|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
maria skrev: | Haha, så hånlig
Men for å svare på det du spurte om:
Det er umulig å få en grunn i forumet, fordi kanalen #galeforbundet har lite med dette forumet å gjøre.
Jeg kan sikkert forsøke å gjette om du får sove bedre av den grunn? *orakel* |
Vel, siden forumet faktisk også bare er en del av dsgf, akkurat på samme måte som #galeforbundet, så ser jeg ikke helt poenget ditt.
Det blir det samme som å si at man ikke _skal_ få svar på spørsmål om forumet på #galeforbundet.
Gjett i vei du, så får man kanskje en ledetråd som gjør at man kan forstå litt mer av hvorfor noen gjør forskjellig stuff....
*gjespe mer* men nå skal man til blinder 
|
Skrevet: Man 07 Apr 2003, 08:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 1376 Bosted: Fredrikstad
|
*tenke så det knaker* konfig. feil? der har vi det.
|
_________________ Moderator-Maria
All men are animals. Some just make better pets.
Skrevet: Man 07 Apr 2003, 09:01 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
SÃ¥ det at en bot ikke fungerer som den skal, det skal man aldri nevne?
Jaja, man skal vist aldri si ifra om noe er feil med dsgf, forum, web eller botene. Fint å vite, jeg skal fra nå av ALDRI gi beskjed hvis jeg finner en feil med noe som har med dsgf og gjøre...... det som er poenget Sånn, nå har jeg lært, unban meg.... 
|
Skrevet: Man 07 Apr 2003, 09:41 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

|
Kverulant 
|
Skrevet: Man 07 Apr 2003, 10:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
maria skrev: | Kverulant  |
Hadde man fått en grunn som det faktisk er mulig å forstå som en grunn så kanskje man hadde godtatt den. Problemet er vel at det ikke er kommet en grunn, hverken i kick-msg, msg, topic, forum, post, anything... Hvorfor skal man da ta personen seriøst?
Fra min vinkel virker det bare som om personen bare føler for å være drittsekk, uten å ha en grunn. Hjelper ikke akkurat på inntrykket å ikke svare på post eller forum... men jeg er kanskje litt sær som forventer en forklaring.... 
|
Skrevet: Man 07 Apr 2003, 10:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

|
Nå ja. Sikker på det er 'drittsekk' du mener? Anyway: Siden dette ikke bare skjedde en gang, så bør du kanskje tenke på om det kan være DIN feil at du blir bannet? 
|
Skrevet: Man 07 Apr 2003, 10:57 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
maria skrev: | Nå ja. Sikker på det er 'drittsekk' du mener? Anyway: Siden dette ikke bare skjedde en gang, så bør du kanskje tenke på om det kan være DIN feil at du blir bannet?  |
Ja, jeg er sikker, det virker som om personen bare oppfører seg som en, uten grunn... men det er jo det bildet jeg har, siden jeg ikke får kontakt med andre siden....
Siden hva ikke bare har skjedd en gang, at jeg har blitt bannet og fratatt open uten grunn? Eller at jeg klager på en bot som ikke gjør det den skal? (Eventuelt kommenterer andre feil med sider ol...)
Hvis man ikke skal klage på at ting ikke fungerer, så legg det til i et reglement elns, hvert fall gjør det klart at man ikke skal si ifra om feil ved noe, og at det kan føre til ban.
Hvis grunnen er at man sier i fra flere ganger, så bør kanskje noen ta et hint og fikse feilen, i steden for å la seg irritere over at man ikke gjør noe man burde gjøre..... eller? 
|
Skrevet: Man 07 Apr 2003, 11:08 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

|
At du er bannet.
Jeg har aldri sagt at det ikke er lov å klage på ting som ikke fungerer, men det er uansett ikke noe jeg bestemmer.
Tviler sterkt på at det er grunnen til at du er bannet, men det er ikke jeg som bannet deg, så hvordan skal jeg vite hvorfor?
|
Skrevet: Man 07 Apr 2003, 11:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
Det har virket som om du har visst hvorfor, men hvis det ikke stemmer så sorry.
Jeg har vel ennå ikke fått grunn for forrige gang jeg ble bannet, så det er sagt....
Hvordan skal noen vite hvorfor? Ennå ikke snakket med noen som vet, derfor synes jeg det er litt snodig at jeg faktisk er bannet. Ingen jeg har snekket med han en anelse, sier de hvert fall.
Men men, får ikke svar på post heller, så da antar jeg at personen fortsetter å oppføre seg like dårlig fremover.
|
Skrevet: Man 07 Apr 2003, 12:56 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

|
Hvorfor skulle jeg vite det?
"Noen" som vet, altså, er det ikke èn person du skal snakke med da? Da vil jeg tro dette er noe mellom dere, og ikke noe som klistres opp med svære bokstaver på DSGF. Og om du fremdeles snakker om samme person, så har ikke han vært på i det siste. Så posten har han nok ikke lest ennå.
Hvem som har oppført seg dårlig eller ikke blir for dumt å diskutere når bare èn side av saken kommer frem.
|
Skrevet: Man 07 Apr 2003, 13:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
Han er i hvert fall nok på til å banne, er han ikke? (Og slenge inn flere bans.) Så han har nok vært på, at han da ikke svarer blir ganske latterlig, men det igjen bare min side av saken....
|
Skrevet: Man 07 Apr 2003, 13:24 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

|
Tror du noen sitter og venter til du joiner og så sparker deg ut? Det er ikke sånn det fungerer.
|
Skrevet: Man 07 Apr 2003, 13:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

|
Jeg har vært på irc, og styra med boter lenge nok til å vite at det ikke er sånn det fungerer. Men fortsatt er det noen (regner med det er den samme) som har lagt inn flere bans i løpet av helga, senest i dag. Da er det ganske latterlig å ikke gi noen beskjed videre.
Men igjen, det er kanskje idiotisk og faktisk forvente å få en grunn til at man blir bannet og fratatt op-status.... 
|
Skrevet: Man 07 Apr 2003, 14:18 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 885 Bosted: Kopervik, Karmøy
|
hæ
|
Skrevet: Man 07 Apr 2003, 23:44 Sist endret av BagBiter den Man 07 Apr 2003, 23:47, endret 1 gang |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

|
høhø... jeg liker ikke å henge på #galeforbundet alltid.. en ting er at jeg ikke får skrive dialekt, en annen er at hver gang jeg er der, sånn meget sjelden, så blir jeg ganske enkelt oversett, kanskje jeg skriver om uinteressante ting, og hvis jeg har et spørsmål så får jeg et slikt svar med et arrogant "jeg-hater-deg-fordi-du-spurte-om-det-din-jævla-kødd-av-en-inkompetent-tulling"-spørsmålstegn.
obs! eksempler
<BagBiter> Hei vil du anbefale en god film?
<Nick> Nei?
------------------------------
<BagBiter> Hei hvordan går det med deg?
<Nick> Bra?
asdsadasfkjgtqpoiuy3qPOY3VQNW3V *klikke*
bah - kanskje det bare er meg som ikke er inngrodd nok 
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Man 07 Apr 2003, 23:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

|
Hvorfor skriver du dialekt på IRC, men ikke her? Bare nysgjerrig jeg 
|
Skrevet: Man 07 Apr 2003, 23:52 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

|
redd for at folk ikkje ska forstå meg, har jo sett at folk kan bli ganske så sure hvis noen skrive på dialekt o.. men men..kanskje eg blir kicka utav forumet o, hvis eg skrive sånn som detta for mye.
dessuten e detta et litt aent medium.. det ekje direkte tale, for å sei det sånn
|
_________________ Blogging: If minds had anuses, blogging would be what your mind would do when it had to take a dump.
Skrevet: Tir 08 Apr 2003, 00:03 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

|
Litt slitsomt å lese åtte forskjellige dialekter i samme samtale da
Men jeg forstår hva du skriver, jeg har nemlig gått i klasse med to jenter fra Stol 
|
Skrevet: Tir 08 Apr 2003, 00:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
BagBiter
Veronica

|
vilkje sei det e slitsomt..
men men fuckit.. eh. eg vetkje kor Stol e..! 
|
Skrevet: Tir 08 Apr 2003, 00:16 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

|
Karmøy!!! 
|
Skrevet: Tir 08 Apr 2003, 00:19 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |