DSGF.no Forum  
DSGF.no    HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem   RetningslinjerRetningslinjer   InnstillingerInnstillinger   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 
  Forumoversikten »   Generelt »   Vi Menn & Femme Fatale
Shopping!!
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
Side 2 av 2 [25 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Av Innlegg
Zhor
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Feb 2005
Her om dagen shoppet jeg et helt nytt outfit med sko,bukse,genser, jakke +++ på en halv time på to butikker. Nå er det minst et år til neste gang jeg må shoppe klær. Jippi Laughing

InnleggSkrevet: Man 26 Sep 2005, 19:00
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
Ennasus
l33t
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005
Syke, syke verden.. Men ja, jeg kjenner meg igjen. Jeg forteller bare aldri at jeg har kjøpt noe nytt, fordi jeg nesten skammer meg litt.. :j

Vi vestlige mennesker er bra selvopptatte..

InnleggSkrevet: Ons 28 Sep 2005, 10:25
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
songbird
Jenkadanserinne
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003
Det er et eller annet veldig gøy med å plutselig oppdage at man ikke kan kjøpe ting i Medium lenger...fordi det har blitt for stort! Razz Rulle!
Og jeg som trodde jeg hadde lagt på meg...hihi.

InnleggSkrevet: Tir 15 Nov 2005, 16:20
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post MSN Messenger    Til Toppen 
Pyro
Erkegranul
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004
Noen ganger virker det som jeg er eneste jenta som ikke liker shopping.
Da legger jeg heller om dekk altså.
Men når man først må, så er det ille morro å oppdage at man har gått ned i størelse ja...

InnleggSkrevet: Ons 14 Des 2005, 14:42
  Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding    Til Toppen 
ellemelle
Spitzy (!)
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Des 2005
Generelt sett liker jeg å shoppe, man føler seg alltid som et nytt menneske etterpå.
Men noen ganger er det så pes, blir litt prosjekt lissom. Kanskje fordi jeg ikke klarer å gi meg, kan gå i timesvis uten å tenke over at jeg blir sliten før jeg kommer hjem. En annen ting er jo det å faktisk finne noe som passer med en gang. Det hender jo, men er i grunn sjeldent. Så jeg shopper kanskje et par ganger i måneden da ( kommer an på lommeboka selvfølgelig da ). Andre kjøper kanskje et plagg i uka, og det er jo mye bedre egentlig.

Men har tenkt litt på det at når man er i et forhold(langvarig vel å merke) så er det utrolig lett å la utseende forfalle, hehe. Man slutter å ta vare på seg selv, bruker mindre sminke, og shopper mye mindre. Det spiller liksom ikke så stor rolle, hehe.

Men i det siste har det forandret seg litt, mye mulig 30-års krisa nærmer seg, og frykten for å bli gammal og grå, hehe. Men jeg kommer til å frike når det første grå håret kommer, det er sikkert hehe

InnleggSkrevet: Ons 14 Des 2005, 20:13
Vis Innlegg fra:   Sorter etter:   
Side 2 av 2 [25 Posts]   Gå til side: Forrige 1, 2
Start Nytt Tema   Svar på Tema Vis Forrige TemaVis Neste Tema
  Forumoversikten »   Generelt »   Vi Menn & Femme Fatale
Gå Til:  

Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet