|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Panter
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003 Innlegg: 1382 Bosted: Thrinelda
|
Hehe.
Vel, i et virkelig seriøst forhold skal jo det være en del av det hele, tror jeg.
Men uansett sies det jo at sex blir bedre dersom man har følelser for partneren.
Sex er sikkert digg i seg selv, men jeg mener at det er noe man burde dele med en spesiell.
Nærheten og fysisk kontakt er uansett viktigst.
Og ordet er FORSPILL! Det er ikke en myte, folkens.
Hvis jenta koser og blir kost med på forhånd blir det mye bedre for begge parter. 
|
_________________ *mrowr* 
Skrevet: Man 02 Mai 2005, 09:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
sex syntes jeg ikke alltid behøver å være mellom to personer som elsker hverandre dypt.. tilfeldig sex er _spennende_ !!
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Man 02 Mai 2005, 14:35 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
aniraC skrev: | sex syntes jeg ikke alltid behøver å være mellom to personer som elsker hverandre dypt.. tilfeldig sex er _spennende_ !! |
Varierer vel. Personlig syns jeg det suger. Mye bedre med en erfaren sexpartner 
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Ons 04 Mai 2005, 19:48 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
krusemynte
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 10 Mai 2003 Innlegg: 678 Bosted: MÃ¥nen
|
Jeg synes sex er viktig i et forhold. Selv om jeg hadde problemer med det i mitt forrige forhold, så merket jeg at det var derfor forholdet skurra. Litt kjipt det der.
Men i alle fall. Så ble jeg veldig singel. Og fant ut at jeg måtte ha sex med noen andre for å finen ut hvordan det var, og istedet for å gå hen og forelske meg så fant jeg bare den gutten jeg synes var heitest. For min del, det funka. Får håpe det ikke blir altfor kleint på skolen på mandag :/
|
_________________ Hulder..
Skrevet: Søn 08 Mai 2005, 11:10 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
mathianus skrev: | aniraC skrev: | sex syntes jeg ikke alltid behøver å være mellom to personer som elsker hverandre dypt.. tilfeldig sex er _spennende_ !! |
Varierer vel. Personlig syns jeg det suger. Mye bedre med en erfaren sexpartner  |
man kan da ha tilfeldig sex med en erfaren sexpartner ?
|
Skrevet: Man 09 Mai 2005, 13:23 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
Heh, jeg må si du er ganske direkte når du finner ut slikt før du evt hopper til køys med fyren 
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Man 09 Mai 2005, 13:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
mathianus skrev: | Varierer vel. Personlig syns jeg det suger. Mye bedre med en erfaren sexpartner  |
Nå kan det være ganske så bra selv om ikke sexpartneren er veldig erfaren, det kan godt være man bare 'passer' veldig bra.
Eller tenkte du mer på erfaring sammen, og at det blir bedre 'med litt trening'?
|
Skrevet: Man 09 Mai 2005, 15:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
Eyden skrev: | Heh, jeg må si du er ganske direkte når du finner ut slikt før du evt hopper til køys med fyren  |
hrmf..hva mente du med det ? at jeg er direkte når jeg spør en person om hvor mange han har pult på ? syntes det er relativt viktig jeg.. hvis en fyr sier han har pult på 50 damer før meg føler jeg meg ikke spesielt spesiell.. men et par er fint.. da er han litt erfaren... men gutter som også ikke har hatt partnere før er også spennende.. da kan man lære dem opp..yeah 
|
Skrevet: Man 09 Mai 2005, 18:17 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
Jah, jeg mener fortsatt at det er ganske direkte å spørre ut om sånne ting i første omgang. Men kanskje du definerer tilfeldig sex litt annerledes enn meg? Jeg ville uansett trodd at slike spørsmål kommer dagen derpå, når man våkner opp sammen.
Jeg ser heller ikke den åpenbare sammenhengen mellom et tilfeldig ligg og det å føle seg spesiell etterpå.
De aller fleste har jo tilfeldig sex i beruset tilstand, og å ta et slikt ligg som et tegn på at man er spesiell eller å påstå at det blir så utrolig bra da blir litt drøyt..
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Man 09 Mai 2005, 18:34 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Indigo
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005 Innlegg: 137
|
Helt ærlig: For meg er ikke sex viktig i det hele tatt! Hvertfall ikke for min egen nytelses skyld. At partneren har det så bra som absolutt mulig, er veldig viktig, men dette kan jo også gjøres på andre måter enn sex.
Det som er viktig er nærhet og slike ting!
Men du som postet denne posten, og alle dere andre - husk å ALDRI presse noen til sex, det er noe hvert enkelt individ bør få bestemme selv!
|
Skrevet: Fre 13 Mai 2005, 12:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |