|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zhor
Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Feb 2005 Innlegg: 110 Bosted: Krynn
|
Her om dagen shoppet jeg et helt nytt outfit med sko,bukse,genser, jakke +++ på en halv time på to butikker. Nå er det minst et år til neste gang jeg må shoppe klær. Jippi 
|
Skrevet: Man 26 Sep 2005, 19:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Syke, syke verden.. Men ja, jeg kjenner meg igjen. Jeg forteller bare aldri at jeg har kjøpt noe nytt, fordi jeg nesten skammer meg litt.. :j
Vi vestlige mennesker er bra selvopptatte..
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Ons 28 Sep 2005, 10:25 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Det er et eller annet veldig gøy med å plutselig oppdage at man ikke kan kjøpe ting i Medium lenger...fordi det har blitt for stort!
Og jeg som trodde jeg hadde lagt på meg...hihi.
|
Skrevet: Tir 15 Nov 2005, 16:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pyro
Erkegranul

Ble Medlem: 14 Aug 2004 Innlegg: 3212 Bosted: ImbaCity!
|
Noen ganger virker det som jeg er eneste jenta som ikke liker shopping.
Da legger jeg heller om dekk altså.
Men når man først må, så er det ille morro å oppdage at man har gått ned i størelse ja...
|
Skrevet: Ons 14 Des 2005, 14:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ellemelle
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Des 2005 Innlegg: 113 Bosted: Oslo
|
Generelt sett liker jeg å shoppe, man føler seg alltid som et nytt menneske etterpå.
Men noen ganger er det så pes, blir litt prosjekt lissom. Kanskje fordi jeg ikke klarer å gi meg, kan gå i timesvis uten å tenke over at jeg blir sliten før jeg kommer hjem. En annen ting er jo det å faktisk finne noe som passer med en gang. Det hender jo, men er i grunn sjeldent. Så jeg shopper kanskje et par ganger i måneden da ( kommer an på lommeboka selvfølgelig da ). Andre kjøper kanskje et plagg i uka, og det er jo mye bedre egentlig.
Men har tenkt litt på det at når man er i et forhold(langvarig vel å merke) så er det utrolig lett å la utseende forfalle, hehe. Man slutter å ta vare på seg selv, bruker mindre sminke, og shopper mye mindre. Det spiller liksom ikke så stor rolle, hehe.
Men i det siste har det forandret seg litt, mye mulig 30-års krisa nærmer seg, og frykten for å bli gammal og grå, hehe. Men jeg kommer til å frike når det første grå håret kommer, det er sikkert hehe
|
Skrevet: Ons 14 Des 2005, 20:13 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |