|  | 
|  | Av |  | Innlegg |  | 
|  |  |  |  |  | 
| songbird Jenkadanserinne

Ble Medlem: 09 Apr 2003

| Hvor mye koster det egentlig Ä farge hÄr hos en frisÞr? Folk sier det er dyrt, men ingen vet noe mer enn det. SÄnn ca liksom... 
 | 
| 

Skrevet:  Tir 01 Mar 2005, 22:20 | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  |  |  |  |  | 
| sharee Slushpuppy!

Ble Medlem: 09 Sep 2003

|  	  | songbird skrev: |  	  | Hvor mye koster det egentlig Ä farge hÄr hos en frisÞr? Folk sier det er dyrt, men ingen vet noe mer enn det. SÄnn ca liksom... | 

Det kommer alt an pÄ frisÞren. Har vÊrt borti priser fra 200 (riktignok var det hos en lÊrling) til 700 (+det du betaler for eventuell klipp)...

| 
| 
_________________Fiction is obliged to stick to possibilities. Truth isn't.

Reality is what you make of it.

Skrevet:  Ons 02 Mar 2005, 00:06 | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  |  |  |  |  | 
| Veronica Erkegranul

Ble Medlem: 16 Mar 2003

|  	  | songbird skrev: |  	  | Hvor mye koster det egentlig Ä farge hÄr hos en frisÞr? Folk sier det er dyrt, men ingen vet noe mer enn det. SÄnn ca liksom... | 
 PÄ enkelte steder gÄr det ogsÄ gjerne pÄ hvor mye hÄr som skal farges. Mener jeg spurte pÄ en frisÞrsalong hjemme i Trondheim for et Ärs tid siden, og fikk vite at jeg nok mÄtte punge ut med minst 7-800 kroner - hos en lÊrling! Da sverget jeg til hjemmefarging resten av livet, gitt.

| 
| 
_________________I do not want people to be agreeable, as it saves me the trouble of liking them. - Jane Austen

Skrevet:  Ons 02 Mar 2005, 03:35 | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  |  |  |  |  | 
| lupin OoaHelaNatten

Ble Medlem: 28 Mai 2004

| Jeg er igang med Ä farge hÄret nu. For Þyeblikket er det grÞnt. Jeg brukte avfarging en gang, og bleking en gang, sog sÄ brukte  jeg grÞnn hÄrfarge fra scorpius. Det ble ikke noe slitt av det, men det kommer vel etter hvert. Og sÄ har jeg farget grÞnt en gang til. Jeg bruker balsam for behandlet hÄr, bare. Ikke noe mer hokkus pokus egentlig. Og sÄ bÞrster jeg det aldri.

Men jeg skal bleike mer for Ä farge rÞdt i lÞpet av uka, og sÄ skal jeg ha det blÄtt og masse rart, sÄ jeg burde vel bruke hÄrkur og.
 Men jeg har visst veldig tykt sunt hÄr fra fÞr, sÄ jeg frykter igrunn ikke noe.

| 
| 
_________________This is not here.
 -Yoko Ono

Skrevet:  Lűr 19 Mar 2005, 21:52 | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  |  |  |  |  | 
| lupin OoaHelaNatten

| Og, hvis jeg skulle farga hÄret grÞnt hos frisÞr, sÄ hadde jeg for det fÞrste ikke fÄtt sÄnn fin farge, og det hadde kommet til Ä koste opp mot 2000 kroner. Men jeg gjorde alt selv, og betalte til sammen 250 sirka. 
 | 
| 
 -Yoko Ono

Skrevet:  Lűr 19 Mar 2005, 21:54 | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  |  |  |  |  | 
| hĂŒter'n Slushpuppy!

Ble Medlem: 18 Feb 2004

| vasker hÄret nÄr jeg gidder.. bruker balsam hvis jeg finner det. klipper meg ikke. bruker ikke hÄrkur.. fÞner aldri. sprayer aldri. grer aldri. 
 *lese det hun nettop skrev**forstÄ hvorfor hun vil ha dreads*

hÄret mitt er ikke sÄÄÄ ille... det burde vÊre mye mer slitt og bustete...

| 
| 
 Skrevet:  Man 21 Mar 2005, 01:30 | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  |  |  |  |  | 
| sjokoladekjeks SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 26 Nov 2004

| hmm.. farger ikke hÄret, men har lyst pÄ enten knall rÞdt hÄr eller svart..   Vasker hÄret annahver dag. Derfor bare..
 Bruker ingen spesiell shampo (burde vel egentlig det..*tenke tenke*)
 bruker balsam en sjelden gang. LufttÞrking, en sjelden gjennomgreing og klipp en til to ganger i Äret, max.
 *ĂŠĂŠĂŠĂŠ! skriker frisĂžrene*

| 
| 
_________________ Begeret hadde trillet rundt og endt opp i stÄende stilling.

"Hjelp!" ropte han da treet flĂžy forbi ham   
 Skrevet:  Man 28 Mar 2005, 23:10 | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  |  |  |  |  | 

| DÊven...hvor mange her er det egentlig som har/har hatt/skal ha knall rÞdt hÄr? Jeg mener..Therese har, Springwillow har(?), sjokoladekjeks vil ha, og jeg skal ha (har sagt det i over et Är nÄ, har bare aldri kommet sÄ langt...snart nÄ!)

