(Be om tilgivelse for min lett antennelighet )

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 14:58
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Tilgivelse innvilget. Wink

Vi har jo ikke sett deg så mye i det siste, så du har kanskje ikke fått med deg de nyeste masseinnslagene fra vår nye, lille venn, kongen av tanketomme innlegg? (Man lar være å nevne navn nå, sånn for å være litt politisk korrekt. Cool )

Hvis du tar en titt på disse (du merker raskt hvilke det er snakk om), vil du kanskje forstå vår frustrasjon litt bedre. Freakish

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 15:10
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
hiphop
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 13 Mai 2003
Cafein skrev:
Det var trolig satt på spissen. Men Vero har nå et poeng. Når forumet oversvømmes av innlegg av typen «hahahæhahehahehe jævle dust azz! du er faanmeg taper azz!», så ønsker jeg meg langt vekk. Jeg mener, Paven på vannski.

der har vi det,dere prøver å være voksne men dere ekke mer en 3år i huet! hum...eller kanskje 2 de barnslige på forumet her er de eneste vettu her ivertfall!

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 15:16
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Shealien
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2003
Sitat:
der har vi det,dere prøver å være voksne men dere ekke mer en 3år i huet! hum...eller kanskje 2 de barnslige på forumet her er de eneste vettu her ivertfall

Vel. da vil jeg melde meg inn med de andre barnslige "liksomvoksne" her. Jeg liker nemlig å lese og diskutere forskjellige tråder. Men når det blir en anstrengelse å finne hver nye bokstav og stokke dem på riktig måte for å i det hele tatt skjønne hva som står. Så gidder jeg rett og slett ikke i lengden.

Jeg mener også at en diskusjon skal være krydret med litt gode argumenter her og der. Og "dere ekke mer en 3år i huet" mener jeg at er langt unna noe som kan ligne argumentasjon. Det er personangrep.

Men for all del. Det skaper i allefall heftige krangler. Freakish

Wannabe-voksen-hanne

ps. pappan min er sterkere enn pappan din så!

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 15:24
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

hiphop skrev:

der har vi det,dere prøver å være voksne men dere ekke mer en 3år i huet! hum...eller kanskje 2 de barnslige på forumet her er de eneste vettu her ivertfall!

Ok, inn med teskje til deg nå, lille gutten.
To eller tre innlegg over deg, ser du at jeg skriver noe sånt som at jeg aldri har ment at jeg er voksen, men derimot hevdet flere ganger at jeg er barnslig.
Kan du lese?

Hva utsagnet "eller kanskje 2 de barnslige på forumet her er de eneste vettu her ivertfall!" egentlig betyr, aner jeg ikke.
Det der var rett og slett en helt ubegripelig, uleselig setning. Freakish

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 15:25
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Jentepust
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Hehe, da så.
Hva med heller en vanlig gruppe, og en usannsynlig teit analfabetisk gruppe?

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 15:30
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Shealien
l33t
l33t

det hadde vært fint gitt. Smile

Men det sikkert blitt litt kjedelig å ikke ha noen å ha usaklige krangler med noen ganger også da. Rolling Eyes Tunge

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 15:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Vampira
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Hvorfor ikke bare ignorere det man mener et totalt usaklige argumenter, og heller konsentrere seg om de som faktisk har saklige ting å komme med? De som kommer med det noen vil kalle "barnsligheter" eller "tant og fjas" eller gudenevethva, er ikke mer plagsomme en det man gjør det til selv!

Jeg leser med glede det hiphop skriver. Noen ganger fniser jeg litt, og andre ganger bare rister jeg på hodet. Mer gidder jeg ikke bry meg om det, hvis det ikke er noe jeg har lyst til å svare på. Smile

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 21:18
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Randar
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 24 Mar 2003
Jeg trur denne personen med de KULE innleggene, som vi alle har lagt merke til, bare vil ha litt oppmerksomhet. Så vist vi andre bare lar han tute og kjøre på så vil han nok roe seg ned etterhvert.

Eller kanskje vi skal oppfordre alle til å skirve på dialekt???

De va no alt førr dinne gong! Forvirra

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 21:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Vampira, problemet da er at man faktisk MÅ lese innlegget for å finne ut at det ikke sier noe. Man blir fort lei av å lese idiotiske innholdsløse innlegg som blir spamet rundt over på forumet.

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 21:41
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Randar skrev:

Eller kanskje vi skal oppfordre alle til å skrive på dialekt?

Det blir over mitt lik, gitt. Tunge Wink

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 22:16
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Vampira
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

spiralis skrev:
Vampira, problemet da er at man faktisk MÅ lese innlegget for å finne ut at det ikke sier noe. Man blir fort lei av å lese idiotiske innholdsløse innlegg som blir spamet rundt over på forumet.

Så bare hopp over og les neste innlegg, hvis du ikke tåler å lese det som står der. Virker ikke som om du føler at du går glipp av noe alikevel!

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 22:40
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Vampira skrev:

Så bare hopp over og les neste innlegg, hvis du ikke tåler å lese det som står der. Virker ikke som om du føler at du går glipp av noe alikevel!

Nja... Ikke helt. Det er litt som en bilulykke eller naturkatastrofe.
Det er et grusomt syn, og hele situasjonen er forferdelig, men man klarer liksom ikke helt å la være å se... Freakish

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 22:41
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Vampira
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Jeg synes nå dere gjør en liten hønsefjær til hele føkkings prior Smile

Smil og vær glad! Hoppido

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 22:47
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Veronica
Erkegranul
Erkegranul

Jeg liker Prior, jeg. Smile

Også blir vel kanskje enkelte mindre provosert enn andre, da.
Sånt må få være lov, mener jeg. Wink

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 22:55
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Vampira
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

Jeg bare anbefaller å telle til ti, og puste gjennom nesa Wink

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 22:59
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Shealien
l33t
l33t

Er vel litt på din side Vampira. Er jo tross alt litt gøy å ha noen å skrive sinte innlegg til og bli provosert av også da. Smile

InnleggSkrevet: Man 19 Mai 2003, 23:50
Vampira
SteinHakkeToillat
SteinHakkeToillat

*bukke, nikke, neie, snu seg omkring*

InnleggSkrevet: Tir 20 Mai 2003, 01:03
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
haakoo
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Vampira skrev:
spiralis skrev:

Bare hopp over... Når da de neste tre fire svarene av 'fornuftige' personer er svar på de idiotiske innleggene? Som jeg har sagt, tråden blir ødelagt. Det har ingenting med å bli sur eller sint. Man blir ikke sur eller sint av å lese idiotiske innlegg, man blir oppgitt og lei. Resultat: Man gir opp forumet, fordi det 'bare' er dritt der. (Selv om 'bare' er en liten del, så virker det som mye mer når det er på flere av trådene.)

InnleggSkrevet: Tir 20 Mai 2003, 08:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 4 [76 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet