|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Jeg kommer ikke, men det er fordi jeg ikke orker et treff på krykker..
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Ons 09 Feb 2005, 17:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
krykker? hva har skjedd?
|
Skrevet: Tir 15 Feb 2005, 08:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Jeg har operert kneet. Flyttet et senefeste. Har hatt gips på beinet i 2 uker, og skal nå ha skinne i 8 uker. og kommer nok til å gå på krykker en stund etter det også.. 
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Tir 15 Feb 2005, 17:36 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
uff.. Jeg har og operert kneet, men jeg måtte først gå med gips i 4 uker og så fant dem ut et år etter på at det ikkehadde noen virkning så jeg måtte operere også.. slikt er fun
|
Skrevet: Tor 17 Feb 2005, 13:53 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003 Innlegg: 3335 Bosted: Hovedstaden
|
Chat på post eller andre steder, folkens. Tema er Bursdagstreff 05.
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Tor 17 Feb 2005, 22:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Dette for noe rart, da? Folk driver jo og melder seg av treffet. Er jo helt feil - vi vil ha fler påmeldte.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Man 21 Feb 2005, 22:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
Baj skrev: |
Jeg vil ha struttende forslag til andre ting enn Mona Lisa, og jeg vil ha flere påmeldte. Får jeg ikke dette kommer jeg og biter hver og en av dere i rumpa, og jeg kan bite hardt. |
Hvor struttende det er, vet jeg ikke, men jeg føler en sterk affeksjonsverdi mot Dolly Dimple's. Dessuten vet jeg at jeg kan få veldig god pizza der. Men Mona Lisa er kanskje blitt bænkers, og jeg stoler på at administrasjonen har en god grunn til å velge dette stedet.
Ellers vet jeg ikke hva av festligheter man kan finne i Oslo, men hvis det lar seg gjøre, er jeg veldig for karaoke, av alle ting! Bowling er jo et forslag, men siden jeg er verdens verste bowlingspiller, er det ikke øverst på ønskelista mi. Kremt.
Man må jo dessuten helt klart spille Twister et sted. F.eks. på det parkområdet ved Nationalteateret?
Og på en eller annen måte hadde det vært gå å få til stol-leken, eller en lignende versjon.
|
_________________ I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen
Skrevet: Fre 04 Mar 2005, 16:43 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
pita
SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 20 Apr 2003 Innlegg: 270 Bosted: Oslo
|
folkens.
jeg er lei av kjærester jeg.
derfor håper jeg at flere folk som ikke har en bedre halvpart kan melde seg på.
k?
|
_________________ i`m not mad. just ask my camel, steven
Skrevet: Fre 04 Mar 2005, 22:58 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
pita skrev: | folkens.
jeg er lei av kjærester jeg.
derfor håper jeg at flere folk som ikke har en bedre halvpart kan melde seg på.
k? |
Herregud, jeg er så enig! Hvis det blir mange nok, kan man kanskje til og med dele seg inn i to respektive grupper; en for kosete kjærester, og en for ikke-kjærester og kjærester som klarer å oppføre seg som normale, bitre, frustrerte, single mennesker (finnes de?). 
|
Skrevet: Fre 04 Mar 2005, 23:39 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
Veronica skrev: | Og på en eller annen måte hadde det vært gå å få til stol-leken, eller en lignende versjon. |
Stolleken inne på MonaLisa for å finne ut hvor man sitter. Andre gjester ville vel tro at vi er gale
Vi må bare finne en regel sånn at den som ikke får stol, får en stol allikevel, men da faller vel noe av poenget bort... hmmm...
|
Skrevet: Lør 05 Mar 2005, 11:20 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Grunnen til Mona Lisa denne gangen er fordi det er bursdag, så vi ville ha det litt fancy
Kult med forslag. Problemet med karaoke er at det sjeldent er noen steder hvor alle kommer inn, men man får ta det som det kommer. Hvis det passer seg slik er det jo selvfølgelig en stor mulighet for å ordne det
Twister blir nok med uansett, jeg har lært hva som skjer om man ikke tar det med 
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Lør 05 Mar 2005, 12:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
M_Stuff skrev: |
Vi må bare finne en regel sånn at den som ikke får stol, får en stol allikevel, men da faller vel noe av poenget bort... hmmm... |
Man har en stol ekstra, som den siste får når leken er avsluttet. Men den som blir uten stol, får ikke selv velge hvor han/hun vil sitte. Det er ett forslag.
Et annet er at den som må ta den ekstra stolen, skal få en eller annen oppgave å utføre, en eller annen gang i løpet av kvelden. Ikke noe forferdelig og grusomt, slik at man gruer seg og heller vil spise tærne sine enn å gjøre det, men noe litt snurrig og morsomt, og litt DSGFsk.
|
Skrevet: Lør 05 Mar 2005, 15:11 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
calyptomena
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005 Innlegg: 247 Bosted: Oslo
|
forslag
Paintball? Eller kanskje helst laser, som ikke setter flekker...
Polynese i slottsparken hvis alle lover å komme i finstas?
|
Skrevet: Man 07 Mar 2005, 18:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
Jeg innbiller meg at paintball kan bli litt i dyreste laget for mange av våre fattige medlemmer (eller er det bare meg?). Generelt håper jeg på aktiviteter som ikke vil koste noe særlig.
|
Skrevet: Man 07 Mar 2005, 18:37 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
calyptomena
Spitzy (!)

Ble Medlem: 07 Mar 2005 Innlegg: 247 Bosted: Oslo
|
Paintball
Ooops.. hehe... det er sant. Tror det er dyrt ja.
Nå kom jeg på hvorfor jeg alltid har hatt lyst, men aldri har gjort det. 
|
Skrevet: Man 07 Mar 2005, 18:54 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
haakoo
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2220 Bosted: Oslo
|
Personlig er jeg litt lei av bowling, problemet er at jeg ikke kommer på noe alternativ. Hva blir 'alle' med på og samtidig koster lite og er morsomt?
Noen forslag?
|
Skrevet: Man 07 Mar 2005, 23:09 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Baj
Crash Test Dummy

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 2224 Bosted: Asker
|
Oppdatert treffinfo fra websidene:
"DSGF feirer 7 år den 13. Mars. Dette skal feires med kake og treff! Vi feirer dagen før, fordi bursdagen vil ligge på en søndag,hvilket er en kjedelig treffdag.
Nå er det klart at vi spiser på Mona Lisa i Oslo. Noen mener kanskje restaurant er ensbetydende med dyr mat, men du kan fint få et godt måltid på Mona Lisa for halve prisen av en stor pizza på Peppes.
Ikke nødvendig, men vi oppfordrer folk til å finne frem finstasen, det er tross alt bursdag
Oppmøte er satt til 17.00 på trafikanten (nedenfor den store trappen).
Andre forslag er karaoke, og originalt nok, bowling. Skøyter i Spikersuppa er også foreslått, men da hadde det vært kult om litt flere enn to gikk :p Twister blir det selvsagt. Kom gjerne med flere forslag på forumtråden, også sees vi der!"
|
_________________ "Yes, a person's life does pass before their eyes before they die. This process is called 'living.'"
-- Death (Terry Pratchett: The Last Continent) --
www.baj.no / www.dsgf.no / www.galeforbundet.no
Skrevet: Man 07 Mar 2005, 23:46 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
songbird
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003 Innlegg: 4174 Bosted: oslo
|
Og det er det beste treffet vi har hatt på evigheter!
Vil ha flere sånne!
|
Skrevet: Søn 13 Mar 2005, 00:31 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Men hvor ble det av Vero?
Men ja - et kjempehyggelig treff. Og suverent med kor som sang bursdagsang for oss! 
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Søn 13 Mar 2005, 01:59 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Veronica
Erkegranul

|
Glahn skrev: | Men hvor ble det av Vero?
|
Vero med sine medsammensvorne var litt sent ute, og trodde at man skulle dra på Mona Lisa først. Så da Vero kom til Mona Lisa klokken halv seks, var det ingen der, og etter en halvtimes venting ga de opp og dro.
Jaja. Hørte det var smashing. Bra for dere! 
|
Skrevet: Søn 13 Mar 2005, 12:42 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |
 |