|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
Mareth skrev: | Vil man ikke ha sex så vil man ikke. | Ok, in case of generell undring, sånt er jeg for at man respekterer Er faktisk ikke alltid man har lyst som gutt heller, og da er det skikkelig kjipt med mas. Man føler seg liksom veldig lett "slem" da på en måte.. Det er ganske ekkelt.
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 21:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
Eyden skrev: | Mareth skrev: | Vil man ikke ha sex så vil man ikke. | Ok, in case of generell undring, sånt er jeg for at man respekterer Er faktisk ikke alltid man har lyst som gutt heller, og da er det skikkelig kjipt med mas. Man føler seg liksom veldig lett "slem" da på en måte.. Det er ganske ekkelt. |
er en myte at menn alltid har lyst...
|
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 21:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Det er en myte at de alltid tenker på sex og. Problemet er vel helst at de sporer så lett av 
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 21:33 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004 Innlegg: 500 Bosted: Underbevisstheten
|
Mareth skrev: | Det er en myte at de alltid tenker på sex og. Problemet er vel helst at de sporer så lett av  |
Det var en mer passende formulering av beskirivelse av meg i allefall.. jeg kan bli kåt av å ha det uhyggelig koselig å jeg da.. BAM! så blir jeg tent.. helt ut av det blå.. blandet inn i stemningen... det kommer snikende
|
_________________ Same old scenario, same old rain
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Tir 25 Jan 2005, 07:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Pjusk
Spitzy (!)

Ble Medlem: 23 Apr 2004 Innlegg: 108
|
haeh , det har jeg faktisk hatt.. bare greit og ha det i begynnelsen eller slutten, ikke fult så mye klin men funker bra , ekstra følsom der nede *grRrRr*
|
_________________ Pjusk ...I K S...
Skrevet: Lør 27 Aug 2005, 01:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
jeg har funnet ut at når mensensmertene er på det værste, så er sex bra !! generellt å være aktiv er bra når man har mensensmerter..
*kjefte på de jentene i klassen som bruker mensen som en unnskyldning for å skippe gymmen* *
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Tor 01 Sep 2005, 10:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bazukh
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005 Innlegg: 590 Bosted: Kulturhovedstaden
|
Nei, ikke sex mens jeg har mensen.
Det er ikke jeg interessert i, og jeg tviler på at typen er det
4-5 dager uten sex går bra. Er da ikke helt avhengig
aniraC skrev: | generellt å være aktiv er bra når man har mensensmerter..
*kjefte på de jentene i klassen som bruker mensen som en unnskyldning for å skippe gymmen* |
Jeg veit! Jeg har aldri droppa gym pga mensen, det er bare teit. *stolt* 
|
_________________ If I had balls, they'd be bigger than yours (:
Skrevet: Søn 04 Sep 2005, 13:26 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Indigo
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005 Innlegg: 137
|
noen har det jævlig under mensen da, kjenner folk som ikke klarer å gjøre annet enn å ligge rett ut og skrike, folk som kaster opp under mensen osv - tror ikke jeg ville hatt gym da!
Sex under mensen... hmm... Tror jeg burde kunne være litt mer sikker på partneren enn det jeg har opplevd hittill da, et forhold der flauhet og slikt ikke eksisterer. Men jeg ser ikke bort ifra at det kunne godt, men jeg kunne ikke tenke meg det nå.
|
Skrevet: Søn 04 Sep 2005, 20:50 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bazukh
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 17 Jul 2005 Innlegg: 590 Bosted: Kulturhovedstaden
|
Indigo skrev: | noen har det jævlig under mensen da, kjenner folk som ikke klarer å gjøre annet enn å ligge rett ut og skrike, folk som kaster opp under mensen osv - tror ikke jeg ville hatt gym da!. |
Sant, men jeg kjenner også flere som dropper gym bare fordi de har mensen. Ikke noe annet. Eller bare fordi de har litt vondt i magen.
Det blir bare litt dumt.
Hadde jeg hatt det sånn som du nevner, tror jeg ikke at jeg hadde vært på skolen engang.
|
_________________ If I had balls, they'd be bigger than yours (:
Skrevet: Søn 04 Sep 2005, 21:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Indigo
Spitzy (!)

Ble Medlem: 13 Mai 2005 Innlegg: 137
|
Nei, å droppe gym bare pga. det er bare ufattelig teit!
Men back to topic, noen som har noe mer å bidra med i diskusjonen sex og mensen?
|
Skrevet: Man 05 Sep 2005, 08:15 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
det blir vel ikke så ekkelt om mannen bruker kondom vel ?
|
Skrevet: Tir 06 Sep 2005, 12:47 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
mathianus
l33t

Ble Medlem: 19 Des 2003 Innlegg: 1370 Bosted: I'm sooo outta here
|
Blir mye søl da. Begrenser mye på hvilke steder man kan ha sex også.
|
_________________ Any and all material contained within this post that makes any kind of sense or serious point is completely coincidental and should not be taking as such.
Skrevet: Tir 06 Sep 2005, 22:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
dusj?
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Ons 07 Sep 2005, 07:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
angeFatale skrev: | Indigo skrev: | noen har det jævlig under mensen da, kjenner folk som ikke klarer å gjøre annet enn å ligge rett ut og skrike, folk som kaster opp under mensen osv - tror ikke jeg ville hatt gym da!. |
Sant, men jeg kjenner også flere som dropper gym bare fordi de har mensen. Ikke noe annet. Eller bare fordi de har litt vondt i magen.
Det blir bare litt dumt.
Hadde jeg hatt det sånn som du nevner, tror jeg ikke at jeg hadde vært på skolen engang. |
Jeg hadde ikke gym når jeg gikk på ungdomsskolern når jeg hadde mensen. Mest fordi jeg blødde så mye og ikke hadde begynt med tamponger, men jeg skal innrømme at jeg nok hvertfall mot slutten brukte det som unnskyldning, for jeg hata gym veldig intenst!!!!
Når det er sagt så har jeg aldri hatt sex når jeg har mensen, men det er faktisk da jeg er kåtest, jeg veit ikke om det er fordi jeg er kåtere, eller fordi man tenker at "nå får jeg hvertfall ikke sex.." men det får jeg jo ikke ellers heller for tiden, jeg er jo singel..
|
Skrevet: Ons 07 Sep 2005, 08:14 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ennasus
l33t

Ble Medlem: 17 Mar 2005 Innlegg: 1396 Bosted: København
|
Jeg sier både ja og nei. De 1 til 2 dagene man blør mest og har litt vondt kan man jo droppe sex. Men ellers ser jeg ikke helt problemet.
NÃ¥r det gjelder gym og mensen brukte jeg det alltid som en unnskyldning, selv om det var siste menstrasjons dag
-Men så skulket jeg stort sett de gangene jeg ikke hadde mensen også. Eller "glemte" gymtøyet
Jeg rett og slett hatet gym.
|
_________________ "Du skal ikke vente på inspiration. Du skal gå på jagt efter den med en kølle". Jack London
Skrevet: Ons 07 Sep 2005, 12:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aeris
Främling

Ble Medlem: 24 Mar 2003 Innlegg: 12
|
uhm.
Jeg har gjort det en del ganger.
Den ene x'en min likte det - den andre har jeg ikke gjort det med.
Det er egentlig greit. Litt kjipt hvis de er de første 2 dagene og det ikke involverer f. eks en dusj da.
Men det kommer jo veldig an på hvor mye en blør, noen blør lite, andre mye.
Men; ja; en er mer følsomme når en har mensen. (og det er jo ofte positivt...) 
|
_________________ Aeria
By the river of dreams
Skrevet: Fre 30 Sep 2005, 14:22 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
PzyNoaz
Varm i trøya

Ble Medlem: 04 Des 2004 Innlegg: 30 Bosted: Trondheim
|
Har hatt sex under mens. Når man ikke er opphisset syntes jeg edet er lett å si at det er æsj med sex under mens, men når varmen slår seg på. og nærheten blir for sterk, da blir det lett å glemme:)
Men ikke forvent munnsex under mens:D
|
Skrevet: Søn 23 Okt 2005, 19:45 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

|
jeg forventer ikke sex under mensen heller jeg.. men har funnet ut at man kan ha sex uten gris hvis gutten bruker kondom.. dessuten har jeg aldri mye mens da, så er egentlig ikke noe problem.. dessuten er det jo befriende og ihvertfall ikke grisete å ha sex i dusjen..nam!
dessuten så skal sex være grisete, så lenge man gjør det riktig !
|
Skrevet: Søn 06 Nov 2005, 19:00 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Tittan
Erkegranul

Ble Medlem: 17 Mar 2004 Innlegg: 3272 Bosted: Trondheim
|
aniraC skrev: | dessuten så skal sex være grisete, så lenge man gjør det riktig ! |
Helt enig!
De samme reglene gjelder vel under mensen som ellers... Jenta bestemmer selv over sin kropp, og gir hun lov er det greit 
|
Skrevet: Søn 06 Nov 2005, 19:05 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Myra
Främling

Ble Medlem: 16 Nov 2005 Innlegg: 11 Bosted: Eventyrland.
|
Noen ganger blir man bare desperat likevel!
|
Skrevet: Ons 16 Nov 2005, 12:06 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |