|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Hvorfor bruke ring i det hele tatt? Det blir litt sånn "se på meg, jeg har ring på, så jeg er gift"...
HEehehehhhehehhe!! *Fnitre*
Men skal det først være, så synes jeg snuppa og helten var søte. Men kanskje litt for søte.....
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Tor 12 Mai 2005, 11:21 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
ja..tenk å gå med det når man blir gamle..
jeg syntes i hvertfall at det er viktig at navnet til den du gifter deg med er i ringen.. ellers blir det bare upersonlig.. og dato for dagen er viktig 
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tor 12 Mai 2005, 18:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
calyptomena
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005 Innlegg: 247 Bosted: Oslo
|
| aniraC skrev: | ja..tenk å gå med det når man blir gamle..
jeg syntes i hvertfall at det er viktig at navnet til den du gifter deg med er i ringen.. ellers blir det bare upersonlig.. og dato for dagen er viktig  |
Hm... Er det ikke litt koselig å mimre tilbake til den gangen man var ung og nyforelsket, da? Hvis man blir flau over å ha kalt hverandre søte ting en gang i tiden, er jo ikke akkurat det et godt tegn.
Jeg synes en giftering skal være noe som minner en på hvorfor man giftet seg i utgangspunktet, ting som kan hjelpe en til å huske romantikken. Både datoen og navnet bør man strengt tatt klare å huske. Sånne ting som er viktige å bli minnet på, er kosenavn man brukte, og sånne interne sitater som flere andre har nevnt. Det trenger ikke å bli upersonlig av å utelate navnet, man kan bruke kosenavn eller andre ting som bare forbindes med den ene personen.
Kosenavn bør jo ikke resirkuleres uansett?
Ego te amo - latin for "jeg elsker deg" er jo litt poetisk da
|
Skrevet: Søn 15 Mai 2005, 01:23 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Skumfidus
Spitzy (!)

Ble Medlem: 03 Jun 2004 Innlegg: 246 Bosted: Bergen
|
syns også at navnet er viktigst...
Datoen kan jo være greit om de er glemsk og ikke husker den av seg selv..., men ellers er det kanskje ikke nødvendig å bruke plass på... en ring er jo såå liten...
Det kan jo stå
*navn* elsker deg
eller så var den bra den med "sett meg på igjen" (eller noe lignede...).
om de er Liverpoolfans kan de jo skrive "You'll never walk alone"... (kan forsåvidt skrives uten at de er liverpoolfans også...)
|
Skrevet: Søn 15 Mai 2005, 10:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |