|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Homewrecker
Spitzy (!)

Ble Medlem: 05 Jun 2004 Innlegg: 231 Bosted: Trondheim rock city
|
Prater daglig med meg selv, som oftest når jeg gjør no gæli. F.eks hvorfor sa jeg det? hvorfor sølte jeg ut den safta? osv...
|
_________________ Just because I dress like this doesn't mean I'm a Communist...
Skrevet: Tor 03 Nov 2005, 20:40 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
PÃ¥lpetulpe
Varm i trøya

Ble Medlem: 28 Jan 2006 Innlegg: 49 Bosted: Oslo
|
Jeg snakker vel litt for mye med meg selv. Snakker, synger, nynner plutselig som det er.. satt under eksamen og helt uten videre begynte å snakke med meg selv om hvordan jeg skulle løse forskjellige oppgaver.. Fikk noen komentarer da jah.. Men men det er veldig koselig å prate med seg selv.. mye som surrer inni her 
|
Skrevet: Lør 28 Jan 2006, 16:38 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Jeg snakker med meg selv når jeg tenker på samtaler som aldri har funnet sted på en måte og når jeg funderer på ting. Med gitar, bil, pc 
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Lør 28 Jan 2006, 23:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Man kan ikke ikke prate med seg selv. Det er ganske enkelt skandaløst, og særdeles dårlig for fantasien, for ikke å snakke om hvilken elendig effekt det har på ens evne til å ordlegge seg.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Lør 28 Jan 2006, 23:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Langemin
Veronica

Ble Medlem: 18 Mai 2005 Innlegg: 702 Bosted: Oslo
|
jeg snakker litt med meg selv, ja.. men det meste går vel gjennom tvillingsjela mi, skinnjakka Ulf, og bikkja mi.. 
|
_________________ Morgenens luft er som bølgeskum.
Dagen har varme å gledes ved.
Kvelden har fred.
Men bare natten har verdensrom!

Skrevet: Søn 29 Jan 2006, 19:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
njaa, egentlig ikke, men jeg bruker å holde lange samtaler med meg selv i hodet mitt.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Man 30 Jan 2006, 12:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
Det er de lange samtalene inne i hodet mitt som er de mest dominerende, men når jeg skal ta meg sammen når jeg er alene så må jeg snakke med meg selv og formane meg selv, for så å svare meg selv om det var dumt eller ikke.
|
Skrevet: Tor 02 Feb 2006, 03:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cheetah
Spitzy (!)

Ble Medlem: 29 Jul 2005 Innlegg: 173 Bosted: Lødingen/Melbu
|
Klart!
Jeg krangler veldig mye med den lille stemmen oppe i hode mitt! Vi bli liksom aldri enig om noe..Noen ganger kan det hende at vi har lange samtaler, men det bruker alltid å bli krangling for den skal alltid gi med råd som er helt på tryne...Til slutt gidder jeg ikke å høre på den stemmen lengere! Da begynner jeg å prate høyt til meg sjøl om alt mulig rart...
|
Skrevet: Tir 07 Feb 2006, 12:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Vaffeldyret
Spitzy (!)

Ble Medlem: 14 Des 2005 Innlegg: 220 Bosted: Asker
|
sjokoladekjeks skrev: | Slik jeg øver meg i språk Snakker tysk/engelsk med meg selv til og fra skolen. |
Jeg også! Bortsett fra at i mitt tilfelle er det fransk og engelsk jeg snakker.
|
_________________ Liberae sunt nostrae cogitationes
Skrevet: Tir 07 Feb 2006, 12:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
hoho, jeg snakker alltid engelsk eller tysk med meg selv når jeg kjører bil og ikke har skrudd på musikk. da synger jeg og ler av/med meg selv 
|
Skrevet: Ons 08 Feb 2006, 01:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Jeg snakker høyt med meg selv når jeg banker sammen hyller, for eksempel. Og da mener jeg ikke bare banning.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Ons 08 Feb 2006, 20:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

|
uhm.. jeg snakker visst utrolig mye med meg selv..
|
Skrevet: Tor 09 Feb 2006, 00:55 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Cináed
Spitzy (!)

Ble Medlem: 16 Jun 2003 Innlegg: 171 Bosted: Fredrikstad
|
Slutter meg til de som snakker/synger/diskuterer med seg selv på opptil flere språk.
Snakker med meg selv både inni hodet og høyt, om alt fra småjatt om alt og ingenting, hvordan jeg skal løse noe, hva jeg skal gjøre, fisoloferinger rundt en eller annen abstrakt assosiasjon oppe i hodet mitt, til dypere samtaler med meg selv om viktigere ting. Ting som er greit å ha tatt opp og blitt enig med seg selv om før man snakker med andre om det. Man får litt mer gjennomtenkte svar på den måten.
Pleier å snakke på andre språk når jeg går til eller fra skolen eller lignende ting. Både for å praktisere språket på en eller annen måte og av en eller annen absurd annen grunn som jeg ikke er klar over...
Hender ofte jeg intervjuer meg selv også 
|
_________________ Man is, rest he has is by addition.
Skrevet: Lør 11 Feb 2006, 00:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Corvus
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Feb 2006 Innlegg: 599 Bosted: i en hjerteformet spilledåse
|
Jeg og meg selv er beste vennene jeg har! Vi liker alle tre å synge høylytt for hverandre og resten av menneskeheten, særlig bussjåfører.
|
Skrevet: Tor 16 Feb 2006, 18:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sufline
Varm i trøya

Ble Medlem: 19 Des 2005 Innlegg: 40 Bosted: Kråkstad
|
Jeg snakker ekstremt mye med meg selv! Snakker om alt muli. Har gjerne diskusjoner med meg selv inni hodet og utenfor.. Og en kamerat har gitt navn på alle mine personligheter Sissel, Siri, Silje og Petter (!).
Heldigvis er dette til stor undelholdnong for alle andre....
|
_________________ Du legger den over der, så den til siden, så den foran... Nei vent nå litt.... AAARGH!! Rydding! For noe tull!!
Skrevet: Man 20 Feb 2006, 18:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Jeg prater utrolig mye for meg selv. Spesielt når jeg kjører bil alene. Men det jeg sier da er så sjeldent pent, at da er det like greit at det ikke er noen der.
Ellers snakker jeg veldig mye med meg selv. Forteller meg selv hvor fæle bilene kan være og hvor fine jeg skal gjøre dem.
Jeg gjerne både snakker til bilen og svarer for dem...
Og så er jeg veldig flink til å berolige meg selv når jeg er mørkeredd.
|
Skrevet: Man 20 Feb 2006, 22:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |