DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Ja til nytt navn på Non-Stop!!
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 2 [33 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Av Innlegg
Baj
Crash Test Dummy
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003
Helt og holdent enig. Smash var billig og fint når det kom, og det er jo så sabla godt, så det er synd det koster skjorta nå for tiden.

InnleggSkrevet: Fre 28 Okt 2005, 15:17
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Jeg er hundre prosent enig i at Smash er for dyrt. Noe så godt burde alle få unne seg, og ikke bare de med masse penger.

Forøvrig må jeg komme med en liten kommentar til Lizz.
BLÅ non-stop? Det finnes ikke blå non-stop. Da må det i så fall være av den nye typen med melkesjokolade, for det finnes ikke blått i orginalen.
Personlig synes jeg ikke non-stop med melkesjokolade er noe godt i det hele tatt. Skvip, det er det det er.
Orginalen derimot, ordentlig non-stop er best.

(og nei, jeg synes egentlig ikke man trenger å bytte navn heller. Jeg synes non-stop er morsomt å si. Kjedelig, er jeg.)

Men uansett er det smash som er best.
(og denne gangen har jeg til og med klart å finne meg en kjæreste som ikke nekter å kysse meg om jeg har spist det. Yay!)

InnleggSkrevet: Fre 28 Okt 2005, 16:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Baj skrev:
så det er synd det koster skjorta nå for tiden.

I følge Kyrre (på NRK Petre), som faktisk har sjekket dette, koster skjorta 359,-
Flesk koster kun 79,-/kg

Very Happy Very Happy

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Fre 28 Okt 2005, 16:59
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
songbird skrev:
(og denne gangen har jeg til og med klart å finne meg en kjæreste som ikke nekter å kysse meg om jeg har spist det. Yay!)

Den eneste grunnen jeg kan finne for å nekte å kysse kjæresten min etter at hun har spist Smash er om hun har spist alle! Kjenner jeg smaken av Smash må jeg ha fler! Tine Meierier tok feil - det er SMASH som er MÅ HA DET, BARE MÅ HA DET!!

*stikker på butikken for å kjøpe Smash!*

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Fre 28 Okt 2005, 17:01
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Enyen
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 14 Jul 2005
Tilbake til Non-Stop...

Jeg synes de burde hete NAM...

InnleggSkrevet: Fre 28 Okt 2005, 20:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Moonshade
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Jan 2005
Selv om de originale Non Stopene er veldig gode (har ikke smakt melkesjokoladevarianten) må jeg tilstå at jeg liker M&Ms bedre -men fortsatt plain; uten nøtter!

Ellers synes egentlig det var cashewnøtter som burde hett non stop, jeg da..

InnleggSkrevet: Lør 29 Okt 2005, 15:04
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Neste gang du står ved smash-hylla; Ta en titt på kilo-prisen på hylle-merkinga.. den er sinnsyk!! vi snakker 2-300 spenn!
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Søn 30 Okt 2005, 18:22
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
spiste nettopp en pose smash. det er verdt det i handlingsøyeblikket men resten av tiden etterpå går med i ambivalent usikkerhet om hvorvidt det vaqr verdt pengene eller ei. smash være forbannet.

InnleggSkrevet: Søn 30 Okt 2005, 21:53
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
PzyNoaz
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 04 Des 2004
Nonstop??
"Sjokoladebiter-med-trekk-i-mange-forskjellige-farger-som-er-så-gode-at-du-ikke-klarer-å-slutte-å-spise-dem-før-posen-er-tom-og-som-du-kanskje-hvis-du-klarer-å-ikke-spise-alle-kan-bruke-til-å-pynte-kake-eller-muffins-med-i-alle-fall-om-du-kjøper-fler-enn-en-pose"??

Jeg har alltid vært av dem som liker de originale Smarties best! De som nonstoppen faktisk er hermet etter.

Også liker jeg Jellybabies bedre enn seigmenn/damer/innvandrere, og Irn-Bru bedre som leskedrikk enn alt annet jeg får kjøpt i norge(med unntak av Dahls Julebrus, som jeg inntilvidere boikotter siden det ikke er 1 desember enda. Irn-Bru får jeg jo heller ikke kjøpt i norge:( Hmpfr.. )
Også elsker jeg pottis med "Salt'n'Vinegar" smaken.. Bare synd at norge ikke var enig med meg slik at de slutta å lage dem her..

Noe aner meg at mine skotske gener har slått til i -snop-smaksløkene mine..

InnleggSkrevet: Søn 20 Nov 2005, 02:13
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
M_Stuff
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003
synes non-stop er et glimrende navn, jeg!

PzyNoaz skrev:
... og Irn-Bru bedre som leskedrikk enn alt annet jeg får kjøpt i norge

Visste du at en tannhelseundersøkelse viser at skotske 6åringer har generelt sett veldig mye dårligere tenner enn i andre land. De skylder på Irn-Bru! Irn-Bru er farlig, spesielt blandet med vodka.

InnleggSkrevet: Søn 20 Nov 2005, 14:18
Jaqo
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 27 Sep 2004
PzyNoaz skrev:

Også elsker jeg pottis med "Salt'n'Vinegar" smaken.. Bare synd at norge ikke var enig med meg slik at de slutta å lage dem her..

Pringles har kommet med sånne... Men de smaker fisj og hellvett!!

InnleggSkrevet: Ons 03 Jan 2007, 15:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Nenja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 19 Jun 2006
Runde-flate-små-sjokoladebiter-som-ser-ut-som-litt-flat-trykede-kuler-i-mange-forskjellige-farger-de-er-pene-men-personlig-liker-jeg-ingen-av-dem-men-de-er-fine-å-pynte-pepperkaker-med.

Jeg sa "Mon-stop" når jeg var liten.
Men er det noen som forstår,
hvordan de kan få sove når,
de henger etter tærne?

InnleggSkrevet: Man 08 Jan 2007, 17:34
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Justin Case
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jan 2007
Hva med "Tarm-Stop"? Er jo ikke akkurat bra for magen, hvertfall ikke min, å spise en hel pose med disse sjokoladegreiene.

InnleggSkrevet: Tor 18 Jan 2007, 23:12
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 2 [33 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet