DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
Poll

Vel?

Biiig turn-off!
73%
 73%  [ 11 ]
Oh yes, ku meg baby!
26%
 26%  [ 4 ]

Antall stemmer : 15

Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
"Tøffe damer"
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 2 [33 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Av Innlegg
Melody
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 01 Aug 2005
Jeg ble sammen med kjæresten min på den måten =p

InnleggSkrevet: Tir 02 Aug 2005, 12:02
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Kverulant.. jeg sa sjeldent, ikke aldri.. Wink
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Tir 02 Aug 2005, 13:06
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
Melody
Varm i trøya
Varm i trøya

Fullt klar over at de gangene det skjer ikke er i overtall =) Men i midt tilfelle, så kommer de alltid tilbake for mer.. =p

Nei, nå er jeg lei av denne diskusjonen. Husker ikke hva den begynte med en gang.

InnleggSkrevet: Tir 02 Aug 2005, 13:55
Indigo
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005
Om man faller for brunetter eller blondiner er smak og behag hos noen. Ellers tror jeg det er ting som betyr relativt mye mer enn hårfarge!

Sitat:
Hadde du hatt noe imot å bli spandert på?

Hmm, ja, kanskje. Når man blir spandert på føler man at man må gjøre noe tilbake, og det er sjelden jeg har noe å stille opp med i forhold til hva andre gir. Å føle at man må leve opp til noe, at man må stresse rundt av den enkle grunn at man har blitt spandert på, er ikke en følelse jeg er konfortabel med. Enkelt og greit.

InnleggSkrevet: Tor 04 Aug 2005, 19:41
Crispa
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003
Re: "Tøffe damer"

ønskemestern skrev:
Hva synes man om jenter/damer som "oppfører seg som gutter"? Med det mener jeg at de "tøffeseg"-slår og -sparker, prøver å legge deg i bakken osv, eller at de faktisk bare sier "jeg slår deg" eller "jeg skal banke deg"? (vanlig lekeslossing for moro untatt).

OG det var dette temaet handla om, ikke om at jenter bruker sminke, blir spandert på, må gå i trange klær, osv. Jenter som kler seg som bimboer kan godt være "tøffe damer" som det blir forklart her. Faktisk kan de være verre.

Selv går jeg ikke med sminke med mindre jeg må, jeg bruker de klærne jeg vil, og jeg liker ikke å bli spandert på. Med mindre man har en ordning der jeg spanderer den kvelden og han spanderer den andre kvelden. Sånn er også min kjære med spanderinga. Jah.

Og bare så det er sagt så slår man ikke det motsatte kjønn uansett.

InnleggSkrevet: Søn 07 Aug 2005, 12:09
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Tingen her er at, og missforstå meg rett, jenter med blondt hår og mye sminke ikke trenger å være særlig vakre for å bli oppfattet som det. I noen tilfeller i hvertfall.
Og selvfølgelig finnes det (bla. mørkhårede) jenter som er naturlig pene, men her snakker vi vell om oss vanlige dødelige..?

Men bare man skrur på sjarmen, og er litt trygg på seg selv kan man komme unna med det meste Wink

-Jenter promper forresten like mye som gutter, vi er bare mer diskre.

Og jeg har da mange ganger spandert på gutter!

-Og for å holde meg helt til temaet: Alle som tøffer seg er teite. Uansett hvilket kjønn de er!

II, tøff adj tøft, -e (eng. tough)
1, modig, hard, robust; tøffe karer på ishavsferd
2, slitsom, farlig; en tøff jobb
3, moterett; som gjør inntrykk; barsk, tøffe klær / nå er det tøft å være ikke-røyker .
I, tøffe v1 om motor: gå med små, raske, avbrutte støt snekka tøffet utover fjorden .
II, tøffe v1 (av II tøff) refl: tøffe seg, gjøre seg tøff, morske seg.

InnleggSkrevet: Søn 07 Aug 2005, 19:50
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
toth42
Cowboy
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003
Re: "Tøffe damer"

Crispa skrev:

Og bare så det er sagt så slår man ikke det motsatte kjønn uansett.

det var en fin regel!
MEN! Jenter(og sikkert gutter) som tøffer seg mot hverandre, truer og/eller slåss med hverandre er jo like ille.. Jeg har jo også sett diverse tv og film, hvor mange gutter roper "wuhu, catfight! sexyy!" men jeg har aldri forstått det..
always eat the yellow snow - it could be beer!

InnleggSkrevet: Man 08 Aug 2005, 07:49
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Slike utsagn illustrerer ikke akkurat høyt intellektuelt nivå. Jeg mener, "Catfight, sexy!!" Jeg gremmes.

InnleggSkrevet: Man 08 Aug 2005, 11:52
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Melody
Varm i trøya
Varm i trøya

Ennasus skrev:
Tingen her er at, og missforstå meg rett, jenter med blondt hår og mye sminke ikke trenger å være særlig vakre for å bli oppfattet som det. I noen tilfeller i hvertfall.
Og selvfølgelig finnes det (bla. mørkhårede) jenter som er naturlig pene, men her snakker vi vell om oss vanlige dødelige..?

My point ÆKKSÆKLI!

InnleggSkrevet: Man 08 Aug 2005, 16:25
sharee
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003
Å rape er godt. Å ha lov til å rape burde vært en menneskerettighet. Den dagen noen forteller meg at jeg ikke får lov til å rape, den dagen raper jeg fyren midt i trynet bare for å være tverr. Ingen skal få lov til å fortelle meg hva jeg burde gjøre eller ikke. Men det betyr ikke at jeg går rundt og raper i hytt og gevær og plager folk som ikke tåler sånt for det. Gode rap bør spares til spesielle anledninger. Hvorfor i helvete er det bare gutter som har lov til å være litt heslige innimellom?

Reality is what you make of it.

InnleggSkrevet: Man 08 Aug 2005, 20:10
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Vi har vel alle våre måter å være heslige på. Skal ikke nekte noen å gå på do fordi jeg synes det er et lettere ubehagelig syn, men så lenge de ikke gjør det foran meg så burde vi vel alle kunne ta en øl.

InnleggSkrevet: Man 08 Aug 2005, 20:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
Crispa
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Mar 2003
Det er jo kvinnesjarm det å kunne være seg selv og drite i om noen hører at man raper, osv. Og som det blir sagt, vi er jo diskrè! Oh yeah!

InnleggSkrevet: Lør 13 Aug 2005, 18:32
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding MSN Messenger 
ICQ Nummer 
  Til Toppen 
Tittan
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004
Jeg vil ha ei dame som tør være både feminin og "tøff" samtidig. Ei som gjerne kan subbe rundt i rosa, være myk og varm den ene dagen, og som går rett ut i verden og gir den blåøye dagen etter (eller til og med senere på dagen).

Om hun lager kroppslyder i prosessen, så for all del, så lenge hun klarer å skille mellom en romantisk middag og stress-før-trening-middag... Rolling Eyes

Sjefolainen!

InnleggSkrevet: Lør 13 Aug 2005, 20:38
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 2 [33 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Sex og sÃ¥nt
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet