|
 |
Av |
 |
Innlegg |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Terning
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 28 Mar 2004 Innlegg: 1049
|
Men kanskje du hadde hatt godt av å vært pingle. Som barn, mener jeg. Jeg vil jo ikke akkurat si du har så god forståelse for tapere.
|
Skrevet: Tor 06 Jan 2005, 00:29 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Vær så snill å ikke ta den diskusjonenen her da.
|
Skrevet: Tor 06 Jan 2005, 00:31 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Terning
Hurrafantastisk

|
Neira.
|
Skrevet: Tor 06 Jan 2005, 00:38 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 1376 Bosted: Fredrikstad
|
Mange svar her.. *forvirra*
Det er ikke aktuelt å flytte. For dette er mitt HJEM og ingen kan jage meg bort herfra.
Noen på irc nevnte å bruke symboler for endetiden... HM! Finnes sånt? Jeg har mange ensfargede topper. Pentagram er også aktuelt. Indeed. Kult er det og! (Kjapt søk på google ga meg ideer til å tegne selv på t-skjorte.)
Hva som er mest moralskt korrekt tar jeg løpefart og driter i.
I min religion er det ikke noe som heter nabonestekjærlighet.
Har snakket med han jeg bor med i kveld og vi er enige om å ta en tur ned på kammerset til uka. Bare kjekt å roe seg ned å tenke klart før en flyr dit.
Naboen under oss (og ved siden av The Kvasis) har anmeldt dem tidligere... det må da ringe en bjelle. Satser på det
DSGF-trash-party kan arrangeres når som helst.. fra april.
I kveld løp jeg forbi døra i forbindelse med post-henting. Hun kom ut da jeg var på vei inn igjen. Hun startet å messe frem noe i det jeg åpnet ytterdøra, men jeg hørte lite før jeg var rett ved henne. "...dere er så pene". Jeg ga henne fingeren og løp videre.
(Om jeg skal fylle ut det hun sa før, så kan jeg vedde hele januarlønna på at det var "Gud velsigne deg, jeg ville bare si at dere er så pene", for det har hun sagt utallige ganger til meg og han jeg bor med. OG til naboenes to barn. De er rundt 18 og klarer å slå selv. Men kjekt å ha slike om politiet trenger mer info. )
Må bare ta med en kommentar jeg fikk av Aurora... håper det er ok. Det er da du skal svare: "Bra noen av oss er det" med en skikkelig spydig tone!
|
Skrevet: Tor 06 Jan 2005, 02:40 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
M_Stuff
OoaHelaNatten

Ble Medlem: 12 Nov 2003 Innlegg: 648 Bosted: Oslo, Bislett
|
Denne typen naboer kan kun behandles på en måte. Det må angripes tilbake.
Her har du fremgangsmåten som driver dem til vanvidd!
1. Postkasse-stuntet: Lag merkelapper (type sånn med navn og addresse på som er klistret utenpå magasiner man abbonerer på). Kjøp inn en liten bunke med et eller annet erotisk blad og addresser til mannen i huset. Lat som om postmannen har postet feil og lever det personlig til dem, helst til kona. Etter dette vil de ikke oppsøke deg på vei til eller fra postkassa. Funker ikke dette, sett neste utgave av bladet oppå postkassene sånn at alle kan se det.
2. Vaskerikjeller-stuntet: Gi mannen et sett skikkelig sexy undertøy og påstå at det lå igjen i vaskemaskina, og at de var de siste som hadde brukt den. Sjekk reaksjonen hans.
3. Inviter masse venner. Pass på at det er konstant trafikk foran døra deres og snakk gjerne høyt i gangen utenfor døra deres, om at du egentlig tror at de bare spiller kristne men egentlig lever et ganske så syndfullt liv,
4. Skaff flyere til en tungmetall/satanistisk rock konsert og del ut til alle naboene
5. Skru opp volumet på musikken og la døra stå åpen når du henter post/går ut med søppel og sånnt
6. Kopier opp en utgave av ett eller annet paganistisk eller wicca medlemsblad, ring på døra deres og si at du skriver for dette bladet, og ønsker et intervju med noen utenforstående.
flere forslag???
|
Skrevet: Tor 06 Jan 2005, 09:38 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
toth42
Cowboy

Ble Medlem: 04 Nov 2003 Innlegg: 4849 Bosted: Det blide sørland
|
| M_Stuff skrev: | | 1. Postkasse-stuntet: Lag merkelapper (type sånn med navn og addresse på som er klistret utenpå magasiner man abbonerer på). Kjøp inn en liten bunke med et eller annet erotisk blad og addresser til mannen i huset. Lat som om postmannen har postet feil og lever det personlig til dem, helst til kona. Etter dette vil de ikke oppsøke deg på vei til eller fra postkassa. Funker ikke dette, sett neste utgave av bladet oppå postkassene sånn at alle kan se det. |
Digget denne!
Men som noen har vært mer eller mindre inne på, ville jeg ha gjort følgende:
Få med deg noen venner, gjerne noen som kan se litt store, skumle og slemme ut.
Kle alle opp i svart, gjerne med nagler og kanskje liksminke om tilgjengelig. Og seff det du finner av oppned-kors, pentagrammer og geitehoder.
Still alle sammen opp i en ring rundt døråpningen og ring på.
Når de åpner, be om å komme inn, og vær påtrengende, følg på mot døren.
Si noe svada om at dere er djevelens profeter som samler inn penger til organsiasjonen, og gjerne noen katter e.l. egnet for ofring, and so on..
Skulle vel avskrekke dem for en stund.
evt. kan du kontakte sjefene på nst.ordoilluminatorum.com om ikke de vil være med deg, for å misjonere om ekte satanisme..
|
_________________ ____________________________
I reject your reality - and substitute my own.
_____________42_____________
always eat the yellow snow - it could be beer!
Skrevet: Tor 06 Jan 2005, 10:22 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Terning
Hurrafantastisk

|
Virker som dere syns det er litt gøy at naboene er sånn... for da har dere rett til å finne på masse hevn... ikke det at jeg tror dere ville gjort det, dog...
Nei, se om ikke purken kan gjøre noe. Om ikke flytting er aktuelt syns jeg det høres mest fornuftig ut...
|
Skrevet: Tor 06 Jan 2005, 11:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

|
En ny twist på historien... det hang en papp-bit på døra da jeg stod opp.
Fruen i rødt, mannen i blått, skrivefeilene er hans:
| Sitat: | Hallo Roger!
NN er desvere ikke helt frisk om dagen, jeg har kontaktet legen hennes for å ordne saken med medesiner og lignende. Jeg har også sagt til henne at hun ikke skal gå på dørene osv. Hun hadde desvere begynt å vaske noe av deres klær uten at jeg visste noe for å være snil. Vis noe er blitt borte eller ødelagt må du si til meg så vi kan erstatte det!
Hilsen NN |
*klø skalle* Da jeg leste det med klærne våre, freste jeg. Frekke #&"%! Men siden hun er så syk, vet jeg ikke helt hvordan jeg skal ta det. Med tanke på det som har kommet på døren her tidligere, er jeg ikke særlig optimist mht hva klærne blir erstattet med.
Jeg fikk plutselig dårlig samvittighet overfor NN, stakkars mann. Han er skrullete han også, men han har aldri dradd det så langt som det hun har. Kanskje jeg sier hei neste gang jeg ser ham. Nå vet jeg jo at det er hun alene som er problemet. Eneste jeg trenger "bekymre" meg for nå, er om han er med når jeg møter henne.
Uansett hvor hissig jeg måtte være over klærne, så får det bare være. Jeg skal aldri mer la skittentøy stå i vaskekjelleren og jeg skal aldri mer la rene klær stå i vaskemaskinen et par timer. Den timeren er der ikke for moroskyld.
Jeg skal se hva som mangler av mine ting, R gjør det samme med sine ting. Så overlater alt til ham når det gjelder kontakt og klage. Politiet virker litt overkill akkurat nå. Kanskje.
Takk for forslag osv. 
|
Skrevet: Tor 06 Jan 2005, 13:59 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Man kommer nok somregel lengst med litt vennlighet og forståelse, samtidig som man må være ganske klar på hva man synes er akseptabelt, og hva som ikke er det.
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Tor 06 Jan 2005, 17:16 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
alle mennesker har sine grenser, og når noen krysser dem(som ikke er velkommen til og gjøre det) så har man lov og reagere som man vil (innen for en viss grense) Du får si ett eller annet om at du er buddist og at du ikke prakker din tro på dem, så be dem vise litt med menneskelighet..for dte er langt fra det de gjør..og kome med de ti bud om hva man skal gjøre med sin neste.. eller ett eller annet
|
Skrevet: Tor 06 Jan 2005, 17:25 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

|
Ble så sint da jeg så hva hun hadde gjort med klesvasken min. Splitter ny lammeullsgenser, ullsokker, bher, bukser og et håndkle. KOKVASK. Greit nok at det blir erstattet, men herregud! Hva tenker hun med? Hun må da ha vasket klær før siden hun fikk maskina til å fungere? Gikk en lang tur etterpå for å roe meg ned.
Møtte henne da jeg kom tilbake. Jeg husker ikke ordrett hva jeg sa, men jeg la ikke skjul på hva jeg mente om henne, det hun gjør, religionen hennes og hva jeg kommer til å gjøre om noe skjer igjen. Hun stod bare der og stirret dumt på meg med sitt sedvanlige dumme glis. Jeg visste hun er syk, men jeg tiltet... hevet stemmen og skjelte henne ut med alle de stygge ordene jeg kan, viftet med armene og trykket ødelagte "dukkeklær" opp i ansiktet på henne. Hun fikk bort gliset, men det stoppet henne ikke i å si "gud velsigne dere, jeg ville bare si dere er så pene" enda en gang. Jeg ba henne dra til helvete og sa at neste gang hun rørte meg eller tingene mine eller rotet i postkassa mi, kom politiet på døra. Hun fiklet med hendene og mumlet noe før hun gikk. PFFFF...
Jeg stod nede i vaskerommet og ristet av sinne. Skjønner ikke at jeg gidder, det er ikke noe jeg kan gjøre uansett. Er 99% sikker på at gubben hennes hørte meg, det er tross alt lytt her. Håper det.
På vei ut møtte jeg nabomannen (nudisten, som har kranglet med dem før). Han smilte og viste meg en tommel i været. 
|
Skrevet: Tor 06 Jan 2005, 22:46 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
bananku
Spitzy (!)

Ble Medlem: 09 Mar 2003 Innlegg: 249 Bosted: Kragerø
|
Damen er åpenbart ikke ved sine fulle fem. Tenk å gjøre noe sånt, da? Jeg aner ikke hva jeg hadde gjort om noen hadde gjort slikt mot meg.
Virker jo ikke som om det går an å prate til henne heller- lever hun i sin egen lille boble, kanskje? Kanskje kristendommen har gjort henne syk på sinnet...
|
_________________ blipp.
Skrevet: Tor 06 Jan 2005, 22:55 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Glahn
Mors Lille Ole

Ble Medlem: 10 Mar 2003 Innlegg: 7331 Bosted: Trondheim
|
Hun er åpenbart ikke frisk. Desverre gjør det neppe saken bedre å bare bli sint på henne, selv om noe annet er fryktelig vanskelig. Håper hun blir bedre...
|
_________________ Jeg skal kun få leve i ordene mine.
De som leser meg vil ikke røre meg.
Skrevet: Fre 07 Jan 2005, 01:32 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
QIQrrr
Hurrafantastisk

Ble Medlem: 05 Jan 2004 Innlegg: 1314
|
Dette er en av de mest utrolige historier jeg har hørt på lenge...
|
_________________ Det finnes ingen reelle motsetninger i denne verden forutsatt at man beskjeftiger seg med fakta og den observerbare virkelighet.
Skrevet: Fre 07 Jan 2005, 01:34 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

|
Føles absurd, ja. Bare jeg får penger for klærne og en garanti for at hun ikke rører meg og mitt, skal jeg ikke ofre henne en kalori mer. Men det er vel vanskelig å garantere.
Jeg kjenner noen som virkelig er psyke, men de snakker med seg selv, ikke andre. Men sykdommer er jo forskjellig. Skulle tro Veum kunne hjelpe folk som er så syke. Husj, bort med seg.
|
Skrevet: Fre 07 Jan 2005, 12:44 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Ronja
HohoHihiHahaToTheFunnyFarm!

Ble Medlem: 13 Apr 2004 Innlegg: 1810 Bosted: Kristiansand
|
Er det ikke bedre at den dama får hjelp?
Stakkars mann og stakkars naboer.
Rart mannen da ikke har gjort noe med det.
|
Skrevet: Tir 11 Jan 2005, 23:41 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Terning
Hurrafantastisk

|
Hun kan bare legges inn på tvang om hun er til fare for seg selv eller andre, tror jeg. Og slike mennesker skjønner jo ikke så ofte at de trenger hjelp, så må nok sannsynligvis bare vente til det blir verre.
Sånn er systemet. Sånn er verden.
|
Skrevet: Ons 12 Jan 2005, 00:58 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
maria
l33t

|
Mannen hennes har tydeligvis kontaktet lege angående medisinering. Men det betyr jo ikke at hun tar dem...
Hun har vært i vaskekjelleren igjen, klær lå strødd. Han jeg bor med var nede og spurte om hun hadde kjenskap til det. Hun reagerte ved å gå inn i stuen sin og hente en av våre duker og spørre om vi ville ha den strøket.
Hun har satt ut brødterninger, melk og vann til kattene (vi har en, nudistene har en) i trappeoppgangen og ute. Det er jo litt... søtt? Glad vi har innekatt! 
|
Skrevet: Ons 12 Jan 2005, 01:08 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Voon
Jenkadanserinne

Ble Medlem: 11 Mar 2003 Innlegg: 3937 Bosted: Heggedal
|
Hun kan legges inn hvis hun går med på det selv og da. men spørs om hun vil det. Jeg ville tro at hun er veldig syk. og for å være ærlig. det å vaske klærne på kokevask virker bare ondskapsfult. Heh.
|
_________________ Angels fly because they take themselves lightly
Skrevet: Ons 12 Jan 2005, 03:02 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Coralin
Veronica

Ble Medlem: 19 Jul 2004 Innlegg: 724 Bosted: Drammen
|
det og plage sin neste er vel i mot de ti bud..og jeg vil si at det og gi naboene kokevaskede klær faktisk er å plage dem. prøv og se rett gjennom henne.. "var det noen som sa noe, nei jeg må ha hørt feil" og bare gå videre..
|
Skrevet: Ons 12 Jan 2005, 08:11 |
 |
|
|
 |
 |
 |
 |
Vis Innlegg fra: Sorter etter:
|
 |