|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Sillyfight
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 10 Nov 2003 Innlegg: 43 Bosted: Molde
|
Re: HĂžst-treff??? Ja????
songbird skrev: |
Vanligvis kaster trÊrne bladene sine nÞyaktig nÄr de selv fÞler det. Men det kaster de ikke sÄ langt, sÄ det er relativt lett Ä finne bladene dersom du bare ser under selve treet. SÄ dersom vi bare er flinke til Ä fÞlge med pÄ trÊrne rundt oss, og reagerer litt raskt nÄr vi ser at bladene er i ferd med Ä falle, burde det ikke vÊre Ä altfor vanskelig Ä fÄ til et treff pÄ riktig tidspunkt.
Men det blir jo litt vanskelig Ä forutse akkurat nÄr det blir da...sÄ vi mÄ liksom bare...vente og se.
Men hÞst-treff blir det, om jeg sÄ skal stÄ der og leke alene. |
Ă
stÄ alene skal du slippe. Jeg dukker nok plutselig opp ved siden av deg, helt uventet... Men du? Vi skal ikke prÞve Ä snakke med trÊrne da? HÞre nÄr de liksom skal... skifte ham for Ä si det pÄ den mÄten??
|
_________________ Something takes a part of me
Something lost and never seen
Everytime I start to believe
Something's raped and taken from me
Skrevet: Fre 26 Aug 2005, 14:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Jeg kan jo hĂžre med trĂŠrne i frognerparken i morgen hva de mener om saken...
|
Skrevet: Fre 26 Aug 2005, 15:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
Men altsÄ, hÞsten nÊrmer seg...og siden dette treffet blir litt vanskelig Ä plassere nÞyaktig pÄ kalenderen, kan det vÊre lurt Ä ha planen klar, slik at vi kan fÄ et treff pÄ kort varsel.
Hvor skal vi vĂŠre?
Frognerparken er jo en idé, hvis folk ikke vet om en annen koselig park med fine trÊr i?
Noen forslag til morsomme hĂžrt-ting Ă„ gjĂžre? Annet enn Ă„ leke i lĂžvet?
|
Skrevet: Man 29 Aug 2005, 21:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
Alle typer leking i lĂžvet er en god hovedplan... selvsagt med twister!
OgsÄ er det vanvittig lenge siden jeg har lekt gjemsel (spesielt gÞy om hÞsten nÄr man kan gjemme seg under en lÞvhaug!
Men jeg tror desverre ike jeg klarer Ä bli med pÄ et sÄnn impulstreff.. Blir litt vanskelig hvis vi finner ut en lÞrdag at "I dag er det fantastisk fint med treff" OgsÄ mÄ jeg bestille fly samme dag...
Men det blir gĂžy for dere andre allikevel!
|
Skrevet: Man 29 Aug 2005, 21:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
M_Stuff skrev: | Alle typer leking i lĂžvet er en god hovedplan... selvsagt med twister!
OgsÄ er det vanvittig lenge siden jeg har lekt gjemsel (spesielt gÞy om hÞsten nÄr man kan gjemme seg under en lÞvhaug!
Men jeg tror desverre ike jeg klarer Ä bli med pÄ et sÄnn impulstreff.. Blir litt vanskelig hvis vi finner ut en lÞrdag at "I dag er det fantastisk fint med treff" OgsÄ mÄ jeg bestille fly samme dag...
Men det blir gĂžy for dere andre allikevel! |
Vi skal da klare Ä fÄ noen dagers varsel minst. Jeg mente bare at det er umulig Ä sette en fast dato nÄ, siden det kommer helt an pÄ nÄr trÊrne begynner Ä danse.
Men jeg synes du skal komme.
|
Skrevet: Man 29 Aug 2005, 22:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
prÞver sÄ godt jeg kan vet du... lenge siden jeg har vÊrt pÄ ordentlig treff nÄ...
vi mÄ lage en hÞstdans og en hÞstsang
ogsÄ nÄr det gjelder plassering... det jeg sa tidligere om et utested i nÊrheten, eller iallefall en kafé som selger varm sjokolade, synes jeg er lit viktig pÄ et hÞsttreff, sÄnn nÄr man trenger en pause og litt varme (er ike alltid det hjelper Ä grave seg ned i lÞv
|
Skrevet: Man 29 Aug 2005, 22:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
Er helt enig ang. kakao/kaffe/te-ting. Varm drikke er et must nÄr det er hÞst. (haha, det rima!!)
Jeg er ikke sÄ fryktelig oppdatert pÄ parkfronten, men jeg kan sikkert ta meg en runde og sjekke ut steder. Si fra hvis noen vil vÊre med...
|
Skrevet: Man 29 Aug 2005, 22:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
fido
Administrator

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 392 Bosted: Oslo
|
Bila Bong ligger ikke langt fra frognerparken og har veldig akseptabel varm sjokolade med krem til helt fine priser:) Og hvis vi vil vÊre mere inne kan vi jo kanskje gÄ pÄ kino en tur? Det har vi ikke gjort sÄ masse pÄ treff fÞr!
|
Skrevet: Tir 30 Aug 2005, 09:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ash
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 1160 Bosted: Oslo
|
Hvis det ikke regner kan vi jo ha piknik! Kakao pÄ termos og brÞdskiver med brunost! Og marsmallows! En til grillen og en til kakaoen. Og kvikk-lunsj! OG kubbespill!
