|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
aniraC
Moderator

Ble Medlem: 11 Mar 2004 Innlegg: 2097 Bosted: Karlsborg, Sverige
|
herregud folkens. hva faen har det å si egentlig? dere skjønner hva vi mener uansett..
jaja.. selv onanerer jeg (tør ikke å skrive noe annet) nesten daglig.. og jeg gjør det hver gang typen og jeg har sex, som er nokså ofte..
|
_________________ Some Will Seek Forgiveness, I Will Escape....
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 14:13 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004 Innlegg: 500 Bosted: Underbevisstheten
|
| aniraC skrev: | herregud folkens. hva faen har det å si egentlig? dere skjønner hva vi mener uansett..
jaja.. selv onanerer jeg (tør ikke å skrive noe annet) nesten daglig.. og jeg gjør det hver gang typen og jeg har sex, som er nokså ofte.. |
Akkurat som jeg skulle sagt det selv.. alt det der gjelder også med meg.. bare bytt typen -> dama.. 
|
_________________ Same old scenario, same old rain
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 14:30 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
la oss nå ikek diskutere bagateller da.. det er ikke det diskusjonen går ut på hehe
|
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 15:26 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Det er med en viss lettelse jeg konkluderer at det finnes masse jenter med minst like store behov som mange av oss gutta
Lett å la vær... Må ærlig innrømme at jeg ikke helt skjønte den der, jeg.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 17:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
| Glahn skrev: | Det er med en viss lettelse jeg konkluderer at det finnes masse jenter med minst like store behov som mange av oss gutta
Lett å la vær... Må ærlig innrømme at jeg ikke helt skjønte den der, jeg. |
Jeg synes det er lett å la være.. så sant man ser bort i fra når man har sex.. mhm..
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 17:23 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Achluofil
Främling

Ble Medlem: 21 Jan 2005 Innlegg: 10 Bosted: Hamar
|
| Aurora skrev: | | Jeg tror ikke onani er tabu for jenter, men jenter har ikke de samme behovene som gutter. Og det er ganske lett å la være, det er bare å ikke gjøre det.. |
Har ikke jenter samme behov som gutter? Jeg tror vi bare snakker litt mindre om det.... Så det kan virke slik at gutter har større behov. Tror de aller fleste jenter tenker like mye på sex som gutter.
|
_________________ ..::Achluofil::..
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 18:07 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Achluofil
Främling

Ble Medlem: 21 Jan 2005 Innlegg: 10 Bosted: Hamar
|
Lett å la være? Kanskje... Men hvorfor i alle dager la være, om man har lyst!
|
_________________ ..::Achluofil::..
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 18:09 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

|
| Aurora skrev: | | Glahn skrev: | Det er med en viss lettelse jeg konkluderer at det finnes masse jenter med minst like store behov som mange av oss gutta
Lett å la vær... Må ærlig innrømme at jeg ikke helt skjønte den der, jeg. |
Jeg synes det er lett å la være.. så sant man ser bort i fra når man har sex.. mhm.. |
jeg syntes ikke det er lett å la være..hehe men det kan hende det er jeg som er rar da.. og at alle andre jenter har lett for å lavære.. jeg må si at jeg kjenner meg mer igjen i det Glahn sier..hehe
|
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 18:28 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
fungi
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 24 Nov 2004 Innlegg: 267
|
Angående det med onani og greier hos jenter kommer det muligens litt an på alder; En venninne av meg synes alt som har noe med å leke med eget kjønnsorgan (som andres) er skikkelig ekkelt, og da snakker jeg om rett fra hjertet. Ikke alle i den venninnegjengen synes det er så ekkelt, men jeg kan godt tenke meg (på grunnlag av den seksualundervisningen vi har for tiden) at det er ganske mange jenter som ikke onanerer opp gjennom ungdomsskolen, iallefall.
Dessuten; Jeg har egentlig aldri snakka om onani med venner, men det kan være fordi jeg er av det kullet der likestillinga har begynt å tippe over.
For ikke å glemme: I sommerferien hadde jeg en pause med onanering i fem uker (bare for å se om jeg klarte det), og første runken etter det var helt villt digg! Det er jo noe med at kroppen vender seg til ekstremiteter, sånn som at den første hasjen du røyker er i følge de som vet mange ganger bedre enn den femtiende (derfor går jo mange over på sterkere stoffer), så til alle dere som onanerer daglig, bare prøv å ta en lang pause. Det kan anbefales! 
|
Skrevet: Søn 23 Jan 2005, 18:09 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Therese
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 13 Mar 2003 Innlegg: 622 Bosted: Larvik
|
| ønskemestern skrev: | | Coralin skrev: | jeg teller ikke.. hehe men fra jeg var rundt 12 til jeg var 17 mastruberte jeg nok daglig...og gjerne mer enn en gang også...nå har jeg jo type, men mastruberer nesten daglig for det  |
Men dette må vel være over snittet?! Hvis du og typen har sex i tillegg liksom..? og igjen: det heter MASTURBERE! ikke mastubrere.. |
jeg tror ikke det er så unormalt jeg. hvorfor skal ikke jenter onanere når de har type? skal behovet liksom bli mindre fordi man har sex i tillegg?
|
Skrevet: Søn 23 Jan 2005, 19:45 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

