DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
sove-morsomt!?
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 2 [23 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Av Innlegg
IceRose
Varm i trøya
Varm i trøya

Ble Medlem: 07 Mai 2005
Jeg sovna på jobb engang. Kanskje ikke så merkverdig, men så skal det sies at jeg stod bak bardisken på en pub med masse mennesker i lokalet og band på scenen. (Om man kan kalle en innebygget kasse på 2 kvm for en scene.)

Folk som snakker i søvne er artige.

InnleggSkrevet: Søn 05 Jun 2005, 21:35
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Jeg har sovnet på sære steder jeg også.. Når man er på reisefot f.eks. er det jo ofte sånn at man må snike til seg litt søvn her og der, og ofte i mærkelige stillinger på mærkelige steder Mr. Green
F.eks. i busser, bussholdeplasser, flyplasser, togstasjoner, benker, trapper osv.

Ellers har jeg en venninne som en gang hadde kastet seg mot sengekanten i søvne, og kikket inn under senga mens hun ropte går det bra med deg <kjærestens navn>?? Bare vent litt, så går jeg og henter hjelp!
SÃ¥ la hun seg ned og sov videre *humre*

InnleggSkrevet: Tir 07 Jun 2005, 14:19
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
aneena
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Jeg har sovnet på do engang å, satt der i 10minutter å sov.
Men er det et sted jeg ikke helt liker sove så er det i bil. Der sover jeg bare om jeg er virkeli virkeli trøtt. For jeg liker ikke det at de andre som sitter i bilen kan se meg sove da. Jada, jeg er merkelig jeg.
Men på bussen går det greit å duppe av litt. Men ikke i bilen når mamma å pappa å min søster sitter der, det går bare ikke.

InnleggSkrevet: Tir 07 Jun 2005, 14:25
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 2 [23 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   TÃ¥keprat
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet