Side 2 av 2 [22 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2 |
 |
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mai 2003 Innlegg: 678 Bosted: MÃ¥nen
|
Jeg tror ingen av ungdomspartiene er så innmari gode på akkurat det der. Jeg merker selv at det er mye shjitkasting overalt, både i SU og i f.eks Unge Høyre. Enig med deg Sytemarvin at det er barnslig. Men jeg tror heller det er en del ungdommer som melder seg inn i AUF enn SU når det gjelder de som ikke har mye peiling. De har oppimot 6000 medlemmer, hvor | | så mange er aktive. I SU derimot, er det heldigvis en god del mer aktive. Jeg merker også at de jeg har snakket med i den organisasjonen er mennesker som har peiling. Jeg begynner selv å få peiling nå, noe som både er lærerikt og spennende. Men jeg annbefaller alle som skal melde seg inn om å få info først og sjekke litt rundt. Altså, være kritisk. Ellers så er det veldig, jeg mener veldig enkelt å bli hjernevasket fortere en svint. Dessverre.
|
_________________ Hulder..
Skrevet: Ons 20 Aug 2003, 13:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Sytemarvin
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 03 Aug 2003 Innlegg: 408 Bosted: Oslo
|
Toad_T skrev: | Og da er FrP's ungdom bedre?
De gangene jeg har snakket med representanter derfra har de bare snakket om billigere sprit!
og SpU er jo de mest kriminelle når det gjelder å bare gjøre narr av andre partier. På skoledebatten i Halden for to år sida satt representanten derfra bare å snakka dritt om Høyre...uten å egentlig få frem hva Sp egentlig står for selv.
at det er fler ungdommer som ikke har peil på politikk i SU enn i andre partier er bare vås! de jeg har snakket med som er med der, er stort sett oppegående mennesker med klare meninger som vet hva de står for! Jeg kjenner endel i Frp's Ungdom og for meg virker det som om de stort sett består av gutter i slutten av tenårene-begynnelsen av tjueårene som vil ha billigere røyk, sprit og som dessuten har en del fordomsfulle holdninger når det gjelder innvandrere. |
Jeg sa ingenting om at andre var noe bedre. Jeg innrømmer gjerne at jeg vet lite om de andre ungdomsorganisasjonene/partiene, og det var derfor jeg ikke sa noe om noen andre. Ser ikke poenget i å gå ut å si at noe er teit, når jeg ikke engang har satt meg inn i det eller vet noe om det. Det syns jeg derimot det virker som de fleste, nærmest alle, SU-ungdommene gjør. De blir matet argumenter og meninger, og sluker det rått. Hvis jeg prøver å diskutere med dem, høres de ut som de står der og siterer SU-bladet (som jeg ikke husker hva heter, hjelp meg?), eg det ender som oftest med at de gir seg. Mener ikke å si at jeg er så fantastisk flink til å diskutere, for det er jeg virkelig ikke, men det er som oftest sånn det går. Merk deg at jeg skrev "som oftest", ikke "alltid".
krusemynte skrev: | Jeg tror ingen av ungdomspartiene er så innmari gode på akkurat det der. Jeg merker selv at det er mye shjitkasting overalt, både i SU og i f.eks Unge Høyre. |
Som sagt, det at andre gjør det samme unnskylder overhodet ingenting. Dessuten får jeg, og mange andre, inntrykk av at SU gjerne vil virke veldig modne og voksne osv. Hvorfor kan ikke de da gå foran med et godt eksempel og "practice what they preach"? For som du sa, så er det barnslig. Ikke voksent eller modent.
Når det er sagt, så er det lite som er mer gøy enn å provosere SU'ere.
|
_________________ Start a riot, slash your wrists red
Skrevet: Søn 24 Aug 2003, 22:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |
Side 2 av 2 [22 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2 |
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|