Men det er koselig pÄ bila bong ogsÄ.
Og sÄ vil jeg gjerne se madagaskar.
Og fido - har du sett det rÞde skjerfet mitt? Skjerf mÄ nesten vÊre obligatorisk.
|
_________________ En dag uten kos er som en bÄt uten matros.
Skrevet: Lűr 03 Sep 2005, 10:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
Skjerf er obligatorisk!!
Piknik hĂžres kjempebra ut!! Jeg vil ha piknik!! Med masse kakao!
Jaa!!
|
Skrevet: Lűr 03 Sep 2005, 11:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Moonshade
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Jan 2005 Innlegg: 173
|
Ă
Äh, jeg har ogsÄ lyst til Ä se Madagaskar!
- og leke i lÞvet og drikke kakao og ha picnik eller gÄ pÄ cafe hvis dÄrlig vÊr og spille twister og alt det der..
Men... NÄr skal det vÊre egentlig? Noen som har blitt noe klokere pÄ det? Vet ikke helt om jeg har sjanse til Ä vÊre med siden jeg er tilbake i Bergen igjen nÄ.. 
|
Skrevet: Lűr 03 Sep 2005, 11:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
Vel, det er jo litt vanskelig Ä vite pÄ forhÄnd nÄr bladene faller, men det blir jo sikkert sÄnn rundt hÞstferien. PLeier ikke bladene Ä falle sÄnn rundt de tider? SÄ sÄnn en gang i oktober blir det sikkert...
Jeg har ogsÄ veldig lyst til Ä se madagaskar, men siden vi ikke vet hvor lenge vi mÄ vente pÄ hÞsttreffet, kan vi jo kanskje ha et eget kinotreff for madagaskar?
|
Skrevet: Man 05 Sep 2005, 13:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Moonshade
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Jan 2005 Innlegg: 173
|
ehm.. NÄr er egentlig hÞstferien? Dere som har sÄnt..? SÄ er det litt lettere Ä undersÞke muligheten for Ä ev. ta noen dager fri fra skolen eller noe. Men det blir kanskje uansett lagt til en helg for at flest mulig skal kunne bli med?
Eget kinotreff hÞrtes jo kanskje ikke sÄ dumt ut. Men da mÄ vi nesten se om vi kan finne pÄ noe i Bergen ogsÄ? Noen som vil vÊre med pÄ noe sÄnt her?
|
Skrevet: Man 05 Sep 2005, 16:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
HĂžstferien er uke 40.
SÄ det hadde jo sikkert kanskje vÊrt greit Ä bare bestemme at treffet blir en gang den uka...og sÄ fÄr vi bare hÄpe at trÊrne blir med pÄ det.
Og forresten, det er menge gode alternativer til frognerparken. Olaf Ryes Plass f.eks. Koselig der. Masse trÊr. Ikke sÄ veldig stor..men vi trenger jo egentlig ikke veldg god plass.
Og trikken stopper jo rett ved siden av den...
|
Skrevet: Man 05 Sep 2005, 17:44 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
JeltZ
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 105 Bosted: nei
|
hm.. treff med oppmĂžte hadde vĂŠrt kos 
|
_________________ Pass deg, jeg biter!
-------------------------------------------------------------------
The mind is like a parachute, it only works when its open.
-Ukjent
Skrevet: Man 05 Sep 2005, 20:21 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
OppmÞte krever gjerne at de som krever oppmÞte ogsÄ kommer
Men for all del, det hadde vĂŠrt kjempekos om mange, mange mennesker dukket opp.
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Man 05 Sep 2005, 22:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Sillyfight
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 10 Nov 2003 Innlegg: 43 Bosted: Molde
|
Jeg har merket at her i Molde orker ikke trÊrne Ä holde pÄ bladene sÄ veldig mye lenger... Er sikkert litt varmere og ikke sÄ mange stormer i Oslo, sÄ trÊrne der stÄr vel litt lengre med bladpryden pÄ... Men jeg synes hvertfall at uke 40 hÞres fantastisk ut.... Kakao, skjerf, twister, masse gÞy...jippi. 
|
_________________ Something takes a part of me
Something lost and never seen
Everytime I start to believe
Something's raped and taken from me
Skrevet: Fre 09 Sep 2005, 11:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
Jeg har sett trÊr som har begynt Ä bli fargefine nÄ, sÄ da er iallfall ting pÄ gang.
*gledeseg*
|
Skrevet: Lűr 17 Sep 2005, 11:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
JeltZ
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 105 Bosted: nei
|
skal man sette en dato og en tid? eventuelt lage en sÄnn pÄmeldings ting?
|
_________________ Pass deg, jeg biter!
-------------------------------------------------------------------
The mind is like a parachute, it only works when its open.
-Ukjent
Skrevet: Sűn 18 Sep 2005, 20:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

|
Dato hadde jo vĂŠrt fint ja...
Skal vi se, vi har kommet frem til en gang i uke 40, sant? Siden det er hĂžstferie og greier.
Jeg synes torsdag er den mest hÞstete dagen, sÄ jeg stemmer for torsdagstreff. AltsÄ 6.oktober.
Skrik ut om det ikke passer.
|
Skrevet: Lűr 24 Sep 2005, 12:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |