DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SűkSűk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   HjernefĂžde »   Hjernemasse
Muntrasjons(t)rÄd
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 2 [32 Posts]   Gć til side: Forrige 1, 2
Av Innlegg
hĂŒter'n
Slushpuppy!
Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004
pyre. det er vel best. tenne pÄ cder du ikke liker.

InnleggSkrevet: Man 21 Mar 2005, 01:33
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
aniraC
Moderator
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004
nÄr eksen slo opp med meg etter 5 Är sÄ var jeg bra deppa..
da gjorde jeg dette:

-Rolig musikk og grÄt! (det er sÄ utrolig deilig etterpÄ)
- Finn pÄ noe med en venninne (dra pÄ kino el. og tenk pÄ noe HELT annet)
- Skriv brev.. (gjerne om hva du fĂžler osv)
- Rydd rommet (legg alt som minner deg om personen i en boks og gjem det bort eller kast det)
- Legg deg i badekaret.. (det er bare digg!)

InnleggSkrevet: Lűr 26 Mar 2005, 14:12
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Terning
Hurrafantastisk
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 28 Mar 2004
HÞre pÄ musikk. MEN: det er ikke bare bare Ä finne musikk som passer til fÞlelsene dine og situasjonen. Det er ikke bare Ä finne "favorittplaten", liksom...

Nei, det kan ta lang tid fÞr man finner noe som passer... i dag var jeg innom bÄde peccatum, gÄte og jaga jazzist fÞr jeg endelig fant frem til en gammel pink floyd-plate... som passet...

Da jeg var mindre var lÞsningen Ä finne pÄ spik i nabolaget. Om natten. Glisse isopor mot vindusrutene til folk. Lyse inn i vinduene deres med kraftige lykter.

Men slikt kunne jeg jo ikke fortsette med. Ikke at det frister noe stĂžrre heller.

Ellers drikker jeg masse cola, for Ä lette pÄ humÞret. Sukker er godt og gode ting gjÞr deg glad.

InnleggSkrevet: Man 28 Mar 2005, 22:48
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post    Til Toppen 
aneena
Veronica
Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005
NÄr jeg er trist og lei meg pleier jeg Ä ligge i sengen Ä hÞre pÄ musikk mens jeg kanskje sender meldinger med en venninnne og forteller hvordan jeg fÞler det.
Ellres pleier jeg Ä grÄte, er sÄ deilig etter pÄ, ogsÄ sover man godt etterpÄ. Skrive brev tli noen kan ogsÄ hjelpe, trenger ikke sende det, men det Ä fÄ skrevet ned fÞlelsene sine slikt at noen kan lese det hvis man vil har hjulpe meg kjmpe mye det siste halvÄret.

InnleggSkrevet: Sűn 03 Apr 2005, 19:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Panter
l33t
l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003
Hm..
Jeg har fÄtt hÞre at jeg er en vidunderkur mot dumme dager.
Ikke for alle selvsagt... Laughing

Men jeg kan vÊre snill, kosete og forstÄelsesfull. Lytte og lage kakao, lese i bok og tulle noen inn i tepper eller massere rygger og denslags.

Jeg kan ogsÄ vÊre supermunter og impulsiv, spÞkete og tÞysekopp. Jeg kan dra folk med meg pÄ rare ting, g snakke med dem om tull.

Det kommer litt an pÄ hva man liker og eller trenger. Rolling Eyes

InnleggSkrevet: Fre 29 Apr 2005, 14:44
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Hm. Kanskje mann kunne bestille sÄnne som deg nÄr man er trist Ä lei?

Jeg vil si at Ä skrive ofte hjelper, ogsÄ solskinn! Og en god venn Ä snakke med Smile
Men det Ä fÄ skrevet ned ting og fÄ de ut av systemet hjelper ofte. SÄ kan det ogsÄ hjelpe en til Ä se ting fra andre vinkler..

InnleggSkrevet: Tir 07 Jun 2005, 16:48
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
mathianus
l33t
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003
Noe som ofte har funka for meg er Ä finne pÄ gode grunner om hvor teit det jeg egentlig er sur for er. En god dose selvironi som setter ting i et sÄ Äpenbart teit lys at man bare mÄ le er undervurdert. For meg forsvinner dÄrlig humÞr som duggfrisk Þl en sommerdag med den metoden.

Den passer dessverre ikke for alle, siden den godt kan gjĂžre vondt verre.

InnleggSkrevet: Lűr 06 Aug 2005, 18:28
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse Yahoo Messenger MSN Messenger    Til Toppen 
lupin
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Mai 2004
Man kan lese Tommy Og Tigern,
det er ganske oppmuntrende.

"Av og til synes jeg ikke verden er noe fint sted."
"Det er derfor vi dyr har sÄ myk pels."
"...Äja..."

InnleggSkrevet: Tir 16 Aug 2005, 18:46
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside MSN Messenger    Til Toppen 
Voon
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003
Hmmm... Å dusje nĂ„r jeg er veldig lei meg gjĂžr det bare enklere Ă„ grĂ„te. Men da grĂ„ter jeg litt fra meg, Ă„ssĂ„ er det greit, men sĂ„ er varmtvannet tomt, sĂ„ blir man furten og gretten igjen. Nei.
Uhm. Melkerull! JAAAA! Det er sÄ digg det. Ta en bit i munnen og TYGGE, og en til. SÄ kan man gÄ en tur etterpÄ. SÄ slipper man dÄrlig samvittighet.

Men jeg aner seriÞst ikke. Musikk og slappe av er beste for meg. SÄ fÄr jeg tenkt fra meg og blitt fedig med det (i teorien) Dog er jeg besatt av detaljer og hekter meg fast i alle dumme tingetanker sÄ det kommer tilbake igjen ofte Razz

InnleggSkrevet: Tir 16 Aug 2005, 21:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besűk Medlemmets Nettside    Til Toppen 
mattestykke
OoaHelaNatten
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 05 Feb 2004
mastrubere/runke

eidt: i tilfelle noen syns dette inlegget var dumt sÄ har det faktisk virkning.

Det utvikler seg stoffer. Samme slags stoffer som nÄr du er forelska eller noe tror jeg. Som sjokolade.

InnleggSkrevet: Tir 16 Aug 2005, 22:36
Jenny
Varm i trĂžya
Varm i trĂžya

Ble Medlem: 11 Okt 2005
endorfiner?

jeg depper. trekker meg inn i meg selv, blir irritabel, snakker ikke med sÄ mange. ikke helt en bra teknikk som jeg anbefaler noen, da... en gang var jeg sÄ sinna og fortvila over noe at jeg gikk ut med bikkja, endte opp pÄ en fotballslette og bare skreik. skikkelig hÞyt og kraftig. det mÄ ha vÊrt en av mine mer gale Þyeblikk, men det hjalp.

hvis det er noe jeg kan forklare, snakker jeg med ei venninne mi om det, og det hjelper veldig.

InnleggSkrevet: Man 17 Okt 2005, 22:38
SparrowN
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Feb 2005
KrÞll deg sammen til en liten ball pÄ gulvet og plasser tennene dine noen centimer inn i huden pÄ en hÄnd el. mens du vugger lett frem og tilbake. Gjerne akompagnert av musikk. Joni Mitchell fungerer bra. Etter Ä ha gjort dette i noen timer trenger du desperat en dusj. Det hjelper ogsÄ.

NB: Kan fort fÄ motsat virkning av den Þnskede. Kun for nÞdstilfeller.

InnleggSkrevet: Lűr 10 Des 2005, 18:07
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 2 [32 Posts]   Gć til side: Forrige 1, 2
Start Nytt Tema   Svar pć Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   HjernefĂžde »   Hjernemasse
Gć Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare pć temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet