|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 09 Nov 2004 Innlegg: 500 Bosted: Underbevisstheten
|
Aurora skrev: | BlueNova skrev: | Kun et krav til denne aktiviteten.. det er at det kun skal bæres forkle av begge parter.
Etter maten så skal forklene av og resten trenger jeg vel ikke forklare. |
Hos oss måtte det vært et krav om at svigers er bortreist også.. ellers kan det bli pinlinge situasjoner når de finner ut at de skal stikke hodet innom..  |
Da gjelder det bare å sende SMS på forkant hvor man sier man reiser bort! 
|
_________________ Same old scenario, same old rain
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Tor 20 Jan 2005, 14:49 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Crash_O skrev: | Da gjelder det bare å sende SMS på forkant hvor man sier man reiser bort!  |
Hjelper ikke. De bor i samme hus som oss, bare i etasjen over, og om vi er hjemme så hører de det.. 
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Tor 20 Jan 2005, 18:32 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
Aurora skrev: | Crash_O skrev: | Da gjelder det bare å sende SMS på forkant hvor man sier man reiser bort!  |
Hjelper ikke. De bor i samme hus som oss, bare i etasjen over, og om vi er hjemme så hører de det..  |
Oki.. SÃ¥ send en sms hvor dere ber DE reise bort hehe
Topic:
Når man flytter sammen, må man gå oppi hverandre hele tiden.. Bør man da kanskje tenke lengere enn nesetippen, altså bite i seg småting og heller formulere ting litt mer konstruktivt enn man noen ganger føler for? Altså for å unngå dumme krangler som varer evig? Mistenker at småting kan bli store ting.. om man ikke trår varsomt
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Tor 20 Jan 2005, 22:28 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Aurora
l33t

Ble Medlem: 26 Mar 2003 Innlegg: 1410 Bosted: Skatval
|
Crash_O skrev: | Aurora skrev: | Crash_O skrev: | Da gjelder det bare å sende SMS på forkant hvor man sier man reiser bort!  |
Hjelper ikke. De bor i samme hus som oss, bare i etasjen over, og om vi er hjemme så hører de det..  |
Oki.. SÃ¥ send en sms hvor dere ber DE reise bort hehe
Topic:
Når man flytter sammen, må man gå oppi hverandre hele tiden.. Bør man da kanskje tenke lengere enn nesetippen, altså bite i seg småting og heller formulere ting litt mer konstruktivt enn man noen ganger føler for? Altså for å unngå dumme krangler som varer evig? Mistenker at småting kan bli store ting.. om man ikke trår varsomt |
Her i huset blir små ting til store ting innimellom. spesielt hvis jeg har en av mine forferdelige humørsvinginger. Jeg kan bli forbanna for noe som ikke er noe å bli forbanna for, og da ender det som regel med tårer og jeg vrir på sannheten. Heldigvis er jeg ikke stoltere enn jeg innrømmer at jeg er dust.. etterhvert..
Skal man unngå krangler som varer evig må man finne en løsning på de.. det er jo et problem som forårsaker krangelen, og finner man en løsning som fungerer slipper man forhåpentligvis den krangelen flere ganger.
Jeg vet ikke helt, om man føler at man går oppå hverandre burde man kanskje ikke bo sammen.. Jeg tror iallefall ikke jeg hadde taklet det. Jeg vil helst være så mye som mulig med min kjære, samtidig føler jeg at jeg får nok "alenetid", iblant føler jeg til og med at det blir litt for mye av det.
|
_________________ Let's play pretend, let's act like it
Skrevet: Tor 20 Jan 2005, 23:27 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
sharee
Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003 Innlegg: 2291 Bosted: Trondheim
|
man bør lære seg å kunne si unnskyld...om man ikke kan det fra før av da...
|
_________________ Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.
Reality is what you make of it.
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 12:12 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Crash_O
OoaHelaNatten

|
sharee skrev: | man bør lære seg å kunne si unnskyld...om man ikke kan det fra før av da... |
AMEN!
Det er så viktig det. Det er faktisk essensielt. Jeg kan faktisk ikke leve med en person som aldri sier unnskyld når hun har oppført seg/ eller gjort noe dumt. Vi har alle behov for at andre viser at de er lei seg for at man har gjort noe feil som har såret en selv.
|
- = www.com.tilmeg = -
Skrevet: Fre 21 Jan 2005, 12:30 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|