Selv synes jeg det er sinnsykt kult, har Þnsket meg det siden fÞrste gangen jeg sÄ Unni Wilhelmsen, jeg var bare ikke klar over at det var som populÊrt...jeg mener...er jeg plutselig moteriktig????

| 
| 

Skrevet:  Tir 29 Mar 2005, 15:14 | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  |  |  |  |  | 
| sjokoladekjeks SteinHakkeToillat

Ble Medlem: 26 Nov 2004

| RÞd er jo en veldi vakker farge, det kan vÊre at folk endelig har fÄtt Þynene opp for den? Det har de i sÄ fall all grunn til... om det er moteriktig eller ei spiller vel ingen rolle? :   
 Farget forÞvrig hÄret rÞdt i gÄr..
  det ble ikke sÄ sÊrlig rÞdt egentlig, du ser det bare i lyset.. *meg like!* anyway  
 | 
| 
_________________ Begeret hadde trillet rundt og endt opp i stÄende stilling.

"Hjelp!" ropte han da treet flĂžy forbi ham   
 Skrevet:  Ons 30 Mar 2005, 17:58 | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  |  |  |  |  | 
| Zhor Spitzy (!)

Ble Medlem: 28 Feb 2005

| Fikk klippet og stripet hÄret for 150kr, men det var studentklipp + fikk visst ekstra rabbatt siden jeg er sÄ snill.   
 RÞdt hÄr er skjÞnt. Jeg blir helt satt ut av jenter med rÞdt hÄr, det er visst en fetisj.

| 
| 

Skrevet:  Tor 31 Mar 2005, 00:57 | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  |  |  |  |  | 

|  	  | Zhor skrev: |  	  | RÞdt hÄr er skjÞnt. Jeg blir helt satt ut av jenter med rÞdt hÄr, det er visst en fetisj. | 

oooh...da er vi to!

| 
| 

Skrevet:  Tor 31 Mar 2005, 10:47 | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  |  |  |  |  | 
| lupin OoaHelaNatten

| "RÞdt hÄr og freiner, henger pÄ bregner!" "Vi har blitt kalt brannbil, fyrstikk, og ikke minst, brunost."

Jeg har egentlig naturlig rÞdt hÄr, men nÄ er det farget primÊrrÞdt.

| 
| 
 -Yoko Ono

Skrevet:  Lűr 02 Apr 2005, 18:31 | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  |  |  |  |  | 
| aneena Veronica

Ble Medlem: 17 Mar 2005

| Jeg vasker hÄret 2-3 ganger i uken, kommer helt an pÄ om jeg gÄr med lÞst eller i strikk. Da vasker jeg det med define, den funker fint det. Pleier Ä farge det av og til, ca 1 gang i halvÄret prÞver jeg Ä sette grensen til men av og til blir det mislykket og da mÄ jeg gjerne farge det enda flere ganger...
 Akkurat nÄ sparer jeg for harde livet nesten, etter mitt lille uhell rett fÞr sommer ferien i fjor har jeg aldri latt en saks komme i nÊrheten av hÄret mitt. Jeg hadde fra et stykke nedenfor skuldrene sÄ skulle jeg ordne luggen min, men jeg klippet litt for mye sÄ mÄtte fortsette rundt. SÄ da satt jeg igjen pÄ doen Ä grÄt
  med hÄr til rett under Þrene   Har tli skuldrene nÄ da, men vil ha lengre, og det mÄ snart stusses litt, er blitt litt flisete i tuppene... Men jeg skal ikke klippe meg selv, og gÄr ikke til frisÞren for de klipper for mye da, sÄ hvis mamma'en min fÄr tid sÄ fÄr kanskje hun lov til det...

| 
| 
_________________This is who I am! Deal with it...

Skrevet:  Lűr 02 Apr 2005, 18:56 | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  |  |  |  |  | 
| lupin OoaHelaNatten

| Jeg ahr lyst til Ä begynne Ä klippe hÄret mitt selv. 
 | 
| 
 -Yoko Ono

Skrevet:  Lűr 02 Apr 2005, 20:07 | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  |  |  |  |  | 
| Panter l33t

Ble Medlem: 06 Apr 2003

| Hmm... 
 Jeg vasker hÄret annahver dag sÄnn cirka.
 Noen ganger gÄr det to dager, men..
 Jeg bruker Herbal Essences sjampoo og balsam fordi det er det som funker best pÄ hÄret mitt, og fordi det lukter sÄ godt.

LufttÞrking og greing nÄr jeg trenger det.
 Noen ganger spray eller annet guff, men skjelden.

Farget det brunt for en stund siden.. Liker brunt hÄr.
 mitt vokser vel i vanlig fart.
 klipper det et par ganger i Äret.
 Liker Ă„ sette det opp, eller ha det i fletter.

| 
| 
_________________ *mrowr*   
 Skrevet:  Fre 15 Apr 2005, 12:48 | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | 
|  | Vis Innlegg fra:   Sorter etter: |  | 
|  |