Ble Medlem: 06 Mai 2003 Innlegg: 881 Bosted: Praha
|
Vel.. jeg bodde sammen med exen min, og vi var med hverandre stort sett hele tiden. Så hvis hun skulle holde det i gang med daglig onani måtte hun gjøre det på jobb..
|
_________________ Don't call me insensitive just because I don't feel you
Skrevet: Søn 23 Jan 2005, 20:05 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

|
| Eyden skrev: | | Vel.. jeg bodde sammen med exen min, og vi var med hverandre stort sett hele tiden. Så hvis hun skulle holde det i gang med daglig onani måtte hun gjøre det på jobb.. |
kan vel si det sånn at han ikke har det samme behovet som meg, det har han aldri hatt så istedet for å være utro som noen er.. så tar jeg meg av det selv 
|
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 06:24 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
| Coralin skrev: | | Eyden skrev: | | Vel.. jeg bodde sammen med exen min, og vi var med hverandre stort sett hele tiden. Så hvis hun skulle holde det i gang med daglig onani måtte hun gjøre det på jobb.. |
kan vel si det sånn at han ikke har det samme behovet som meg, det har han aldri hatt så istedet for å være utro som noen er.. så tar jeg meg av det selv  |
fornuftig:)
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 08:34 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
| Therese skrev: | | ønskemestern skrev: | | Coralin skrev: | jeg teller ikke.. hehe men fra jeg var rundt 12 til jeg var 17 mastruberte jeg nok daglig...og gjerne mer enn en gang også...nå har jeg jo type, men mastruberer nesten daglig for det  |
Men dette må vel være over snittet?! Hvis du og typen har sex i tillegg liksom..? og igjen: det heter MASTURBERE! ikke mastubrere.. |
jeg tror ikke det er så unormalt jeg. hvorfor skal ikke jenter onanere når de har type? skal behovet liksom bli mindre fordi man har sex i tillegg? |
Er sex i tillegg? Trodde det var substitutt.. Har man ikke ett behov, for seksuell tilfredsstillelse, som må stilles enten på den ene eller andre måten? evt. i kombinasjon? Slik at om man har sex daglig, og onanerer daglig i tillegg, da hadde man uten partner onanert to ganger daglig?
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 09:33 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
| ønskemestern skrev: |
Slik at om man har sex daglig, og onanerer daglig i tillegg, da hadde man uten partner onanert to ganger daglig? |
Har du sex alene du?
forklar deg anerledes om jeg misforsto her...
Kanskje du mente at, om en som har sex en gang om dagen, og onanerer en gang om dagen i tillegg hadde blitt uten partner, så hadde vedkommende onanert 2 ganger om dagen som substitutt?
om det er så du mener er det vanskelig å svare på.. men du skal ikke se bort i fra at noen med et slikt behov hadde kosa seg 2 ganger daglig på ett eller annet hvis.. jeg er i allefall hyppigere på kølla om dama er borte eller er en jordbær
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 10:48 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

|
Eh, tror han bare påpeker at 1stk seksuell trang kan tilfredstilles av enten 1stk onani eller 1stk ligg..
|
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 10:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
| Eyden skrev: | | Eh, tror han bare påpeker at 1stk seksuell trang kan tilfredstilles av enten 1stk onani eller 1stk ligg.. |
hehe.. eh.. ok?
Trodde det omhandlet også variabler i form av xStk trang pr. dag osv.. hehe..
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 11:00 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Eyden
Veronica

|
Tja, man kan jo kanskje si at behovet for seksuell tilfredstillelse er direkte proporsjonal med summen av onani+sex hos en tilfredstilt person.. Det ville jo åpne for bruk av slike seksuelle variabler du beskriver
Anyway, jeg er overbevist om at jenter tenker like mye på sex som gutta. Det har jeg vært ganske lenge, egentlig helt siden jeg leste en av tantes bøker med en av disse klassistiske damene i armene til en halvnaken hønk på omslaget.
Man har da også spilt litt "nødt eller sannhet" med jenter og fått litt bakoversveis i ny og ne. 
|
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 11:17 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
Ja fy f..
Jenter kan sjokkere med ufine historier som uten tvil kan kalles slutty!
Dama mi og ei vennine prata høylytt og ting de hadde gjort før .. herregud.. dama mi var noe jeg ville ha betegnet som HO! før..
ikke moro å overhøre høylytt flire-samtale om sånne slutty'e ting fra kjæresten sin 
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 11:34 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 1376 Bosted: Fredrikstad
|
| Crash_O skrev: | Ja fy f..
Jenter kan sjokkere med ufine historier som uten tvil kan kalles slutty!
Dama mi og ei vennine prata høylytt og ting de hadde gjort før .. herregud.. dama mi var noe jeg ville ha betegnet som HO! før..
ikke moro å overhøre høylytt flire-samtale om sånne slutty'e ting fra kjæresten sin  |
Mange jenter som har slike ting på lager. Men holder kjeft mht kjæreste og rykte. Vi blir jo hengt ut som horer så snart vi oppfører oss som gutter på sexområdet.
|
Skrevet: Man 24 Jan 2005, 12:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |