DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Hva drømte du i natt?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 8 [157 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Neste
Av Innlegg
Psycholynx
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 11 Mar 2006
I natt drømte jeg at Buffy jenta mi kom tilbake til meg. Jeg "merket" det sånn i halvsøvne at hu la hodet sitt på magen min og at jeg kunne kose med pelsen hennes igjen. Hu VAR der igjen liksom. Og da jeg våknet og sjekket posten min, hadde jeg fått beskjed om at urna var kommet tilbake på dyreklinikken så jeg kunne hente den. Jeg er sikker på Buffy sa fra til meg i drømmen min at nå var hun tilbake, for godt.
Sad
In My Secret Life

InnleggSkrevet: Tor 16 Mar 2006, 13:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Langemin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 18 Mai 2005
Jeg drømte at jeg pierca meg i navvern..
Men bare natten har verdensrom!

InnleggSkrevet: Tor 16 Mar 2006, 15:11
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
aneena
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005
JEg drømte masse rart som vanlig, men det eneste jeg husker klart nok er at Truls skulle kjøre meg hjem. Først satt jeg bak i bilen på siden, også hadde han en grønn STOOOR pute i midten. Men plutselig satt jeg foran med han sammen krøllet oppi sete.
Noe mer enn det husker jeg ikke.

InnleggSkrevet: Lør 18 Mar 2006, 21:56
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
MeeP
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 06 Mar 2006
hmm.. la meg tenkte no.. jeg husket det da jeg våknet... jo, var en rar konkuranse tror jeg, med ett jull og noen pigger og noen som var modeller og gjorde noe.. vi falt ned i hullet, grunnen til at vi var der tror jeg var fordi modellene skulle kle av seg eller no.. så vi falt ned, det var pigger der men vi falt ikke på de, vi brukte de til å klattre opp igjen..

er vel noe slikt no min drøm besto av i natt.. er ikke helt sikker, men dette er da ihvertfall noe av det jeg husker Rolling Eyes

It's a cows opinion..

Not intresting...

It's a moo" ^^

InnleggSkrevet: Fre 24 Mar 2006, 11:53
Zylfia
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 11 Apr 2005
Jeg drømte jeg var på en leir eller no, så kjørte jeg og noen kamerater i over en time (aner ikke hvordan jeg vet at det var så langt), i hver vår bil, til vi kom til en gymsal eller noe som lignet ihvertfall utseende- og størrelsesmessig, bare at det var en diger scene der med masse lys og Red Hot Chili Peppers hadde konsert der, alt jeg så var masse lys, hvordan bassisten spillte og han ene kameraten min som stod på gulvet i folkemengden (folkemengden var bare skikkelser uten ansikt eller særlig form)... (han kameraten min spiller også bass, sånn tilfeldigvis)... Etter konserten kjørte vi samme veien tilbake til leiren... Very Happy

Gøy drøm, og jepp, jeg drømmerfaktisk bare "virklig", dvs at drømmene er logiske til en viss grad, de sees og oppleves ekte og kunne som oftest faktisk skjedd. Og drømmer bare om venner (de er de eneste jeg ser ansiktene til og som er aktive i drømmene mine) Wink

InnleggSkrevet: Fre 24 Mar 2006, 13:10
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Jeg drømte at psykologen min gav meg noen rosa piller som det var veldig veldig viktig at jeg fikk tatt så fort som mulig, men uansett hvor hardt jeg prøvde gikk det ikke an å få svelget de. Jeg fikk helt totalt panikk, og prøvde å skyle ned med absolutt alt jeg kunne finne å drikke...
Så kom kjæresten min, og da var det plutselig ikke noe vanskelig å svelge de i det hele tatt.
Så sa han noe sånt som at jeg burde spørre psykologen min om det var lurt av meg å fortsette å ta de pillene nå som jeg var gravid...

sææære greier. Rolling Eyes
(nei, jeg er ikke gravid, hvis noen lurte)

InnleggSkrevet: Lør 25 Mar 2006, 23:29
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
aneena
Veronica
Veronica

I natt drømte jeg at jeg var sammen med Truls <3 også kom Hege og begynte å kline med han å da ble jeg ganske sint på henne, og dro hun vekk. Også var det på en måte en slags fest jeg og Truls var på. Så jeg tror drømmen min var GANSKE påvirket av festen jeg var på igår, siden jeg faktisk hadde tilbrakt HELE kvelden sammen med Truls <3 heheh

InnleggSkrevet: Søn 26 Mar 2006, 00:34
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Det irriterende er at jeg ikke helt husker hva jeg drømte i natt annet enn noe is på bakken som bare knakk hele tiden. greia er at jeg hadde skjelt ut sambo noe så inni-gleden. Jeg hadde sagt noe om at han ikke kunne gå der for isen måtte smelte seg hard først. Hvorpå han da spør hva jeg snakker om og stryker meg på kinnet og jeg klikker og begynner med en triade av skjellsord og forsøk på å slå til han og dytte han osv. Hehe: noe sånt som: Fy faen, du er så jævla idiot as, kan du se til helvete å holde kjeft osv. Jeg hadde visst vært helt klikk! hehehe

InnleggSkrevet: Søn 26 Mar 2006, 01:03
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
MeeP
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 06 Mar 2006
jeg drømte at jeg gikk til skolen.. men at jeg gikk langs gatene i oslo.. (skolen min ligger ikke i oslo en gang Razz)
så kom vi til skolen, den så helt andreledes ut og det var masser av folk utenfor... som tydeligvis gikk der.... ihvertfall, da jeg og en annen en som heter Eirik som går i klassen kom inn (han har bil Razz) i gangen møtte vi 2 folk som hadde gått i klassen min i fjord.. Havi og Magnus.. det rare er at Magnus nå er i Kina og Havi langt vekke.. men der var de da i drømmen min, vi snakket og av en eller annen grunn kjente Eirik de.. selv om han ikke gikk i klassen min i fjord Razz også sa jeg at eirik har fått lappen og hadde kjæska 2 ganger.. og det har han jo forsovidt.. men det var bare en rar drøm... at de var der selvom de ikke skulle det, og at skolen min var flyttet til oslo selv om den ikke er der i det hele tatt og alt...

Det mest utrolige er at jeg faktisk husker denne drømmen.. jeg pleier å glemme de etter at jeg har våknet jeg.. Rolling Eyes

It's a cows opinion..

Not intresting...

It's a moo" ^^

InnleggSkrevet: Søn 26 Mar 2006, 11:44
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Natt til søndag drømte jeg at jeg ved en feil tok ut 3000,- i stedet for 300,- i minibanken, og skal jeg tyde den på noen som helst måte så må det jo være at jeg er en fiasko når jeg ikke en gang klarer å bruke en minibank riktig.

InnleggSkrevet: Man 27 Mar 2006, 09:23
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Gnomulfen
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 15 Nov 2005
I natt drømte eg at eg fikk besøk av Odin. Han fortalte meg at eg egentlig var sønnen hans, men han ville ikke ta hånd om meg. Så eg fikk valget mellom å ta en av de andre gudene som stefar. Så mens eg låg i senga pendla eg mellom Tor og Loke. Eg valgte Tor, Loke hadde et dummere smil.

Så enden på visa er vel at foreldrene mine har en del å forklare. Her skal det ikke bli gitt ved dørene nei.

InnleggSkrevet: Man 27 Mar 2006, 09:46
arntis
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 23 Jan 2006
Natt til i går drømte jeg at jeg og familien min var roboter, på rømmen fra en ond robot som skulle ødelegge oss og bruke oss som reservedeler.

Jeg hadde sett "Robotene" kvelden i forveien. Det forklarer nok endel...
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

InnleggSkrevet: Man 27 Mar 2006, 13:27
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Den siste drømmen jeg kan huske at jeg hadde, var for noen dager siden. Den var ganske forstyrrende! Jeg var på en eller annen lukket instutisjon for kreftsyke, og så løp jeg desperat rundt og lette etter en person, som var blitt borte. Og jeg måtte finne denne personen før han døde, noe som kom til å skje veldig snart...

Vet ikke helt hva den betyr. At jeg er ganske forstyrra kanskje Wink Eller redd for å miste noe av meg selv..?

InnleggSkrevet: Man 27 Mar 2006, 18:48
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Knaskerot
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 09 Jul 2006
At jeg blei overfalt av ei dame som ville ha sex med meg, men så våknet jeg av at mobilen ringte...den skal være av om natta heretter! Laughing

InnleggSkrevet: Ons 09 Aug 2006, 23:01
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
At jeg var alenemamma, bodde langt fra familien og plutselig fikk beskjed om at jeg hadde uhelbredelig kreft og skulle dø.
For en fortvilt følelse å våkne med...

InnleggSkrevet: Tir 15 Aug 2006, 14:40
aneena
Veronica
Veronica

At jeg skulle bade på slottet. Og vanligvis syntes jeg det er iskladt der, men i drømmen min kjente jeg ikke at jeg tok foten min uti en gang

InnleggSkrevet: Tir 15 Aug 2006, 22:24
Filur
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Aug 2005
Jeg drømte at stykket jeg er med på, plutselig ble flyttet fra holmen hvor det foregår, til oppe i fjellet i nærheten av Hommelvik.
Og så fant jeg ut at kostymet mitt hadde jeg glemt, det hang igjen ute på holmen, i "sminkehuset", der jeg faktisk hengte det etter forrige forestilling.
Egentlig en ganske kjedelig drøm, selv om det var stress å mangle kostyme, for jeg var ikke obs på at det bare var en drøm. Razz

InnleggSkrevet: Tir 15 Aug 2006, 23:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger    Til Toppen 
Asfrith
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 06 Apr 2006
Jeg drømte at eksen min kom tilbake og ville bo hos meg en stund. Ikke fordi hun var interessert i meg (for det var hun ikke), men fordi hun ikke hadde noe annet sted å bo mens hun skulle gjøre et eller annet. Og så kjefta jeg henne saftig opp... Det var den deiligste drømmen jeg har hatt på lenge! Very Happy Very Happy Very Happy

InnleggSkrevet: Ons 16 Aug 2006, 15:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
Nenja

Ble Medlem: 19 Jun 2006
Jeg husker ikke helt hvordan drømmen begynte, men jeg var på Tusenfryd, og kunne ikke finne den attraksjonen som skulle være ny i år. Så så jeg meg i et speil, og da var tennene mine blit utrolig lange. Noen av dem var lave, slik at det så ut som en diger trekant i smilet mitt. Så skiftet drømmen, og jeg var i et gammelt hus. Av en eller annen grunn begyntejeg å bygge et nytt hus ini det gamel, men da kom damen som bodde i huset hjem og ble sur på meg. Hun tok meg med ut, til en åker, og kastet en sko, og sa at der som skoen landet, kunne jeg bygge hus. Så skiftet det til Tusenfryd igjen, og så våknet jeg.
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Ons 16 Aug 2006, 15:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Langemin
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 18 Mai 2005
drømte at jeg var på t-banen (eller no lignende), og til høyre for meg (over midtgangen) satt det en dritsøt gutt. satt og så på han hele turen, men så skulle han av, men på veien til døra stoppet han foran meg og gav meg en gammel billett hvor nummeret han stod på. Og så våkna jeg.. tok ca. 5 min å skjønne at det bare var en drøm.. Sad
Men bare natten har verdensrom!

InnleggSkrevet: Søn 20 Aug 2006, 15:15
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 8 [157 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Neste
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet