|
Side 2 av 2 [22 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2 |
 |
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Selvom jeg som oftest spiser mat uten etikett, så er jeg redd de fleste bare leser etiketten når de sitter på do.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tir 06 Sep 2005, 22:19 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Jeg er også vegetar, men spiser en del mat med etikett, og det skal leses.. Jeg er jo ikke veganer, så jeg kjøper meieriprodukter, men alltid økologiske. Holder meg til økologi i den grad jeg har råd, og leser alltid på etiketter.
-Jeg bor jo i EU, så derfor stoler jeg ikke blindt på at maten i butikken rundsjekket og statskontrolert.
Jeg er absolutt ingen helsefrik, men økologisk mat er veldig lett tilgjengelig i Danmark, og den er heller ikke så mye dyrere.
Jeg synes det er bra at folk begynner å bli oppmærksomme på hva de får i seg, fordi matvareindustrien er bare ute etter å tjene penger. Og om folk ikke bryr seg kan de pøse på med dårlige råvarer.
-Det er nettopp dette folk har begynt å innse.
Jeg kunne nok fortsatt i det uendelige, men stopper her. Men mat er da så absolutt politisk, som alt annet.
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Ons 07 Sep 2005, 13:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |
|
Side 2 av 2 [22 Posts] |
Gå til side: Forrige 1, 2 |
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|